Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver og stusser litt her, sykluskalenderen sier jeg skulle hatt eggløsning for en uke siden. Hadde sex samme dag, og to dager før. Ser ikke på det som usannsynlig at det var den dagen, for jeg hadde noen murringer som samsvarte med det. Allerede nå begynner jeg å kjenne at jeg får mer og mer ømme pupper? Det var nøyaktig sånn det startet sist jeg var gravid, puppene ble merkbart ømme lenge før IKM, og det varte hele første trimester.

Men er ikke en uke etter eventuell befruktning VELDIG tidlig? Er på syklusdag 25. Det kan jo være mensen også, men jeg pleier egentlig ikke å få ømme pupper før det. Av og til tenker jeg at jeg bare innbiller meg at de er ømme. Noen med lignende opplevelser?

Skal selvsagt ta en test om mensen ikke kommer, men i mellomtiden er det litt gøy å spekulere 😊 Fint å høre om andres erfaringer.

Anonymkode: 2ec97...ab2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å gråte for en filleting. Husjer ikke hva det var men sånn typ at det var tomt hjemme for en matvare og at jeg hadde glemt å kjøpe ny, helt trivielt. Da tenkte jeg, hmm... det var unormalt følsomt til meg å være, kanskje jeg skal ta en test. Tror det var ca. 9-10 dager etter sannsynlig eggløsning, fikk svaaakt utslag.

Anonymkode: a2769...b0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg begynte å gråte for en filleting. Husjer ikke hva det var men sånn typ at det var tomt hjemme for en matvare og at jeg hadde glemt å kjøpe ny, helt trivielt. Da tenkte jeg, hmm... det var unormalt følsomt til meg å være, kanskje jeg skal ta en test. Tror det var ca. 9-10 dager etter sannsynlig eggløsning, fikk svaaakt utslag.

Oi, det var tidlig ja. Når du sier det så har jeg vært sykt irritabel siste dagene i tillegg til det med puppene, og jeg merker som regel ikke humørendringer gjennom syklusen til vanlig. Er plutselig så dødsforelska i samboeren min også, så jeg begynner virkelig å lure 🤭 (altså mer intenst en vanlig, hehe)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, det var tidlig ja. Når du sier det så har jeg vært sykt irritabel siste dagene i tillegg til det med puppene, og jeg merker som regel ikke humørendringer gjennom syklusen til vanlig. Er plutselig så dødsforelska i samboeren min også, så jeg begynner virkelig å lure 🤭 (altså mer intenst en vanlig, hehe)

Det kan seff være tilfeldig eller bare hormoner fra eggløsningen i seg selv, jeg vet ikke. Men det var det som gjorde at jeg tenkte at kanskje det var noe på gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte - omtrent like langt i syklusen som deg. I tillegg murringer i magen og korsryggen som jeg ikke pleier å få før dagen før mensen. Merker forhåpningene kommer, samtidig som jeg tenker at det kan være noe jeg innbiller meg .. 

Anonymkode: 7145c...3a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...