AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Jeg har tekstet med en fyr i et par uker, ganske mye, fortalt det meste om oss selv, tror jeg. Også litt sexprat. Det er definitivt noe mellom oss. Han har ikke tatt initiativ til å møtes, men tekster hver dag. Bør jeg skygge unna? Anonymkode: b56d0...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Ikke nødvendigvis. Møt ham, finn ut om han er singel. Ikke ha sex med ham før dere ev. har møttes flere ganger og har gått over til også annen kontakt enn bare teksting. Anonymkode: ced84...7cc 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Ja jeg hadde skygget unna. Virker ikke oppriktig interessert, pluss det kan være ganske farlig å utlevere så mye om deg selv til noen du ikke har møtt. Det er info han kan bruke for å speile deg og fremstå som en sjelevenn for å få makt over følelsene dine før han misbruker eller svindler deg. Anonymkode: 4d2fe...ac8 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har tekstet med en fyr i et par uker, ganske mye, fortalt det meste om oss selv, tror jeg. Også litt sexprat. Det er definitivt noe mellom oss. Han har ikke tatt initiativ til å møtes, men tekster hver dag. Bør jeg skygge unna? Anonymkode: b56d0...d2d Hva svarer han når du har tatt initiativ til å møtes? Anonymkode: dd0d6...c11 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 Både og... Foreslå å treffes på nøytral grunn. Ikke ha sex med han og se hvordan kommunikasjonen utvikler seg Anonymkode: 1e3a4...06b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #8 Skrevet 28. mai 2023 svartkatt skrev (15 minutter siden): Har du spurt han? Lurer du på om ts har spurt denne mannen om hun skal skygge unna? Det er nemlig ts eneste spørsmål... Anonymkode: b286e...fad 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja jeg hadde skygget unna. Virker ikke oppriktig interessert, pluss det kan være ganske farlig å utlevere så mye om deg selv til noen du ikke har møtt. Det er info han kan bruke for å speile deg og fremstå som en sjelevenn for å få makt over følelsene dine før han misbruker eller svindler deg. Anonymkode: 4d2fe...ac8 Jeg kjenner til han og vi har felles venner, så jeg føler meg sikker på at det ikke er lureri. Anonymkode: b56d0...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #10 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva svarer han når du har tatt initiativ til å møtes? Anonymkode: dd0d6...c11 Jeg har ikke tatt direkte initiativ, men vi hinter og tøyser om det. Når jeg tenker meg om så har jeg sagt til han at jeg går sakte frem med menn fordi jeg har noen dårlig erfaringer. Så kanskje han tar hensyn... Anonymkode: b56d0...d2d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #11 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner til han og vi har felles venner, så jeg føler meg sikker på at det ikke er lureri. Anonymkode: b56d0...d2d Det kan du aldri være sikker på Hadde han vært ordentlig interessert i deg hadde han bedt deg ut på date for lengst Anonymkode: 4d2fe...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #12 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke tatt direkte initiativ, men vi hinter og tøyser om det. Når jeg tenker meg om så har jeg sagt til han at jeg går sakte frem med menn fordi jeg har noen dårlig erfaringer. Så kanskje han tar hensyn... Anonymkode: b56d0...d2d Viss de bur i nærleiken av kvarandre så er det jo berre å møtast. Så veit du om du kastar vekk tida di ❤️ Anonymkode: dd0a0...8d6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #13 Skrevet 28. mai 2023 Det finnes dessverre de som av ulike årsaker ikke har tid til eller er klare for et ordentlig forhold som har glede av teksteforhold. De kan være veldig gode på å bygge en relasjon på melding, og det kan være lett å tro at det stikker dypere enn det gjør. Min erfaring er at de vil ha spenning, men ikke et ordentlig forhold. De som vil ha et forhold vil prioritere deg og møte deg. Høres ut som en jeg datet nylig… Anonymkode: fb958...8aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #14 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det finnes dessverre de som av ulike årsaker ikke har tid til eller er klare for et ordentlig forhold som har glede av teksteforhold. De kan være veldig gode på å bygge en relasjon på melding, og det kan være lett å tro at det stikker dypere enn det gjør. Min erfaring er at de vil ha spenning, men ikke et ordentlig forhold. De som vil ha et forhold vil prioritere deg og møte deg. Høres ut som en jeg datet nylig… Anonymkode: fb958...8aa Sør-vestlandet? Anonymkode: 3a13c...51d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #15 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har ikke tatt direkte initiativ, men vi hinter og tøyser om det. Når jeg tenker meg om så har jeg sagt til han at jeg går sakte frem med menn fordi jeg har noen dårlig erfaringer. Så kanskje han tar hensyn... Anonymkode: b56d0...d2d Og dere har kun skrevet et par uker? Gi deg med hint og tøys, og ta en ordentlig samtale med fyren. Drit i å høre på alle profetene her. Dette er en situasjon du har skapt selv. Enhver hensynsfull fyr, uten all verdens erfaring i å presse seg på kvinner, vil vente på ditt initiativ, når du først har ordlagt deg sånn. Anonymkode: d3bdc...e72 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #16 Skrevet 28. mai 2023 57 minutter siden, AnonymBruker said: Og dere har kun skrevet et par uker? Gi deg med hint og tøys, og ta en ordentlig samtale med fyren. Drit i å høre på alle profetene her. Dette er en situasjon du har skapt selv. Enhver hensynsfull fyr, uten all verdens erfaring i å presse seg på kvinner, vil vente på ditt initiativ, når du først har ordlagt deg sånn. Anonymkode: d3bdc...e72 Det er ikke å presse seg på å spør om å treffes. Dessuten om han har respekt for seg selv og er ute etter et forhold, så gidder man ikke en endeløs teksteperiode. Kvinner kan være noen luringer vi og Anonymkode: 1e3a4...06b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #17 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har tekstet med en fyr i et par uker, ganske mye, fortalt det meste om oss selv, tror jeg. Også litt sexprat. Det er definitivt noe mellom oss. Han har ikke tatt initiativ til å møtes, men tekster hver dag. Bør jeg skygge unna? Anonymkode: b56d0...d2d Slike menn som aldri driver ting fremover vil du før eller senere gå lei av. Så slapp av det går over når du blir lei nok. Anonymkode: 229b5...851
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #18 Skrevet 29. mai 2023 Stort rødt flagg i verste fall ei dame som ikke tør komme ut av skapet og lever ut sine lesbiske følelser på deg. Anonymkode: 69567...b8b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #19 Skrevet 29. mai 2023 Enkelte får et kick av å se det varselet for melding mottatt, bare.. så er det gøy å skrive. Det blir aldri noe mer. Anonymkode: 38fe9...b53 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #20 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er ikke å presse seg på å spør om å treffes. Dessuten om han har respekt for seg selv og er ute etter et forhold, så gidder man ikke en endeløs teksteperiode. Kvinner kan være noen luringer vi og Anonymkode: 1e3a4...06b To uker er på ingen måte en endeløs periode. AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 23.32): Når jeg tenker meg om så har jeg sagt til han at jeg går sakte frem med menn fordi jeg har noen dårlig erfaringer. Spesielt ikke når hun har sagt dette. Anonymkode: d3bdc...e72 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå