AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Jeg er litt på Tinder og andre apper. Har møtt noen menn (en eller to dater). De sender melding etterpå, ikke noen spørsmål om vi skal treffes mer, men det ligger kanskje noen i kortene. Hvordan avvise noen på en hyggelig måte etter at man har møtes ett par ganger? Jeg ville jo gjerne ha fått en slik melding selv, men er det normalt at man gir en sånn tilbakemelding etter en eller to dager og den andre tar kontakt, men ikke spør om å møtes igjen? Jeg hater nettdating. Føler at det gjør meg til en mer kynisk og kald person. Har mest lyst til å møte noen i den virkelig verden. Det er virkelig ikke bare gutter/menn som blir kynisk, det blir vi damer også stor grad. Anonymkode: cd80c...001
Andro Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Synes at det peneste i all kommunikasjon er å være ærlig og direkte. "Takk for at jeg fikk bli kjent med deg, men jeg kjenner at dette ikke kommer til å fungere, så jeg avslutter kontakten vår her. Ønsker deg lykke til videre!" 4
Sidsel Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Jeg sier gjerne noe ala, "Takk for sist, det var veldig hyggelig å møte deg, du er en morsom og interessant person! 😊Dessverre kjente jeg ikke helt den berømte kjemien, så tror nok dessverre ikke det ligger noe mer enn vennskap i kortene for oss. Lykke til videre på Tinder!". 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 TS her. Jeg synes å bruke begreper «kjemi» er litt vagt for min egen del. Jeg vet ikke hva det er. Mener i alle fall at man bør gi fyren to sjanser fordi første gang alltid blir litt kleint, så lenge det er en totalt mismatch. Det er derfor jeg er kritisk til Tinder og andre apper. Det gjør at man ikke gir folk flere sjanser, noe man ofte må gjøre før man faktisk kan føle noe. Anonymkode: cd80c...001 1
Morten1 Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 Jeg ville bare sagt noe lignende de over har skissert, vær enkel, direkte men ikke uhøflig. Hva en du ender med å sende, sørg for å være klar, ikke noe hinting, det skjønner ikke vi menn! 1
Tøvftta Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 Bare å skrive en høflig melding og si det som det er. Jeg bruker å få ei skyllebøtte om at jeg er både psykopat og hore når jeg har gjort det, håper du slipper det.
Sidsel Skrevet 29. mai 2023 #8 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): TS her. Jeg synes å bruke begreper «kjemi» er litt vagt for min egen del. Jeg vet ikke hva det er. Mener i alle fall at man bør gi fyren to sjanser fordi første gang alltid blir litt kleint, så lenge det er en totalt mismatch. Det er derfor jeg er kritisk til Tinder og andre apper. Det gjør at man ikke gir folk flere sjanser, noe man ofte må gjøre før man faktisk kan føle noe. Anonymkode: cd80c...001 Jeg gjør det vagt med vilje. Når man har møtt noen en eller to ganger er det best å ikke si akkurat hvorfor det ikke blir noe mer. Kanskje pratet han bare om seg selv hele daten, kanskje ville han bare snakke om jobb, kanskje drev han og konstant avbrøt meg, kanskje lignet han ikke i det hele tatt på bildet sitt, kanskje hadde han negative holdninger til kvinner. Dette er ikke noe jeg vil ta opp med noen jeg har møtt en eller to ganger, så da sier jeg heller at "kjemien manglet". Det viktigste er at man er tydelig på at det ikke blir noe mer, og at man er hyggelig, så dating ikke blir en ubehagelig opplevelse for den andre. Tøvftta skrev (12 timer siden): Bare å skrive en høflig melding og si det som det er. Jeg bruker å få ei skyllebøtte om at jeg er både psykopat og hore når jeg har gjort det, håper du slipper det. Akkurat derfor gir jeg både komplimenter og sier bare at "kjemien manglet", sier man det som det er så får man fort gjennomgå. 1
frøkna Skrevet 29. mai 2023 #9 Skrevet 29. mai 2023 Hei, takk for hyggelig date! Jeg følte ikke det hadde potensiale for å bli romantisk for min del så vil ønske deg lykke til videre i jakten. Eller noe i den duren. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå