AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Kan menn trekke seg unna litt når de får følelser, at de trenger space etter å ha tilbringet mye tid sammen med daten? Hadde sex med en i helgen. Vi koste sammen i dusjen osv etter sex. Etterpå kysset vi før jeg dro hjem. Jeg spurte han om hva han tenker videre, da sa han det var bra sex☺️ Jeg spurte igjen om han ville sove sammen en dag neste uke så sa han ja det gjør vi. Men på melding litt kald nå. Hvis han ikke hadde vært interessert så hadde han vært mere avvisende sagt ja vi ser an eller ikke sagt ja til ekslusivitet. Men han ville være eksklusiv. Anonymkode: 18bde...0f6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Ja, veldig vanlig dessverre. En av de største forbrytelsene samfunnet gjør mot menn: systematisk fratar dem muligheten til å være i kontakt med genuine følelser, både gode og vonde Anonymkode: 03409...09b 1
Andro Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Han vil ha deg tilgjengelig for sex, men vil holde deg på avstand, så du ikke får sterke følelser og ønsker deg forhold. En mann som kan forelske seg eller kjenne kjærlighet holdet ikke avstand. 4
Eloise12345 Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Jeg hadde ikke vektlagt så mye at han sa det var bra sex 😅. Men jeg ville heller funnet ut om han var interessert i et seriøst forhold, og om vi hadde mye til felles. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spurte han om hva han tenker videre, da sa han det var bra sex☺️ Han er interessert i sex men ikke noe mere. Derfor holder han seg litt kald på meldinger, for å ikke gi deg feil inntrykk av at han har følelser involvert. Anonymkode: dd4c4...a18 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Han vil ha deg tilgjengelig for sex, men vil holde deg på avstand, så du ikke får sterke følelser og ønsker deg forhold. En mann som kan forelske seg eller kjenne kjærlighet holdet ikke avstand. Vel, det er an annen måte å se det på. En mye mer overfladisk analyse som ikke forstår menn særlig godt, men det gir mening at det kan virke sånn Anonymkode: 03409...09b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #7 Skrevet 28. mai 2023 Noen menn kan si hva som helst for å slippe lettest mulig unna etter de har fått det de ville - sex. Noen lover gull, bare for at de skal slippe å se at dama blir såret fordi det bare var sex, eller slippe en diskusjon/krangel. Så de sier hva som helst, slik at de slipper en scene eller slipper å forholde seg til skuffelsen og sårheten de vil se når kvinnen innser han bare brukte henne. Han her virker å ville ha deg på gress, siden han påstår han vil være eksklusiv, men likevel er kald nå i etterkant. Menn som veksler mellom varm og kald så tidlig - unngå! Anonymkode: d0082...907 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #8 Skrevet 28. mai 2023 Nei overhodet ikke. Enten lukker du øyene eller så er du bare naiv. Han trenger seg fordi han ikke ønsker å gi hint for forhold, kun for sex inntil en annen kvinne kommer å tar over Anonymkode: ac334...fe6 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #9 Skrevet 28. mai 2023 Andro skrev (2 minutter siden): Han vil ha deg tilgjengelig for sex, men vil holde deg på avstand, så du ikke får sterke følelser og ønsker deg forhold. En mann som kan forelske seg eller kjenne kjærlighet holdet ikke avstand. I utgangspunktet helt enig med deg. Apropos den siste setningen. Det stemmer ikke alltid. Noen menn har så trøblete forhold til egne følelser, eller er så redd for å bli såret igjen (etter tidligere å ha blitt såret), at de tar avstand når de innser at de har fått følelser. For disse er det lettere å selv avvise enn å vente på å bli avvist og såret selv. Dette er menn som enten er skadet eller har andre større problemer med seg selv, slik at de ikke tør å forplikte seg og oppleve emosjonell nærhet. Men det endrer ikke det første du sier, for slike menn vil bare ha litt fysisk nærhet så lenge de selv ikke involverer seg eller dama blir involvert emosjonelt. De er bare ute etter sex, for det er det eneste de takler. Ingen kvinner bør tro at de kan endre slike menn, for til det trenger de mest trolig fagfolk. Men at denne mannen ønsker bare sex - og at normale menn som forelsker seg og føler kjærlighet, de holder ikke avstand, det er jeg enig i Anonymkode: d0082...907
