AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Har datet en norsk-pakistaner en stund og sett på han som ganske norsk i mentaliteten. Men nå begynner det å komme små drypp der jeg ser at vi har et ganske ulikt syn på ting allikevel. Blant annet er han imot at barn og unge skal lære/høre om homofili, og samtidig er han tilhenger av Andrew Tate. Kjenner jeg blir usikker på hele fyren og lurer på hva mer som skjuler seg under overflaten her Anonymkode: a181b...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Det finner du ut av etterhvert. Er dette en mann du vil ha som forelder til dine barn? Hvis nei, så bare gå. Anonymkode: fb618...47a 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finner du ut av etterhvert. Er dette en mann du vil ha som forelder til dine barn? Hvis nei, så bare gå. Anonymkode: fb618...47a Takker. Ja jeg tror jeg lar denne passere... Han er født her og virker norsk på mange måter, men det blir for ulikt mitt livssyn allikevel. Anonymkode: a181b...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Jeg er en homofil mann selv, så den setningen er viktig og. Men det jeg legger mest vekt på er; AnonymBruker skrev (6 minutter siden): samtidig er han tilhenger av Andrew Tate Anonymkode: 68f2b...cc3 1
Jdz Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 (endret) Om du ser på forumet her så vil du se at det ikke finnes noen mangel på norsk-norske menn som er både homofobe, støtter Andrew Tate og har et ganske neandertalsk kvinnesyn, så det har nok lite med hvor mye/lite norsk/pakistansk han er. Karakterer som Andrew Tate er jo først og fremst populær i den vestlige verden. Endret 28. mai 2023 av Jdz 2 1 1
Maskinfører Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 (endret) Når han snakker om homofili så er det Koranen som snakker som han sikkert lever med og etter ? Men kan være lurt og tenke en og to ganger før du går videre Endret 28. mai 2023 av Maskinfører 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 Jdz skrev (1 minutt siden): Om du ser på forumet her så vil du se at det ikke finnes noen mangel på norsk-norske menn som er både homofobe, støtter Andrew Tate og har et ganske neandertalsk kvinnesyn, så dette har nok lite å gjøre med hvor norsk han er i mentaliteten. Karakterer som Andrew Tate er jo først og fremst populær i den vestlige verden. Forumet er ikke representativt for landets befolkning. Jeg vil si at holdningene vi har her til lands kan skilles fra holdningene man finner mange andre steder i verden. I tillegg er forumet fullt av rødvinstroll som synes det er gøy å fyre opp. Anonymkode: 68f2b...cc3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #8 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forumet er ikke representativt for landets befolkning. Jeg vil si at holdningene vi har her til lands kan skilles fra holdningene man finner mange andre steder i verden. I tillegg er forumet fullt av rødvinstroll som synes det er gøy å fyre opp. Anonymkode: 68f2b...cc3 Det har du nok helt rett i, men Andrew Tate har definitivt ingen heltestatus i konservative muslimske miljøer. Anonymkode: b1604...1b8
Andro Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 (endret) Man trenger ikke å møte folk med dårlige holdninger. Ser ikke relevansen av "norskpakistaner" Endret 28. mai 2023 av Andro 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #10 Skrevet 28. mai 2023 Norske kvinner som går for slike har veldig dårlig dømmekraft. Anonymkode: 0395e...9c2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #11 Skrevet 28. mai 2023 Så vondt vil du deg ikke.. Anonymkode: 49e4c...9ad 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #12 Skrevet 28. mai 2023 Andro skrev (4 minutter siden): Ser ikke relevansen av "norskpakistaner" Er jo ikke til å stikke under en stol at det kan handle om kultur. Såpass må vi tåle. Anonymkode: 3a6c8...ed5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #13 Skrevet 28. mai 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Har datet en norsk-pakistaner en stund og sett på han som ganske norsk i mentaliteten. Men nå begynner det å komme små drypp der jeg ser at vi har et ganske ulikt syn på ting allikevel. Blant annet er han imot at barn og unge skal lære/høre om homofili, og samtidig er han tilhenger av Andrew Tate. Kjenner jeg blir usikker på hele fyren og lurer på hva mer som skjuler seg under overflaten her Anonymkode: a181b...0dc Run!!!! Anonymkode: ae05f...120 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #14 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo ikke til å stikke under en stol at det kan handle om kultur. Såpass må vi tåle. Anonymkode: 3a6c8...ed5 Men nå er vel ikke akkurat pakistank kultur (eller muslimer generelt) akkurat kjent for å ha forbilder med et liberalt og utsvevende syn på sex og rus? Anonymkode: b1604...1b8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #15 Skrevet 28. mai 2023 Det er da massevis av homofobe etnisk norske Andrew Tate tilhengere også, så etnisiteten er ikke relevant. Bare dump han og blokk han Anonymkode: 64ccd...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #16 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men nå er vel ikke akkurat pakistank kultur (eller muslimer generelt) akkurat kjent for å ha forbilder med et liberalt og utsvevende syn på sex og rus? Anonymkode: b1604...1b8 Er norsk tradisjonell kultur kjent for å ha forbilder med utsvevende syn på sex og rus da? Anonymkode: 64ccd...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #17 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men nå er vel ikke akkurat pakistank kultur (eller muslimer generelt) akkurat kjent for å ha forbilder med et liberalt og utsvevende syn på sex og rus? Anonymkode: b1604...1b8 Jeg tror det var akkurat det som var poenget. Anonymkode: 68f2b...cc3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #18 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er norsk tradisjonell kultur kjent for å ha forbilder med utsvevende syn på sex og rus da? Anonymkode: 64ccd...8aa Eller kristne generelt Anonymkode: 64ccd...8aa
MildeMarie Skrevet 28. mai 2023 #19 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har datet en norsk-pakistaner en stund og sett på han som ganske norsk i mentaliteten. Men nå begynner det å komme små drypp der jeg ser at vi har et ganske ulikt syn på ting allikevel. Blant annet er han imot at barn og unge skal lære/høre om homofili, og samtidig er han tilhenger av Andrew Tate. Kjenner jeg blir usikker på hele fyren og lurer på hva mer som skjuler seg under overflaten her Anonymkode: a181b...0dc Her ville jeg hørt på magefølelsen og rygget rolig ut av situasjonen før jeg kom opp i ting som kompliserer (barn, boligkjøp osv). Vær glad du har antennene i orden og oppdager når viktige skurrer😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #20 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): . Blant annet er han imot at barn og unge skal lære/høre om homofili Han er sikkert ikke verre enn mange KG-kvinner her inne som ukentlig oppretter mange hetsetråder der eldre menn og yngre kvinner, som har sex sammen, henges ut og hetses. Tåler dere én type mobbing, klarer dere sikkert å tolerere en homofobisk norsk-pakistaner også. Han sitter i det minste ikke her inne og lager tråder om dem, såpass ærlige må vi være. Anonymkode: 854ba...ec0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå