Gå til innhold

Bursdagsgave til verdens beste kollega.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kollega som jeg har lyst å gi en liten oppmerksomhet, men hva? Det er ei dame i førtiårene.

Anonymkode: 73a95...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en kollega som jeg har lyst å gi en liten oppmerksomhet, men hva? Det er ei dame i førtiårene.

Det kommer an på hva hun liker/har av interesser. Og hvilken sum du ønsker å gi. Dersom dere er gode kollegaer kunne dere tatt en middag, teater eller lignende. De fleste har det de’’trenger’’. Dersom vedkommende er glad i å lese, eller har sans for vin,  kunne du  gitt en bok, eller en god flaske vin & blomster.

AnonymBruker
Skrevet

Slå litt på stortromma og klin til med en 50-lapp da :smilblå:

Anonymkode: 81382...969

AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (4 minutter siden):

Det kommer an på hva hun liker/har av interesser. Og hvilken sum du ønsker å gi. Dersom dere er gode kollegaer kunne dere tatt en middag, teater eller lignende. De fleste har det de’’trenger’’. Dersom vedkommende er glad i å lese, eller har sans for vin,  kunne du  gitt en bok, eller en god flaske vin & blomster.

Takk. :)

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slå litt på stortromma og klin til med en 50-lapp da :smilblå:

Anonymkode: 81382...969

🙄

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort i en bokhandel 😊

Anonymkode: 3e961...64d

Skrevet

Ville gitt noe jeg visste hun ønsket seg, dersom hun feks har nevnt noe under samtaler tidligere. Eller så ville jeg gitt en opplevelse/noe sosialt dere kan gjøre sammen. Evt funker ofte vin+noe bedre snacks. Eller kanskje kjøpe inn til en god matrett og passende vin/annen drikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanskelig komme med konkrete forslag uten å vite om ditt budsjett er 50 kr eller 200 kr.

Alt fra en liten pose hjemmelaget drops til en middag ute passer jo...

bok, kopp, vin, sjokolade, øl, whisky, kino, lue, sitteunderlag, kaffe, spekepølse, syltetøy, saft, sirup, duk, blomster, te, smykke, skjerf, bilderamme, lykt, fat, sjal, hansker, kake, bamse, yoga-klasse, teater, konsert eller armbånd? 🤷

Anonymkode: 28a6c...4dd

AnonymBruker
Skrevet

50(eller hvor gammel hun blir) ballonger, med en liten gave i hver. Da blir det show på arbeidsplassen også🥳

Anonymkode: 505bb...30a

AnonymBruker
Skrevet

En god te, honning, kvalitets konfekt (kjøpt på konfektbutikk, ikke på shell). 

En uteblomst med potte 

Kurv med diverse. F.eks spekemat, god pesto, gode kjeks, oliven. 

Anonymkode: eefa8...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...