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #10 Skrevet 28. mai 2023 Andro skrev (10 minutter siden): Han vil ha deg tilgjengelig for sex, men vil holde deg på avstand, så du ikke får sterke følelser og ønsker deg forhold. En mann som kan forelske seg eller kjenne kjærlighet holdet ikke avstand. Du mener han mer kan tenke seg et sånt fwb eller ff? Anonymkode: 18bde...0f6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #11 Skrevet 28. mai 2023 Red flag alert! Menn tåler ikke følelser, de mennene vil vi IKKE ha Anonymkode: 3bdbd...3cd 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #12 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I utgangspunktet helt enig med deg. Apropos den siste setningen. Det stemmer ikke alltid. Noen menn har så trøblete forhold til egne følelser, eller er så redd for å bli såret igjen (etter tidligere å ha blitt såret), at de tar avstand når de innser at de har fått følelser. For disse er det lettere å selv avvise enn å vente på å bli avvist og såret selv. Dette er menn som enten er skadet eller har andre større problemer med seg selv, slik at de ikke tør å forplikte seg og oppleve emosjonell nærhet. Men det endrer ikke det første du sier, for slike menn vil bare ha litt fysisk nærhet så lenge de selv ikke involverer seg eller dama blir involvert emosjonelt. De er bare ute etter sex, for det er det eneste de takler. Ingen kvinner bør tro at de kan endre slike menn, for til det trenger de mest trolig fagfolk. Men at denne mannen ønsker bare sex - og at normale menn som forelsker seg og føler kjærlighet, de holder ikke avstand, det er jeg enig i Anonymkode: d0082...907 Han ser på meg sikkert som en FF, ha noen å ligge med. Anonymkode: 18bde...0f6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #13 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han ser på meg sikkert som en FF, ha noen å ligge med. Anonymkode: 18bde...0f6 Tror dessverre det er det som er mest sannsynlig. Men selv en ff mener jeg skal behandle deg kun "varmt", det å veksle mellom å være "varm og kald", det viser etter min mening lite respekt for den andre. Tro at du fortjener bedre behandling! ❤️ Anonymkode: d0082...907 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #14 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan menn trekke seg unna litt når de får følelser I stedet for å dra inn alle mulige teorier om hva denne konkrete fyren vil videre, så kan jeg svare på spørsmålet. Ja, menn kan det. Noen menn. En typisk ting for mannlig følelsesliv, er at han ikke er vant til å kjenne på så mange ting samtidig. Hvis det kommer en følelse han ikke helt kjenner igjen, så er instinktet å trekke seg tilbake, og tenke at dette er et problem han må løse. Den mannlige reptilhjernen, er problemløseren. I motsetning til kvinnen, internaliserer han det, og vil ikke ringe faren sin, eller vennene sine, for å få hjelp til å skjønne sine egne tanker. I løpet av en uke eller to, vil han ha kommet frem til en løsning. Desverre harmonerer jo ikke dette med kvinners behov for kontakt og validering, i den situasjonen hun føler seg mest sårbar. Så kanskje kommer han tilbake, når han får summet seg. Eller så var det bare en vanlig kåt mann, som de andre nevner. Anonymkode: eb230...841
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #15 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du mener han mer kan tenke seg et sånt fwb eller ff? Anonymkode: 18bde...0f6 Er det første gangen du møtte han? Anonymkode: e2b04...8ff
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #16 Skrevet 28. mai 2023 Aldri hørt om eller opplevd. Men blir jo mer på når de får følelser. Tenker dette er sånn rødt-flagg hot/cold-greier greier.... Anonymkode: e3513...b72 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #17 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det første gangen du møtte han? Anonymkode: e2b04...8ff Nei, møtt han 1 gang før. Han sa sånn aldri hatt dame før så ja. Skurrer litt😔 så hintet han på melding hadde vært koselig å sove sammen osv. Anonymkode: 18bde...0f6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #18 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det første gangen du møtte han? Anonymkode: e2b04...8ff Vi tok drinker sammen først ute så dro hjemme hos han etterpå. Anonymkode: 18bde...0f6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #19 Skrevet 28. mai 2023 Ikke ha for store forhåpninger om at dere skal treffes igjen, det er fare for at du kan bli skuffet. Anonymkode: e2b04...8ff
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #20 Skrevet 29. mai 2023 Ja, hvis de frykter eller forventer avvisning. Anonymkode: 9219e...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå