AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Møtt en mann jeg egentlig har litt sansen for, men jeg sliter litt med at når vi ikke er sammen så blir det en del bildesnaps mest fra han. Jeg kan godt poste et bilde hvis det er noe spesielt, feks hvis jeg trenger hans mening på noe og det er lettere å sende bilde av det enn å skrive/forklare. Men han sender meg de samme bildene hvor dag. jeg er nå så vant til det at jeg vet hvilket bilde som kommer til hvilket tidspunkt. Glisende svett og fornøyd til kamera på treningssenteret, bilde av seg selv med lukkede øyne når han har lagt seg, bilde av lunsj, middag osv. Han poster mye av dette også daglig på story sånn at alle kan se. Jeg synes det er vanskelig, for hva svarer man på sånt. Jeg vil jo ikke overse han. Men kan jo ikke spørre "dette her sendte du vel i går også? :)" . For han legger de jo ut på story også så det er ikke sånn at han tror at jeg elsker å motta disse bildene daglig. Siden jeg liker han så føler jeg heller ikke jeg kan be han slutte å ta disse bildene , det er jo frekt. Frustrerende Anonymkode: f6dda...059
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Dette er sånn som menn som ikke vil noe seriøst kommuniserer. De prøver ikke å bli kjent, men vil ha enkel kommunikasjon uten innsats for å prøve å skape en falsk connection så det blir lett å sexte med deg og ligge med deg Anonymkode: 6f585...7bd 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Har en fjern bekjent som sender meg en selfie på Messenger hver fredag og ønsker meg god helg. Nokså underlig. Jeg svarer "God helg", og sender ikke noe bilde i retur. Har lurt på om det er et pussig forsøk på en slags flørt eller om det bare er en vennlig gest som han sender til mange. Når han sender et bilde på snap så viser han at han tenker på deg. Ikke legg mer i det. Anonymkode: ac17a...a3c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en fjern bekjent som sender meg en selfie på Messenger hver fredag og ønsker meg god helg. Nokså underlig. Jeg svarer "God helg", og sender ikke noe bilde i retur. Har lurt på om det er et pussig forsøk på en slags flørt eller om det bare er en vennlig gest som han sender til mange. Når han sender et bilde på snap så viser han at han tenker på deg. Ikke legg mer i det. Anonymkode: ac17a...a3c Er massemelding for å få opp snapscoren, for de som bryr seg veldig om sånt Anonymkode: 6f585...7bd
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Nå er jo snap ment som en bilde-delingstjeneste da.. Så sånn sett bruker han den sånn som den er ment. Anonymkode: f7ff4...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå