AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Del Skrevet 28. mai 2023 Hei! Vi brukte 13mnd på å få spiren til å sitte. Førstemann er straks 11mnd, og jeg har nettopp fått mensen tilbake. Da begynner jo tankene å svirre. Jeg brukte metformin i 6mnd og tok letrozol (enkel dose) i 2 mnd før det klaffet. Det frister derfor å starte prøvingen påummer to asap. Men, hvordan gå fram? Burde jeg begynne på metformin igjen? Og hva med letrozol? Noen her med erfaringer? Jeg skal selvfølgelig ta dette opp med fastlegen, men nå er det stengt i pinsen og vi tar 3 uker ferie i utlandet, så det er en stund til jeg får tatt turen innom fastlegen. Anonymkode: e831f...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 28. mai 2023 #2 Del Skrevet 28. mai 2023 Vi brukte lang tid med nr 1 og måtte bruke ivf til slutt. Tenkte å begynne litt tidlig med nr 2 fordi jeg tenkte det kom til å ta lang tid. Akkurat fått positiv test på pp1 og det blir 2 under 2 år vis denne holder ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Del Skrevet 28. mai 2023 Kan du ikke bare bestille en time hos fastlegen til etter ferien også går dere igang da? Kos deg på ferie først😊 Det er tre år mellom mine to og det er en helt nydelig aldersforskjell det også😊 Anonymkode: 8bebe...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå