AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Jeg liker ofte at buksene mine er altfor lange, synes det er godt å liksom drukne i buksa når jeg krøller meg sammen i sofaen. Er det rart? Eller er det flere som foretrekker at buksene er for lange. Bilde for eksempel Anonymkode: 09221...1cb 1
skreppamedleppa Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 (endret) Jeans og bukser jeg bruker ute: hater det, intenst. Minner meg om sånn slaske stil vi hadde på ungdomsskolen med miss sixty bukser som skulle dekke de klumpete Buffalo skoene, og vi slepte både sko og bukse etter oss. Våte buksebein til langt oppå leggen når det regnet... Så jo ikke klokt ut i måneskinn. Nei den greia tenker jeg at jeg er glad jeg er ferdig med for mange år siden. Det ser bedre, og ryddigere ut med klær som passer, det synes jeg både hva meg selv angår og andre. Men selvsagt; om du liker det så er det jo bare knall å kjøre en stil du selv er komfortabel med. Koseklær å krølle seg opp i sofaen med er noe annet, der må det gjerne være litt stort og romslig. Endret 28. mai 2023 av skreppamedleppa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå