Gå til innhold

Opplever feil type mennesker for min del eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste årene har jeg prøvd å utvide venninnekretsen.

Siden jeg er en jente som ikke har en gjeng fra før av,og har et lite nettverk,har jeg prøvd nettet. 

Her har jeg opplevd mye, både jenter som er sosiale og jenter some er direkte med hvor vanskelig de har det psykiskt.

Jeg har stor interesse og sans for det sosiale. Blir glad av å være med andre mennesker,og får energi av å være sammen med andre. Men jeg kan være småstresset og smånervøs.

Er jo bare naturlig- det går over,og jeg tar somregel styring og drar gjerne igang god stemning,tar ansvar, involverer,engasjerer og inkluderer de rundt og sørger gjerne for litt planer. Hvis det er rom og åpning for det!

Jeg er kansje ikke utpreget flink sosialt, skjønner at jeg ikke er en jente som går overens med alle- Er begynt å oppleve at istedenfor å få mer ut av hva jeg gir inn,blir jeg ikke invitert tilbake..

Nå kommer sommeren,og til tross for low key kjærlighetssorg,så insjer jeg for å ha en god sommer og et aktivt sommer<liv> i år.

Flere grunner for det. Jeg opplever at jeg ønsker mer sosialt samvær for tiden,ettersom jeg har fått sommerjobben jeg ønsker,og går derfor snart inn i hundre prosent turnus,for sesongen. 

Jeg er en jente som trener aktivt fire ganger i uken,og spiser sunt. Tar gjerne en fest av og til og liker å være sosial og snakke. Ihvertfall nå som det er sommer...

Opplever meg ikke som en introvert,og hører ofte at jeg er inkluderende,hyggelig,snill og imøtekommende.

Til tross for dette,opplever jeg mye avslag for tiden. Akkurat nå er jeg i arbeidsledig,og det er kansje litt uheldig,men ikke hovedgrunnen. Det er blitt noe som er bygget seg opp den siste tiden-Fra da jeg bestemte meg for å ta et grep om det sosiale livet,og utvide venninnekretsen. 

Jeg vil ikke være singel,alene og ensom- Når jeg fort liker gutter som har et aktivt liv.

De får fort venner,er somregel fra en gjeng- Så merker jeg han reagerer på at jeg ikke har dette selv... ... 

jeg opplever at de aller fleste gjør,og at de rett og slett ikke GIDDER.J eg får ikke ferie slik typene mine har ferie-og det er ingen som bryr seg..Jeg tror på vennskap hvor man tagger hverandre som en gjeng,uten at det er noe overfladisk ved det!

hva jeg ser er at det er å stole opp for hverandre,og jeg opplever aldri å få noe tilbake for initiativene jeg tar. At jeg ikke treffer jenter som ønsker å være hverdags venninne,synes jeg er trist,vondt og leit-ettersom de virker jo til å være så mange der ute!

Hører bare at alle er ansvarlige for seg selv.

De fleste initiativene jeg tar,blir avslått. Til tross for at jeg insjer flere ganger. Lar høre fra meg før lenge innimellom hver gang.

Og jeg opplever,at hvis jeg ikke sender,får jeg ingenting heller...

Jeg er singel og jeg har lenge ønsket hverdags venninnen,hun single som gjerne tar litt bilder til insta,snap og hun som tar en spontan tur på byen,stranda og kan gidde å planlegge ferie sammen. Ser flere gjenger gjøre dette,og de har jo også plikter og ansvar som de rangerer og prioriterer? Virker bare aldri til å klare å treffe de..

Stilen min er klassisk, går nok ikke kjole med pumps til hverdags,men går lett i kjole på fest.

Har middels interesse for utseende og mote- Har blondt hår,brune øyne og er ganske atletisk bygd. Er ganske fornøyd med kroppen min, men jobber for det- tar gjerne noen runder ute på byen,og som jeg sier,insjer jeg for dette!

Min type mennesker, er de som fester,tar ferieturer sammen,og det er naturlige gjeng type mennesker,som får min oppmerksomhet . Nettopp fordi de vil lage minner,dra på festivaler og være den hverdagsvenninnen som gidder å komme m,når du inviterer og som gjerne(faktisk)inviterer venninnen sin (og din)også!

Det er hva jeg ønsker ihverfall,og jeg opplever at alle har nok med sitt! 

Likevel,ser jeg andre ha tid til å henge i parker,ordne kvelder(til tross for at enkelte i disse gjengene går på universitetet). Og det sårer meg at det virker som at andre finner tid til hverandre-mens jeg ikke finner de som ønsker å  finne tid,eller bare har nok med sitt osv.

At jeg ikke får vært like sosial som jeg ønsker,dreper meg. Nesten daglig nå, opplever jeg at alle finner tid,men jeg får ikke <connections>..

Skjønner det blir feil p reagere,men jeg ender opp med å bli skikkelig <care> mot de få venninnene jeg faktisk har nå.

Jeg er dritt lei <nei> og at de ikke kan være litt glade og entusiastiske for at jeg ringer de,og inviterer de med på noe en kveld.Dette virker til å skje hele tiden for andre..ihverfall hadde jeg ønsket at noen gjorde det for meg.

Anonymkode: 48ccb...b2b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår selvopptatt. Kan kanskje ha noe med det å gjøre ? 

Anonymkode: 3cc40...225

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som jeg har sagt til deg før- du burde begynne å gå til en psykolog eller annen profesjonell hjelp som kan gi deg verktøy til å mestre sosiale relasjoner bedre. 
det er tydelig gjennom alle dine tråder at du sliter med relasjoner, og det kommer aldri til å bli bedre før du gjør noen endringer. 

Anonymkode: e17cc...afc

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du fremstår selvopptatt. Kan kanskje ha noe med det å gjøre ? 

Anonymkode: 3cc40...225

Herregud-så frekke folk er her...haha, plis ikke svar på tråden min lenger

• Hjerte 2
Skrevet

Det er lov å svare hyggelig. Håper ts får seg en god venninne snart 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: f59cf...07b

AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert å melde deg på noe hvor du kan møte likesinnede?

Lagidrett, politisk parti osv? 

Anonymkode: 37fca...a6d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du vurdert å melde deg på noe hvor du kan møte likesinnede?

Lagidrett, politisk parti osv? 

Anonymkode: 37fca...a6d

Greien med det,er at man da er nødt til å møte opp til faste tider,med organisert sammenkomst 

Det blir liksom noe annet enn hva jeg er ute etter.

Ja,er ute etter å møte folk,og det er for å snakke om livet,hverdagen og alt innimellom. Men politikk? Lagidrett? Da snakker vi plutselig ikke så organisk vennskap som jeg er ute etter.

Blir fort at man får rammer og retninger,og jeg ønsker mer et vennskap som bygger på minner og er reelt ønske om å bare være tilstede i hverandres liv.

Jeg bare synes at jeg tråkker alle på tærne for tiden,hvor det ikke tåles hva som skal av venninner.

Jeg prøvde å insje spontant til et treff igår,og ser at det ble for spontant, ettersom det var samme kveld.

Men jeg sliter somsagt paga litt kjærlighetssorg,og har behov for å komme over på andre tanker. Og det er ingen som hører 

Og jeg ser folk samle seg på insta med vinkvelder spontane treff og prioriterer hverandre fra andre gjenger.

Fatter ikke hvorfor jeg,som en person som føler meg mer på bølgelengde med de som faktisk gidder å stille opp, men ikke blir <sett> for den jeg er.

Er helt tydelig at det er flere som er i samme <båt> ,for de som ordner istand,er jo av samme oppfatning(og de som møter,og poster-til alle som angriper om overfladisk). Det er ikke enklere for dem,bare at de faktisk gidder 

Jeg opplever en helt annen <tone> typ,inni meg, etter å ha vært med folk som gidder. Derfor jeg føler mer connections til de som er mer ekstroverte og ordner,men jeg faller gjennom på å bli invitert tilbake ..aner ikke hvorfor .

For min del,må jeg si at jeg opplever at jeg skulle hatt en venninne eller to som gikk god for meg på samme måte? 

Som de gjengene-At man snakker samme språket?

Er bare så sykt vondt å ikke få til å realisere verdiene i livet,når du prøver så hardt,hadde jeg bare ligger og ikke gjort noe,så greit- men jeg jobber jo for det! Og likevel gå på kompromiss med meg selv,er tøft å innrømme

Fordi jeg vet at det faktisk ikke er det samme. Jeg vet at man vurderer,fra insta bilder og sjekker ut hvem man er som person. Og at man da ikke får lov til eller strekker opp-har faktisk med livskvaliteten å gjøre!

Så viktig er det faktisk 

Kansje fort at jeg legger over hvorfor noe ikke fungerer på venninnene mine-og det er kansje litt for enkelt,men er en enkel sak å spørre om fra de også..

Bare vet at likt tiltrekker likt tiltrekker likt-ihvertfallpæsom oftest og i noen tilfeller. Man sier jo at de 5 man har rundt seg,forteller hvem du er osv?

Må jo tro litt på det også kansje??

Virkelig;Aner ikke..

Så mye som jeg insjer inviterer og byr på meg selv-så opplever jeg bare å få kjeft for å prøve å få tankene over på andre ting i tillegg.

Da er det jo helt feil type for meg..

Og jeg havner midt imellom,og får ikke innpass..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du skriver VELDIG rart. Litt bablete, litt vanskelig å skjønne, mye som virker som dine interne ting/tanker/språkbruk som du tar for gitt at andre forstår.

Det virker litt som om du vil ha en «ferdigpakket» vennegjeng som skal være helt nære, uten å ville gå skrittene om bekjentskap, bli kjent, føle på kjemien… Det er ikke sånn det skjer.

Kan du ha en eller annen lett psykisk lidelse som gjør det vanskelig for deg å få kontakt og/eller forstå sosiale normer helt? Det er noe i det du skriver som virker litt «off», selv om jeg ikke helt klare å peke på det. 

Jeg prøver ikke å være slem her. Jeg ser at du ikke forstår hvorfor andre blir bedt med på ting og du ikke. Og ut fra måten du skriver på, virker det som om det er mye i samspillet du ikke forstår, og det er også vanskelig å forstå deg. 

Anonymkode: 57d76...34b

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du skriver VELDIG rart. Litt bablete, litt vanskelig å skjønne, mye som virker som dine interne ting/tanker/språkbruk som du tar for gitt at andre forstår.

Det virker litt som om du vil ha en «ferdigpakket» vennegjeng som skal være helt nære, uten å ville gå skrittene om bekjentskap, bli kjent, føle på kjemien… Det er ikke sånn det skjer.

Kan du ha en eller annen lett psykisk lidelse som gjør det vanskelig for deg å få kontakt og/eller forstå sosiale normer helt? Det er noe i det du skriver som virker litt «off», selv om jeg ikke helt klare å peke på det. 

Jeg prøver ikke å være slem her. Jeg ser at du ikke forstår hvorfor andre blir bedt med på ting og du ikke. Og ut fra måten du skriver på, virker det som om det er mye i samspillet du ikke forstår, og det er også vanskelig å forstå deg. 

Hæ??

Skjerp deg-hører du det selv eller??

Du er jo dritfrekk!!

Faktisk så forstår jeg hvordan det funker,og du skjønner ikke hva jeg snakker om,det er helt klartt-for det er akkurat hva denne tråden faktisk handler om 

At det er få som gidder å stille oppt il hva jeg ordner istand,som en del av de stegene og at jeg faktisk er den som vedlikeholder og at dette er heldig slitsomt

Du missforstår jo hele poenget med og i tråden,OG er frekk uten like!

Skam deg,ognkør deg å te deg bedre i samtaler,før du kommer med antakelser

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå visst ta det med teskje for deg;

Jeg skriver at savnet er der,ikke at dette er hvordan alt skal være.

Og nettopp responsen og mangel på sådan,er er egenskaper jeg savner i min krets og jeg ser at jeg likner andre bedre,som faktisk gidder å prioritere, ordne og snakke med hverandre 

Rett og slett litt hverdagskost,og å huske på hverandre. Hvis du ikke forstår dette,er vi nok altfor grunnleggende ulike i verdier,men ikke legg det ansvaret over på meg,plis...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det høres jo ikke ut som om du genuint bryr deg om menneskene du inviterer på ting?

Alt jeg ser du skriver om er overfladisk og sentrert rundt aktiviteter. Aktiviteter du ønsker, og vil at andre skal være engasjert i sånn at du føler du har venner.

Når sendte du sist en melding bare for å høre hvordan det går med en venn?

Bryr du deg om dem?

For du sier jo selv at du ser de har tid til og møter andre, også spontant, mens du selv ikke får samme respons og lurer på hvorfor.

Du sender litt doble signaler her. Både sier at du ikke skjønner hvorfor du ikke blir invitert tilbake, men ønsker ingen tilbakemeldinger på det og blir bare sint på folk.

Å bli sint på folk som prøver å respondere og hjelpe deg er også et tegn på at du nok bommer endel i det sosiale.

Men vil du heller vi skal støtte deg på at de er fæle folk som ikke inviterer deg tilbake, så kommer du jo ikke noe nærmere å få til endringene du ønsker. Det du gjør nå funker jo åpenbart ikke.

Du sier også selv at du vet du ikke er veldig flink sosialt, og kanskje ikke går overens med alle. Hvorfor da reagere så voldsomt på at folk prøver å hjelpe deg til å se hva som blir feil? Ingen har vært frekke med deg, men faktisk prøvd å gi tilbakemeldinger du kan bruke.

For det er via å vise genuin interesse for andre mennesker vennskap bygges, over tid. Så kommer aktivitetene etterhvert.

Høres ut for meg som om du prøver å gjøre dette i feil rekkefølge, og da får du naturlig nok mye nei.

Anonymkode: 51187...081

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men det høres jo ikke ut som om du genuint bryr deg om menneskene du inviterer på ting?

Svar:

Ja,jeg bryr meg. Spør om små ting i hverdagen,som hvordan det går,og hva slags planer man har for helgen. Viser spnnsett at jeg ser dem,og bryr meg om hva dagene (interessene ) tiden og prioriteringene går ut på.

lt jeg ser du skriver om er overfladisk og sentrert rundt aktiviteter. Aktiviteter du ønsker, og vil at andre skal være engasjert i sånn at du føler du har venner.

Svar:

Føler at jeg har venner??

Alle aktiviteter man gjør,drikking til å spille volleyball,er da overfladisk i forhold til deg?

Med andre ord,du er kansje ek som kun skal snakke om vanskelige og tunge ting? Har hørt den jeg også forresten,men her missforstår du -nok et poeng, at du fort får kjeft uansett hva som foreslås,men jeg velger i dit tilfelle å la deg stå for hva du legger i overfladisk og aktiviteter.

Hva jeg legger i aktiverer,er å bruke tid,skape minner og ha det gøy .

Når sendte du sist en melding bare for å høre hvordan det går med en venn?

Bryr du deg om dem?

Svar; 

Ganske ofte. Nesten annen hver dag,dette varierer. Kommer ann på hvem- og dynamikken i snakket og relasjonen tidligere. Hvordan kjemien(rytmen,interessen og responsen) i samtalen er 

For du sier jo selv at du ser de har tid til og møter andre, også spontant, mens du selv ikke får samme respons og lurer på hvorfor.

Du sender litt doble signaler her. Både sier at du ikke skjønner hvorfor du ikke blir invitert tilbake, men ønsker ingen tilbakemeldinger på det og blir bare sint på folk.

Svar;

Sint?? Når ble jeg sint?? Her tolker du desverre for mye inn i hva jeg sier.

Det er nok vanskelig å holde <tunga rett i munnen> på hvem som er hvem, forståelig iogmed at dette blir et tredjeparts forum,som ikke er kjent med situasjonen og relasjonene.

Jeg mener at de venninnene jeg ser prioritere hverandre,setter av tid til å møtes,noe jeg opplever mine meninger ikke gidder eller setter like stor pris på(dette må man være den for å vite).

Poenget mitt,er at jeg lurer på hvordan jeg kan komme hos jenter som så tydelig har samme verdier, og ordner istand,hvor andre møter opp-mens jeg treffer de som baree ikke gidder-når jeg inviterer. Få relasjoner har jeg også .

Utrolig rart,for jeg oppfatter de jeg ser som like flinke til å ta initiativ som meg. Og da står det ikke nei i deres bekjente som munn. Med andre ord,de tåler hverandre på et langt større spekter eller noe sånt? Siden de henger ofte sammen,vil jeg tro at det blåser på toppene? Aner ikke,og jeg savner denne typen vennskap,hverdagsvenninnen. Og de jeg ser, har jo flere av hverdagsvenninnene

Å bli sint på folk som prøver å respondere og hjelpe deg er også et tegn på at du nok bommer endel i det sosiale.

Svar:

Her antar du at du både vet hva jeg tenker og føler- når har jeg sagt at jeg ble sint??

Men vil du heller vi skal støtte deg på at de er fæle folk som ikke inviterer deg tilbake, så kommer du jo ikke noe nærmere å få til endringene du ønsker. Det du gjør nå funker jo åpenbart ikke.

Svar;

Dette er DINE ord,aner ikke hva du legger i p bruke så sterke ord om den,jeg stiller spørsmål ved noe jeg har oppdaget,fordi jeg også kansje selv har endret mening om hvor viktig det er å stille opp for hverandre -som er ordene jeg velger å bruke- som for øvrig er mer positivt ladet enn dine 

Her opplever jeg at du svartmaler en situasjon,som jeg ikke kjenner meg igjen i. Dette får du stå for selv . Aner ikke hva du legger i det,men er altfor svartmalt og slitsomt  tolkes dit,slik jeg ser situasjonen .

Du sier også selv at du vet du ikke er veldig flink sosialt, og kanskje ikke går overens med alle. Hvorfor da reagere så voldsomt på at folk prøver å hjelpe deg til å se hva som blir feil? Ingen har vært frekke med deg, men faktisk prøvd å gi tilbakemeldinger du kan bruke.

svar; 

Du forstår ikke min måte å ordlegge meg på,og jeg synes du overreagerer selv. Nå snakker du om frekkhet,og legger opp til sterke ord som voldsom og spør deg om du er angrepet av væremåten min.

Dette er et forum,og jeg stiller spørsmål på min måte . Du kan ikke være så følsom,og legge skylden over på meg,for hvordan ordene jeg sier treffer deg.

Da trenger du å gå ut av et forum,såpass må du tåle .

For det er via å vise genuin interesse for andre mennesker vennskap bygges, over tid. Så kommer aktivitetene etterhvert.

Høres ut for meg som om du prøver å gjøre dette i feil rekkefølge, og da får du naturlig nok mye nei.

Svar;

Det er igjen akkurat hva tråden handler om.

Her mangler det ikke på initsiativ, men at jeg leser hvordan ballen lander.

Og videre spør jeg meg om hvorfor og hvordan den får en spinn, hvor den treffer punkter som burde ha truffet annerledes,hos min type mennesker,som helt tydelig spiller på samme bane som meg 

Dette virker ikke du til å fatte som problemet,men er heller interessert i en lang psykisk samtale utredning,om noe jeg ikke finner aktuelt .

AnonymBruker
Skrevet

Hæ??

Du er jo dritfrekk!!

Faktisk så forstår jeg hvordan det funker,og du skjønner ikke hva jeg snakker om,det er helt klartt-for det er akkurat hva denne tråden faktisk handler om 

At det er få som gidder å stille oppt il hva jeg ordner istand,som en del av de stegene og at jeg faktisk er den som vedlikeholder og at dette er heldig slitsomt

Jeg tror kanskje det er dette svaret ditt til meg som fikk en annen til å kommentere at du virket sint. Det gjør ikke meg noe. Som jeg sa, jeg mente ikke å være slem, eller frekk som du sier, men gi deg et helt ærlig svar.

Jeg forstår ikke helt om dette er jenter du faktisk kjenner og har truffet flere ganger, i det du også skriver at du prøver å få vennskap via nett? Via nettet kan det være litt vanskeligere å finne tonen, kanskje. Jeg er på noen sånne «vennegrupper» selv, og det varierer hva slags respons folk får.

Hvis dette er bekjente av deg, og dere har møttes en del, er det litt annerledes. Jeg oppfatter det slik at du tar initiativ, la oss si «grille i parken». Du opplever manglende respons eller at folk sier de ikke har tid, stemmer det? Og så foreslår en annen akkurat det samme, og da har folk plutselig tid? 

Det handler om at de har et nærmere forhold, bedre kjemi rett og slett. At de har lyst til å møte hverandre. 

Så er det vondt å være den som blir nedprioritert. Det har jeg selv opplevd, men da har jeg vel tatt hintet og trukket meg unna, funnet andre der kjemien stemmer bedre. Alle trives ikke med alle, sånn er det bare. Og folk velger hvem de vil være sammen med, og prioriterer dem. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Herregud-så frekke folk er her...haha, plis ikke svar på tråden min lenger

Hæ??

Du er jo dritfrekk!!

Du ser ikke hvordan din respons her kan leses som sinne?

Du går jo til angrep på folk som har prøvd å vise interesse for deg og din situasjon.

Det er en veldig merkelig reaksjon, som gjør at en blir i stuss på deg som person.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror kanskje det er dette svaret ditt til meg som fikk en annen til å kommentere at du virket sint. Det gjør ikke meg noe. Som jeg sa, jeg mente ikke å være slem, eller frekk som du sier, men gi deg et helt ærlig svar.

Jeg forstår ikke helt om dette er jenter du faktisk kjenner og har truffet flere ganger, i det du også skriver at du prøver å få vennskap via nett? Via nettet kan det være litt vanskeligere å finne tonen, kanskje. Jeg er på noen sånne «vennegrupper» selv, og det varierer hva slags respons folk får.

Hvis dette er bekjente av deg, og dere har møttes en del, er det litt annerledes. Jeg oppfatter det slik at du tar initiativ, la oss si «grille i parken». Du opplever manglende respons eller at folk sier de ikke har tid, stemmer det? Og så foreslår en annen akkurat det samme, og da har folk plutselig tid? 

Det handler om at de har et nærmere forhold, bedre kjemi rett og slett. At de har lyst til å møte hverandre. 

Så er det vondt å være den som blir nedprioritert. Det har jeg selv opplevd, men da har jeg vel tatt hintet og trukket meg unna, funnet andre der kjemien stemmer bedre. Alle trives ikke med alle, sånn er det bare. Og folk velger hvem de vil være sammen med, og prioriterer dem. 

Jada- Nei-altså hør;

De jeg snakker om,som jeg ser, er at jeg SAVNER å ha venninner som gir like mye til hverandre som de får.

Jeg har insta,og ser folk invitere hverandre-og legge ut. Dette ser hyggelig ut,og jeg tenker og merker at i min fase av dating f eks, at dette er noe gutter merker seg.

De vil ha mer liv og røre,og de får det-ganske naturlig, gjennom kompiser og venninner,som er deres gjeng.

Det er sånn ballen min er begynt å rulle. Jeg merker at jeg trekkes mot andre typer gutter,enn mine venninner. Og har selv alltid vært typen som har savner mer aktivt sosialt liv. Ref; derfor jeg liker gutter med en aktiv hverdag.

Så tilbake til meg; når jeg fikser,ordner og insjer-nerker jeg at ingen møter opp!

At jeg tidligere ikke har hatt venninner som stiller opp! Verken gjennom å møtes spontant, ta vinkvelder eller tar ferier sammen 

Min verden raser plutselig på flere områder samtidig. Og jeg kan ikke bare hoppe rett ut i nye vennskap,fordi jeg ikke <godkjennes> av de som aktivt serverer jente kvelder osv.

Derfor det med kjemien blir litt vanskelig p finne en forklaring på-tiltrekker ikke likt likt?

Endel mer jeg tenkte å si,men glapp for meg,i skrivende stund,desverre...

Mulig jeg kommer tilbake til det,men ser poengene på kjemi,sånn er jo livet-men som sagt over- da må jeg endre meg-og er hva jeg er igang med nå:)

AnonymBruker
Skrevet

Du funker nok bedre sammen med gutter, fordi gutter har vennskap mer orientert rundt aktiviteter, og det er færre av de sosiale kodene med gradvis oppbygging av vennskap.

Vennskap mellom jenter krever i større grad at en er god på sosial samhandling og sosiale koder.

Og husk nå at Instagram er glansbilder - ikke sannheten om andres liv.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du funker nok bedre sammen med gutter, fordi gutter har vennskap mer orientert rundt aktiviteter, og det er færre av de sosiale kodene med gradvis oppbygging av vennskap.

Vennskap mellom jenter krever i større grad at en er god på sosial samhandling og sosiale koder.

Og husk nå at Instagram er glansbilder - ikke sannheten om andres liv.

Hvilke sosiale kodekser er det jeg ikke har fulgt??

Du kan nok ikke svare på det heller,fordi vi både ikke kjenner hverandre eller at jeg gidder p skrive inn alle historier små detaljer osv for å analysere det.

at du for såpass fokus på aktiviteter?? Hallo, snakker gjerne bare om å drikke vin da vel?

men ja,hører at jeg er lite drama,og er ganske rett fremm-derfor rart at forrige gutt jeg liker,som var ganske selvstendig spnnset-at han og meg ikke ville tas videre-for hans del-npr jeg egentlig også har inntrykk av at jeg ikke er komplisert 

men synes ikke heller at jenter er såveldig komplisert heller jeg ...

bare føler meg ganske ribba her ...og har følt det en stund nå

invitert på masse greier,men derfor at jeg ikke treffer, på å få invite tilbake,eller at andre går god for meg,gjennom å stille opp

fikk kjeft for å bruke insta,og legge ut-da Erland kjip firkantet og kjederlig, i mine øyne

forresten,så jeg nytt bilde på insta,om jenter som drakk vin,sjokolade og godteri på terrassen. For tre dager siden,drakk de vin på takerrasen -også på onsta-spnjeg orker ikke høre at jeg maser 

så sykt koselig,og så langt unna, ufortjent- dette er ikke noen jeg personlig kjenner-menbmå kan man holde tunga rett i munn, å se at det er ikke syekliggjørong å være mer sosial enn de rundt deg,og savne å treffe mer sin egen type

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke sosiale kodekser er det jeg ikke har fulgt??

Du kan nok ikke svare på det heller,fordi vi både ikke kjenner hverandre eller at jeg gidder p skrive inn alle historier små detaljer osv for å analysere det.

at du for såpass fokus på aktiviteter?? Hallo, snakker gjerne bare om å drikke vin da vel?

men ja,hører at jeg er lite drama,og er ganske rett fremm-derfor rart at forrige gutt jeg liker,som var ganske selvstendig spnnset-at han og meg ikke ville tas videre-for hans del-npr jeg egentlig også har inntrykk av at jeg ikke er komplisert 

men synes ikke heller at jenter er såveldig komplisert heller jeg ...

bare føler meg ganske ribba her ...og har følt det en stund nå

invitert på masse greier,men derfor at jeg ikke treffer, på å få invite tilbake,eller at andre går god for meg,gjennom å stille opp

fikk kjeft for å bruke insta,og legge ut-da Erland kjip firkantet og kjederlig, i mine øyne

forresten,så jeg nytt bilde på insta,om jenter som drakk vin,sjokolade og godteri på terrassen. For tre dager siden,drakk de vin på takerrasen -også på onsta-spnjeg orker ikke høre at jeg maser 

så sykt koselig,og så langt unna, ufortjent- dette er ikke noen jeg personlig kjenner-menbmå kan man holde tunga rett i munn, å se at det er ikke syekliggjørong å være mer sosial enn de rundt deg,og savne å treffe mer sin egen type

Også;

Dette har foresten fått meg til å føle meg annerledes.

Jeg kan ikke lenger kose meg med god mat alene,for jeg begynner bare å grine 

Fordi jeg jobber så hardt for å ha hverdagsvenninnene.

Hadde jeg sutra,ikke gjort en dritt og vært den samme,hadde jeg forstått at jeg typ ikke fortjente noe endring

Men at jeg ikke kan sosiale koder og mester sosial samhandling-det synes jeg er ufint sagt 

Hva dette likesågodt handler om,er jo at de rundt meg,ikke oppfører seg bra,og somsagt ikke stiller opp

De jentene som har lagt ut har nada oppfatting av meg,vi kjenner ikke til hverandre

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du ts?

Anonymkode: d7eab...b34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...