AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 En fyr jeg kjente men må nevne avviste etter romantisk forsøk fra han side for 13-15 år siden. Møtte han forrige uke gjennom felles venner. Spise sammen alle mann og tok en tur med båten som gruppe, ble en liten chat med han også addet han dagen etter på Facebook. Han godtok søknaden, men han svarer ikke på meldingene. Svarer han ikke føler jeg muligheten for å gjenoppta kontakt blir meget smal. Hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 7c75a...70b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Er det virkelig noen som vil komme å si at kvinner ikke angrer på å avvise menn? Anonymkode: d2ee1...e24
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Han er ikke interessert i deg. Anonymkode: fb7e0...b85 3 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Han behandlet søknad din på lik linje akkurat som du var en ny bekjent som sender han Facebook add. Han skjønte etterhvert at du var ute etter mer og signaliserer ved å ikke svare at han ikke ønsker noe form for dialog med deg. Anonymkode: 9783f...769 7
Andro Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Du ser ikke at det er forskjell på å følge hverandre på fb og det å sende meldinger? Hvorfor skal du forvente at han svarer? Du har ikke krav på kommunikasjon "på tomannshånd". Det blir for tett for ham, når han ikke er interessert i å bli mer kjent med deg. 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 Frekk du var da.. Avviste han også hører han ikke en pip fra deg før tilfeldighetene, så vil du ha kontakt igjen fordi du fant ingen?. Vær proff og ikke send han flere meldinger nå. Anonymkode: 3a240...de0 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det virkelig noen som vil komme å si at kvinner ikke angrer på å avvise menn? Anonymkode: d2ee1...e24 Er det noen som sier det? Ganske vanlig at både menn og kvinner tar kontakt med folk de har avvist før fordi de føler seg mer klar nå Anonymkode: dff92...153 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #8 Skrevet 28. mai 2023 Ts jeg ville nok tenkt at han har dame og det ikke passer seg å chatte med deg eller at han ikke er interessert Anonymkode: dff92...153 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det virkelig noen som vil komme å si at kvinner ikke angrer på å avvise menn? Anonymkode: d2ee1...e24 Nei? Jeg møtte en fyr på samme alder som meg selv da jeg var 22. Hva var han da? Tynn, sjenert, hengslete fyr uten mål og mening. 15 år etter har han blitt mann, jobber, fått selvtillit og livserfaring. Mener du virkelig at man er helt lik hele livet? For da har du ikke utviklet deg noe som helst, og er like, om ikke ennå mindre attraktiv. Anonymkode: e92f2...406 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #10 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som sier det? Ganske vanlig at både menn og kvinner tar kontakt med folk de har avvist før fordi de føler seg mer klar nå Anonymkode: dff92...153 Klare? eller så utvasket at de må åpne søppelkassa for å finne en oppspist kyllinglår? Hvilket treffer best tror du? Anonymkode: 3b41c...dda
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #11 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei? Jeg møtte en fyr på samme alder som meg selv da jeg var 22. Hva var han da? Tynn, sjenert, hengslete fyr uten mål og mening. 15 år etter har han blitt mann, jobber, fått selvtillit og livserfaring. Mener du virkelig at man er helt lik hele livet? For da har du ikke utviklet deg noe som helst, og er like, om ikke ennå mindre attraktiv. Anonymkode: e92f2...406 Spar oss a. Alle vet til og med rotta bak hullet at eneste grunnen dere tar tilbake kontakt er fordi dere fant det dere ville ha og vet at mulighetene for noe annet også er liten derfor synker dere lavt med å ta kontakt igjen. Det er veldig flaut å ta kontakt med en person man har avvist, bedre å heller prøve lykken med nye, men kanskje det er virkelig er ingenting igjen som dere kan tilby. Anonymkode: 3b41c...dda
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #12 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klare? eller så utvasket at de må åpne søppelkassa for å finne en oppspist kyllinglår? Hvilket treffer best tror du? Anonymkode: 3b41c...dda Hehe, jeg tror ikke du er smart nok til å se hvordan kommentaren din bare undertrykker og snakker ned menn her (oppspist kyllinglår, virkelig, sånn du ser på dine medbrødre?) , i det idiotiske og bitre forsøket ditt på å undertrykke og snakke ned kvinner Anonymkode: dff92...153 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #13 Skrevet 28. mai 2023 Svarer han ikke så er han neppe interessert. Hvilke meldinger har du sendt? Når har du sendt de? Anonymkode: 453d4...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #14 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spar oss a. Alle vet til og med rotta bak hullet at eneste grunnen dere tar tilbake kontakt er fordi dere fant det dere ville ha og vet at mulighetene for noe annet også er liten derfor synker dere lavt med å ta kontakt igjen. Det er veldig flaut å ta kontakt med en person man har avvist, bedre å heller prøve lykken med nye, men kanskje det er virkelig er ingenting igjen som dere kan tilby. Anonymkode: 3b41c...dda Stakars, var det ingen av dine crush som tok kontakt meg deg igjen da. Ntåh Ja det må være vondt å aldri være ønsket Anonymkode: dff92...153 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #16 Skrevet 28. mai 2023 Tipper han har dame. Ok å adde, men ikke ok å ta opp kontakten. Slutt å mas. Anonymkode: 6f6a4...054 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #17 Skrevet 28. mai 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Stakars, var det ingen av dine crush som tok kontakt meg deg igjen da. Ntåh Ja det må være vondt å aldri være ønsket Anonymkode: dff92...153 Tror du at de som ble oppringt igjen etter 15 år ble ønsket? de skjønner nok dama gikk tom for alternativer akkurat som han TS snakker om. Anonymkode: 42951...ec1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #18 Skrevet 28. mai 2023 Altså TS her kan det være en del teorier for hvorfor kan aksepterer deg som Facebook-venn og ikke svarer på meldingene. Han kan være i forhold (kanskje utelukket siden du prøver å oprette slikt) Han ser din kontakt mange år etter meningløst og er fortsatt forvirret for avvisningen Han ble såret da og vil ikke føle påkjenningen igjen, ikke nødvendigvis bitter Han er egentlig ferdig med deg og har satt deg opp på lik linje som alle andre Det har jo tross alt gått 15 år og det er mye, alt dere hadde og den gnisten som han hadde da er borte og du må nok selge deg på nytt og det er hvis det i det hele tatt går Ann. Best å gå videre. avvisning er avvisning. DU har sagt ditt for 15 år siden. Anonymkode: 42951...ec1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #19 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hehe, jeg tror ikke du er smart nok til å se hvordan kommentaren din bare undertrykker og snakker ned menn her (oppspist kyllinglår, virkelig, sånn du ser på dine medbrødre?) , i det idiotiske og bitre forsøket ditt på å undertrykke og snakke ned kvinner Anonymkode: dff92...153 Det er flaut å ta opp kontakt igjen etter man har avvist en person. Dette r liksom ikke unnskyldinger, hva da?. det at man har modnet 15 år etter og modnet på hvilke måte som gjør at man velger å gå tilbake. Det er kanskje ikke feil å avvise og heller ikke feil å ta opp igjen kontakt, men da er det opp til motbakker hvordan han eller hun velger å ta det imot, som regel blir det negative svar og forsøk på overbevise at man har følelser bærer ikke frukt, motparten vil alltid skjønne at det er egoistiske hensikter involvert. Det beste er å gå videre. Anonymkode: 2d8ef...73f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #20 Skrevet 28. mai 2023 Hva er vitsen med å legge til folk på face da når man ikke kan være voksen nok til å svare? Da lar man vær å late som man er "venner" på face og. Anonymkode: af0f8...435 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå