AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Jeg har hatt flere avtaler om date opp gjennom årene, og hver eneste gang har jeg backet ut. Jeg er rett og slett livredd (uten grunn). Har litt sosial angst, og synes ofte det er skummelt å møte nye mennesker. Nå er jeg invitert på date (Tinder), og jeg har virkelig lyst til å prøve! Men hvordan i alle dager skal jeg klare å møte opp og gjennomføre? Jeg er i midten av 30-årene, og har aldri vært på date. Anonymkode: 32d9f...29b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Jeg holdt på som deg i flere år så bestemte jeg meg for å ta noen drinker før date og dro. Jeg dreit meg ut fordi jeg var full og det ble ikke noe mere ut av det med akuratt han, men da fikk jeg hvertfall brutt den skumle barrieren og erfart at det ikke var så skummelt alikevel Du må bare tvinge deg til å gå, frykten og skrekken forsvinner ti sekunder etter du har møtt han. Anonymkode: 5138c...1ec
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Damer har hvertfall ikke noe grunn til å være redd. Damer er kjønnet som velger Anonymkode: 2c13b...531
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Om du er mann og begynner på N bør du bare holde deg unna. Du er altfor full i angst og bør ikke møte andre mennesker og deres forventninger for du klarer aldri å oppfylle dem. Anonymkode: 6b804...580
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Damer har hvertfall ikke noe grunn til å være redd. Damer er kjønnet som velger Anonymkode: 2c13b...531 Du kødder? Damer risikerer å bli voldtatt, dopet ned, stalket osv. Så er det noen som har grunn til å være redd før date er det faktisk damer. En avvisning er jo bare barnemat i forhold Anonymkode: 5138c...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du er mann og begynner på N bør du bare holde deg unna. Du er altfor full i angst og bør ikke møte andre mennesker og deres forventninger for du klarer aldri å oppfylle dem. Anonymkode: 6b804...580 Wtf? Kanskje han virkelig trenger å komme seg ut, og møte folk? Ingen har peiling på andres forventninger, når de møter opp på date. Anonymkode: 27c77...0cb 1
Nowayback Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Damer har hvertfall ikke noe grunn til å være redd. Damer er kjønnet som velger Anonymkode: 2c13b...531 Damer risikerer mye mer å dra på en date med en ukjent mann. Skjønner godt at noen er redde.
Friluftsmann70 Skrevet 28. mai 2023 #8 Skrevet 28. mai 2023 Senk skuldrene, det er ikke noe som står på spill. Det handler kun om å sette seg ned, ta seg en kopp kaffe og vent på dagen. Ikke gjør det mer komplisert enn det er. Føler med deg, og håper du klarer dette❤️
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 8 minutter siden, DelvisPresley said: Damer risikerer mye mer å dra på en date med en ukjent mann. Skjønner godt at noen er redde. Det er da ikke noen større risiko enn å oppholde seg ute blant folk. Anonymkode: 66cf5...d95
Nowayback Skrevet 28. mai 2023 #10 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er da ikke noen større risiko enn å oppholde seg ute blant folk. Anonymkode: 66cf5...d95 Risikerer mer enn mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå