Gå til innhold

Er det ting du angrer på her i livet at du ikke har gjort/gjort🐵🙈🙉?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ting du skulle  ønske du hadde gjort/ikke gjort?  Det kan være mange grunner til det ene og det andre. Ting man ikke tør gjøre men skulle ønsket at man turte gjøre og motsatt, ting man gjerne   skulle ha ugjort…

Jeg for min del angrer på et språkkurs jeg aldri fullførte, div.situasjoner jeg tidligere burde ha satt foten ned og div. one nights stands jeg burde ha stått over….c’’.)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg aldri turte å ha one night stands😅

Anonymkode: 38b6d...11c

AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke fullførte videregående. 

Anonymkode: 32f64...fa3

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at eg ikke tok abort.

Anonymkode: 1d7c9...066

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye jeg sikkert ikke burde ha gjort, men er vel egentlig ingenting jeg direkte angrer på. 

Skulle jeg ha gjort noe anderledes med det livet jeg har levd frem til nå var det å forlate eksmannen før jeg gjorde. 

Anonymkode: 1f2ff...2fb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke fulgte magefølelsen min og lot være å flytte inn til en fyr. Viste seg at magefølelsen min hadde rett. Men ble stuck av diverse grunner og «kastet bort» to år på denne mannen. Han løy/unndro seg sannheten og var en elendig far til sitt særkullsbarn. Jeg var ung, dum og naiv🥹

Angrer på at jeg ikke ringte til barnevernet da jeg var tenåring for å fortelle hvordan jeg hadde det hjemme. 

Anonymkode: 566f8...3a9

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

At jeg ikke har solgt alt jeg eier i Norge og kjøpt et fint sted med varmt og tørt klima hele året hvor jeg kan være helårsnaturist på egen usjenert eiendom.

Anonymkode: c8643...5e3

• Hjerte 2
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Angrer sterkt på dårlige ting jeg har gjort

Angrer sterkt på dårlige ting jeg har sagt

Angrer på at jeg ikke tok meg sammen istedenfor, at det måtte gå så langt

Angrer på at jeg fortsatt ikke alltid klarer å styre meg, spesielt i sinne

Jeg fortjener å angre, det gjør at jeg alltid vil kjempe for at sånt ikke skal skje igjen. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke ba min egen familie dra til €#%@:#^ tidligere. 

Angrer på at jeg flyttet tilbake til Norge etter å ha bodd i Spania i 2 år.

Angrer på at man tok opp lån til kjøp av leiligheten 🤮🙄 Så fort jeg har fått nedbetalt lånet så blir det å selge å flytte fra Norge for godt og tilbake til Spania. 

Anonymkode: 834d6...dad

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Angrer på at eg ikke tok abort.

Anonymkode: 1d7c9...066

Jeg og... :sukk:

Anonymkode: ba2b2...f3d

• Hjerte 3
Skrevet

Angere på at jeg ikke fikk kysset flere gutter

Angere på at jeg ikke jobbet mer med å holde kontakten med venner

Angrer på at jeg lo meg bli tråkket på av venner

Angrer på at ikke nøt livet mer

• Hjerte 4
Skrevet

Kommer ikke på noe jeg angrer på, tenker aller valg jeg har tatt, ting jeg har gått igjennom har gjort meg til den jeg er både på godt og vondt. Noe har jo vært vanskelig når jeg har stått oppi ting, og da har jeg tenkt hvordan kunne gjøre noe så dumt eller hvorfor meg. Men i ettertid så har jeg ikke tenkt sånn. Ofte tenkt om jeg ikke hadde tatt det valget da, hvor hadde jeg vært, og tenk om jeg ikke hadde tatt det valget hadde jeg bodd her jeg bor, hatt  mine barn og den mannen som jeg et gift med i dag. Tenkt hva små og store valg gjør i livet at vi ender opp der vi gjør. Men angrer ingenting i dag på noe.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer ikke på noe

Anonymkode: 66020...8db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble som 15 og 16 åring invitert til, ikke bare en, men to separate trekanter, som jeg takket nei til… Jeg har fortsatt lyst til å filleriste min 15 årige meg 45 år etter!!

Anonymkode: 5a83d...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Angrer på den tiden jeg har brukt på å bekymre meg over- og grue meg til ting i stedet for å kaste meg meg inn i nye opplevelser som kan føles skumle der og da. Fordi det er opplevelsene jeg husker, ikke bekymringen foran. Skulle ønske at jeg var modigere, og ikke så inni mitt eget hode! Nå jobber jeg med saken, og er bestemt på å utfordre meg hver eneste uke. Små ting for andre, sikkert, men forrige helg gikk jeg opp et bratt fjell på første date. Både dating og høyder er skummelt for meg, men jeg er helt euforisk av mestringsfølelse i ettertid 🙂 

Anonymkode: 4f2d8...f45

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Masse! Jeg hadde heldigvis et føkk-it-moment for noen år siden, lei av å angre på ting. Så jeg reiste halvveis rundt jorda og traff min brevvenn jeg aldri hadde møtt før. Nå har vi har vært gift i 2 år:) Ikke helt planen da jeg reiste men kan ikke klage :fnise:

Anonymkode: 21279...536

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg fikk barn. 

Anonymkode: 1389e...0ea

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

At jeg ikke har solgt alt jeg eier i Norge og kjøpt et fint sted med varmt og tørt klima hele året hvor jeg kan være helårsnaturist på egen usjenert eiendom.

Anonymkode: c8643...5e3

Kanskje det ikke er for sent?🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Angrer ikke på noe

Anonymkode: 66020...8db

Det tror jeg ikke på…..c’’.)

AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg angrer på at jeg ikke dro på utveksling under studiet.

Årsaken var at jeg var ekstremt nyforelsket, så tanken på å være borte et år gjorde at jeg droppet det. 

Samtidig, jeg er fortsatt veldig lykkelig med mannen, 20 år senere. Hadde jeg dratt så tidlig i forholdet hadde det mulig ikke holdt. 

Anonymkode: d86af...997

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...