AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 De mener jeg kommer til å se verre ut skalla. Jeg er lei av å skjule stedene jeg mangler hår og vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 2b16a...abe 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Ja hvis de sier det så behold det. Da kler du ikke å være skalla. Du kan alltids kjøpe deg en sånn en da, veldig fint! Det er også mange menn som får god effekt av finasteride kombinert med microneedling, og av PRP behandlinger. Anonymkode: 49896...ee5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Hør med legen din om Finasterid. Jeg begynte med det, og det er ikke en spøk når jeg sier at det faktisk funker. Anonymkode: edb6d...f5a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Jeg har prøvd noen kurer allerede, men jeg vil slippe å tenke på håret og mangelen på det. Alternativene mine er å la det synes at jeg begynner å bli skalla eller skinne meg nå og se rar ut Anonymkode: 2b16a...abe
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har prøvd noen kurer allerede, men jeg vil slippe å tenke på håret og mangelen på det. Alternativene mine er å la det synes at jeg begynner å bli skalla eller skinne meg nå og se rar ut Anonymkode: 2b16a...abe Ok nei det er noe du bare må finne ut av selv hva du vil da. Du kan også ta hårtransplantasjon så slipper du å tenke mer på det Anonymkode: 49896...ee5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 Jeg er kjempeforelsket i en mann som har... vel, et alternativt hårfeste. Men vet du, han kler det veldig godt! 🥰 En slektning av meg som fikk tynnere hår med viker og måne, han fikk klar beskjed av alle, inkl. kona, da han spurte om råd, om at han burde ta alt håret. Så jeg tror at så lenge alle rundt deg sier at du bør beholde, så er det fordi de virkelig mener du ser flott ut slik du gjør Anonymkode: dd0cd...bb6 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 Jeg synes det er bedre man skaller seg enn å beholde det lille man har. Ser bare dummere ut 👀 å tviholde på det lille man har igjen for å liksom ha hår på huet... Anonymkode: 3d9e9...64c 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #8 Skrevet 28. mai 2023 Ofte ser venner og familie det før en selv at man bør ta håret pga. hårtap, og om man blir å kle skallet eller ikke. Min X beholdt vel håret litt for lenge, men han var veldig lysi håret, så han slapp liksom unna litt for han var også veldig blek. Syntes ikke så godt. Men han kledde det bedre enn jeg ventet faktisk. Nyanlagt skjegg hjalp muligens og:P Men uansett, om hårtapet plager deg, vurder tupe? Skjønner ikke hvorfor det skal være så tabu for menn egentlig. Anonymkode: 245a6...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 Barber hodet, gro skjegg. Ikke bry deg om hva andre mener. Anonymkode: 9475c...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå