AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #21 Del Skrevet 29. mai 2023 språkpurk skrev (Akkurat nå): Ja, for min del er sex etter krangling helt ut av spørsmålet. "Ut av spørsmålet"??? Anonymkode: 0520d...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
språkpurk Skrevet 29. mai 2023 #22 Del Skrevet 29. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: "Ut av spørsmålet"??? Anonymkode: 0520d...d8b Av bordet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #23 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo manipulasjon med sex. Dama føler at forholdet er på gyngende grunn og bruker sex for å trekke han tilbake. Versjon av tilknytningssex som brukes i begynnelsen av forholdet for å trekke en mann inn. Dette kan sjelden menn bruke. Kona er dritsur på meg og jeg "tilbyr" henne sex?!? Det hadde ikke fungert. Vi menn derimot er såpass svake at får vi en bra blowjob så er vi villige til å hangle litt videre 🙂 Anonymkode: 273a8...ecb Det er jeg ikke enig at sex er manipulasjon, og det er like mye han som jeg som tar initiativet. Det blir så høy seksuell spenning i visse krangler at vi til slutt bare omfavner hverandre og setter igang. Jeg er ts og må understreke at det kommer helt an på årsak til krangelen. Om krangelen dreier seg om at mannen aldri gidder å plukke opp snusen sin fra bordet og fortsatt nekter på det og ikke ser problemet, eller at han har vært egoistisk og dust så hjelper det selvsagt ikke å komme krypende for sex etterpå Men om krangelen handler om at vi ikke fant det vi skulle på ikea og er frustrerte for at vi fikk for dårlig tid og kommer hjem stressa så er det herlig å koble av med sex Anonymkode: 4c9da...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #24 Del Skrevet 29. mai 2023 Krangelsex er alltid sykt deilig sex. Kommer kanskje av at man er så opprørt og sint og får frigjort en del greier, vet ikke. Men det er noe toxic med det hele, har ofte erfart dette. Anonymkode: b76be...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsmann70 Skrevet 29. mai 2023 #25 Del Skrevet 29. mai 2023 Tror ikke dette handler om noe triks, men hva den enkelte tenner på. Hos oss er det hun som tenner på makeup-sex, og jeg klarer ikke å legge bort irritasjonen . Her skulle jeg gjerne vært som henne😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå