AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Dette er en andre generasjons innvandrer. møtte han på konsert. Jeg forsvant med venninner, og jeg gav bort nummeret mitt. han har tatt kontakt i ettertid og ønsker å møtes. Men her er saken. det virker ikke ut som Han ønsker ikke å møtes på cafe eller resturant eller ute. ( vi bor et stykke unna hverandre) Han tar kontakt på kveldstid og lurer på å møtes, han ønsker å drikke. Har fortalt jeg ønsker å møtes på en offentlig plass, noe han sier er greit, men avtaler aldri noe håndfast på dagtid. i steden kommer kvelden og han lurer på igjen om å møtes. Virker som han glemmer det jeg har sagt. Han virker noe aggresiv Jeg har forsøkt å søke opp nummeret hans men kommer ingenting frem. Har søkt opp nummeret på vipps. Der kom opp ett navn jeg hverken fant på instagram eller facebook, Søkte han også opp på skattelistene. Her var det heller ingen treff. dette finner jeg meget rart. skal ikke alle være registrert her ? Han snakker også rent norsk, noe som tyder på at han er født her, så ingen nyinnkommer heller. Ville dere tatt sjansen på å møte han ? eller burde jeg droppe det ? Anonymkode: 31f5f...318
Rødstrupa Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er en andre generasjons innvandrer. møtte han på konsert. Jeg forsvant med venninner, og jeg gav bort nummeret mitt. han har tatt kontakt i ettertid og ønsker å møtes. Men her er saken. det virker ikke ut som Han ønsker ikke å møtes på cafe eller resturant eller ute. ( vi bor et stykke unna hverandre) Han tar kontakt på kveldstid og lurer på å møtes, han ønsker å drikke. Har fortalt jeg ønsker å møtes på en offentlig plass, noe han sier er greit, men avtaler aldri noe håndfast på dagtid. i steden kommer kvelden og han lurer på igjen om å møtes. Virker som han glemmer det jeg har sagt. Han virker noe aggresiv Jeg har forsøkt å søke opp nummeret hans men kommer ingenting frem. Har søkt opp nummeret på vipps. Der kom opp ett navn jeg hverken fant på instagram eller facebook, Søkte han også opp på skattelistene. Her var det heller ingen treff. dette finner jeg meget rart. skal ikke alle være registrert her ? Han snakker også rent norsk, noe som tyder på at han er født her, så ingen nyinnkommer heller. Ville dere tatt sjansen på å møte han ? eller burde jeg droppe det ? Anonymkode: 31f5f...318 Er du dum? 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Er du dum? kan du utdype ? Anonymkode: 31f5f...318
Rødstrupa Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): kan du utdype ? Anonymkode: 31f5f...318 Nei, du er for dum! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Nei, du er for dum! takk for innspill. ha en fin pinse Anonymkode: 31f5f...318
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kan du utdype ? Anonymkode: 31f5f...318 Hold deg unna, betyr dette. Hvis du velger å ha kontakt med ham, er du dum. Anonymkode: ae037...a06 2 3
Rødstrupa Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): takk for innspill. ha en fin pinse Anonymkode: 31f5f...318 I lige måde, god pinse.🌳🌤
Trolltunge Skrevet 28. mai 2023 #8 Skrevet 28. mai 2023 En mann som virker aggressiv dropper man enkelt og greit. Resten er da ikke relevant. 7 3
Gjest Automagisk Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er en andre generasjons innvandrer. møtte han på konsert. Jeg forsvant med venninner, og jeg gav bort nummeret mitt. han har tatt kontakt i ettertid og ønsker å møtes. Men her er saken. det virker ikke ut som Han ønsker ikke å møtes på cafe eller resturant eller ute. ( vi bor et stykke unna hverandre) Han tar kontakt på kveldstid og lurer på å møtes, han ønsker å drikke. Har fortalt jeg ønsker å møtes på en offentlig plass, noe han sier er greit, men avtaler aldri noe håndfast på dagtid. i steden kommer kvelden og han lurer på igjen om å møtes. Virker som han glemmer det jeg har sagt. Han virker noe aggresiv Jeg har forsøkt å søke opp nummeret hans men kommer ingenting frem. Har søkt opp nummeret på vipps. Der kom opp ett navn jeg hverken fant på instagram eller facebook, Søkte han også opp på skattelistene. Her var det heller ingen treff. dette finner jeg meget rart. skal ikke alle være registrert her ? Han snakker også rent norsk, noe som tyder på at han er født her, så ingen nyinnkommer heller. Ville dere tatt sjansen på å møte han ? eller burde jeg droppe det ? Anonymkode: 31f5f...318 Tror du troller...eller rettere sagt jeg HÅPER du troller..
Friluftsmann70 Skrevet 28. mai 2023 #10 Skrevet 28. mai 2023 Ville droppet han, hvorfor skal du risikerer noe, når du kun har sett han og utvekslet nr? Det er andre som er tryggere valg, gå for noen du får en god magefølelse for med en gang 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #11 Skrevet 28. mai 2023 Kriminell? Nei. Fuckboy? JA. Han vil møtes på kvelden for å ha sex, ikke bli sett med deg i dagslys. Best å holde seg unna om man ikke er keen på tilfeldig sex. Anonymkode: 769dc...bed 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #12 Skrevet 28. mai 2023 Så moralen er han er mest sansynlig krimminell siden jeg ikke finner navnet hans og har vonde hensikter eller kan det være andre grunner til at jeg ikke finner han på skattelistene ? Er nok noe naiv ja. Anonymkode: 31f5f...318
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #13 Skrevet 28. mai 2023 Det kan også være at han er muslim, men ikke ønsker at folk i omgangskretsen hans skal få vite at han er ute og drikker og koser seg med damer. I tillegg er det noen innvandrere som har ganske mange navn (mellom- og flere etternavn), og det kan være forskjell mellom det som er folkeregistrert og det som er på Vipps. Jeg ville heller fokusert på det med aggressivitet, det er ikke en egenskap jeg ville likt å møte på så tidlig. Anonymkode: 169b3...a96 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #14 Skrevet 28. mai 2023 Så spennende. Kanskje han jobber for en hemmelig etterretningsorganisasjon? Anonymkode: 930b2...68c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #15 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det kan også være at han er muslim, men ikke ønsker at folk i omgangskretsen hans skal få vite at han er ute og drikker og koser seg med damer. I tillegg er det noen innvandrere som har ganske mange navn (mellom- og flere etternavn), og det kan være forskjell mellom det som er folkeregistrert og det som er på Vipps. Jeg ville heller fokusert på det med aggressivitet, det er ikke en egenskap jeg ville likt å møte på så tidlig. Anonymkode: 169b3...a96 Vipps er samme som i folkeregistrert Anonymkode: 35e6f...056
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #16 Skrevet 28. mai 2023 Hadde ikke giddet å møte en mann som allerede nå viser tegn til aggressivitet. Dessuten er det sketchy at han kun vil møtes for å drikke, det er ikke mye seriøst. Og ja det kan godt hende han er kriminell siden han opererer med falsk identitet, du kan være sikker på at han kommer til å oppføre seg på måter han vil slippe konsekvens for. For eksempel voldtekt og du ikke får anmeldt han. Anonymkode: f77c9...eba 2 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #17 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så moralen er han er mest sansynlig krimminell siden jeg ikke finner navnet hans og har vonde hensikter eller kan det være andre grunner til at jeg ikke finner han på skattelistene ? Er nok noe naiv ja. Anonymkode: 31f5f...318 Nei. Anonymkode: 1f422...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #18 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Anonymkode: 1f422...3b2 Altså nei han er ikke nødvendigvis kriminell fordi du ikke finner han. Anonymkode: 1f422...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #19 Skrevet 28. mai 2023 Neimen hva faen a blir dere aldri aggressive ellår Anonymkode: 555f6...18d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #20 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neimen hva faen a blir dere aldri aggressive ellår Anonymkode: 555f6...18d Nei hvorfor skal man bli aggressiv på noen man knapt kjenner og håper på å date og bli bedre kjent med? Det er utelukkende tegn på kontroll og makt behov og ustabilitet. Er man aggressiv så tidlig er man også typen som slår og isolerer dama når man er kjærester Anonymkode: f77c9...eba 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå