Pondus72 Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Har hatt noen matcher på tinder de motpart har startet samtalen. Flere ganger kommer det bare: messenger?. Og ikke noe mer. Hva er poenget med å flytte samtalen over på messenger med en gang?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Aldri vært borte i. Er det utenlandske profiler som kan være svindel? Hvis ikke så må det være for at de vil sjekke om du er den du utgir deg for å være. Jeg unngår messenger og alt personlig og holder chatten gående på Tinder til vi har møttes. Anonymkode: a8e6b...18a
Pondus72 Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2023 Er norske ja. Gjerne >45 med profiler som ser helt grei ut. Har og tenkt at messenger ol. kan komme når vi treffes etterhvert. Har pleid å bare ignorere matchen når de begynner sånn.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Pondus72 skrev (Akkurat nå): Er norske ja. Gjerne >45 med profiler som ser helt grei ut. Har og tenkt at messenger ol. kan komme når vi treffes etterhvert. Har pleid å bare ignorere matchen når de begynner sånn. Ok, hvis det er aldersgruppe over 45 kan det nok være fordi de ikke er så glad i å bruke apper og har møtt på så mange gifte menn at nå vil de ikke kaste bort mere tid på det og sjekke status og facebook profilen hans så de ikke blir lurt igjen. Anonymkode: a8e6b...18a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Å sende "messenger?" og ingenting annet til en fremmed fyr du prøver å sjekke opp er ganske håpløst altså... Ikke engang et "hei" først! Det tyder på manglende sosiale evner Anonymkode: ac177...844
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å sende "messenger?" og ingenting annet til en fremmed fyr du prøver å sjekke opp er ganske håpløst altså... Ikke engang et "hei" først! Det tyder på manglende sosiale evner Anonymkode: ac177...844 Eller at de har vært veldig investert i å chatte med tidligere menn også viser det seg etter lang tid at de er gifte. Opplever man det ti tjue ganger så skjønner jeg at man gir litt beng og ikke gidder å legge innsats i noe før man vet om de er gift eller ikke Anonymkode: a8e6b...18a
Pondus72 Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å sende "messenger?" og ingenting annet til en fremmed fyr du prøver å sjekke opp er ganske håpløst altså... Ikke engang et "hei" først! Det tyder på manglende sosiale evner Anonymkode: ac177...844 Er litt den følelsen jeg sitter igjen med og. Mister interessen ganske fort da.
Pondus72 Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller at de har vært veldig investert i å chatte med tidligere menn også viser det seg etter lang tid at de er gifte. Opplever man det ti tjue ganger så skjønner jeg at man gir litt beng og ikke gidder å legge innsats i noe før man vet om de er gift eller ikke Anonymkode: a8e6b...18a Om man gir beng kan man jo bare slutte å bruke appene. For meg virker det som tidenes dårligste pickup line. Kan ikke gå ut ifra at alle er gift og ute etter å lure deg. Det gi et dårlig utgangspunkt for et eventyelt videre forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 Pondus72 skrev (14 minutter siden): Om man gir beng kan man jo bare slutte å bruke appene. For meg virker det som tidenes dårligste pickup line. Kan ikke gå ut ifra at alle er gift og ute etter å lure deg. Det gi et dårlig utgangspunkt for et eventyelt videre forhold. Jeg er helt enig i at det gir et dårlig inntrykk men du spurte om hva som er poenget med å flytte samtalen over på messenger så fort og jeg svarte på det Anonymkode: a8e6b...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå