AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Jeg vet samfunnet ser på det som galt, men jeg må finne en måte å fortelle det på som skåner henne mest mulig om hun ikke føler det samme. Sjansen for at hun liker meg tilbake er liten, men jeg må vite det. Vi treffes hele tiden så jeg kan ikke fortsette å undertrykke følelsene. Jeg må få de ut på en eller annen måte. Hvordan kan jeg gå fram for å finne ut om hun liker meg uten at det ødelegger resten av livene våre? Anonymkode: 768ef...440
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Ville aldri satt et familiemedlem i den situasjonen. La det ligge og gå videre med livet ditt. Anonymkode: babdc...b2a 11 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville aldri satt et familiemedlem i den situasjonen. La det ligge og gå videre med livet ditt. Anonymkode: babdc...b2a Vi møtes flere ganger i måneden. Jeg har prøvd å gå videre. Jeg har gjort alt fra å ha kjærester til å bo perioder i utlandet. Det siste hjelper litt, men det går ikke nå som jeg har en syk mor Anonymkode: 768ef...440
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Seriøst, du kan ikke si det til henne. Hun er kusinen din. Dette må du bare svelge og holde for deg selv!! Anonymkode: 05308...232 7
Gjest Inverto Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Snakk med familien din, ikke Kvinneguiden om slike høyst sensitive temaer Lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Seriøst, du kan ikke si det til henne. Hun er kusinen din. Dette må du bare svelge og holde for deg selv!! Anonymkode: 05308...232 Ja, men homofile blir sammen og single som får barn sent eller røyker kan få for å få barn med misdannelser. Det er heller ikke alle som vil ha barn i det hele tatt. Jeg vet det er rart, men man må få føle det man føler Anonymkode: 768ef...440
Hannah80 Skrevet 28. mai 2023 #8 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men homofile blir sammen og single som får barn sent eller røyker kan få for å få barn med misdannelser. Det er heller ikke alle som vil ha barn i det hele tatt. Jeg vet det er rart, men man må få føle det man føler Anonymkode: 768ef...440 For en merkelig setning 🤔 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 Inverto skrev (18 minutter siden): Snakk med familien din, ikke Kvinneguiden om slike høyst sensitive temaer Lykke til Motsatt snakk med kvinneguiden ikke familien. Mitt søskenbarn var forelsket i meg. Det ble utrolig ubehagelig som også gjorde at jeg tok avstand fra min tante og onkel (hans foreldre). Jeg mener han aldri skulle satt meg i en sånn kiip situasjon og den dag i dag blir jeg uvel når vi treffes. Anonymkode: 71281...e0d 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #10 Skrevet 29. mai 2023 Jeg synes du skal ta en liten prat med henne, bare dere to. Si litt forsiktig at du har følelser for henne, du forstår det hvis hun ikke liker det, men du måtte bare få sagt det. Og si at hvis hun ikke er interessert lover du å la henne være i fred og aldri ta det opp igjen. Jeg vet ikke hvordan hun vil ta det, men vær forsiktig så du ikke skremmer henne. Uansett høres det ut som du trenger å få dette ut så det enten kan bli noe mer, eller du kan legge det bak deg for godt. Du må være sterk nok til å takle at hun kan avvise deg, og at hun kan velge å fortelle det videre. Anonymkode: f571f...378 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #11 Skrevet 29. mai 2023 Her kan det være muligheter. Anonymkode: f5068...0bd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #12 Skrevet 29. mai 2023 Jeezez! Hva leste jeg nå? Ikke si noe, blir masse drama Anonymkode: 4d6a3...149
Gjest jessop Skrevet 29. mai 2023 #13 Skrevet 29. mai 2023 Ehhh... Tror ikke det ble sett like ned på for mange år siden. Men anbefaler deg å la dette ligge 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå