RestaurantAndreas Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Jeg skal på kino med kjæresten, men hoster hele tiden. Har vært hos legen og de har sagt det er slimhoste. Er det noen som har bra tips til hvordan jeg kan roe det ned? Har prøvd te og tabletter, og kan ikke ta hostesaften kosylan for jeg skal kjøre ikveld.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Halspastiller? Ta dem med deg 🙂 Anonymkode: f85d5...a11
RestaurantAndreas Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Halspastiller? Ta dem med deg 🙂 Anonymkode: f85d5...a11 Har prøvd halspastiller, men de har ikke god effekt
Eloise12345 Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 (endret) 10 minutter siden, RestaurantAndreas said: Jeg skal på kino med kjæresten, men hoster hele tiden. Har vært hos legen og de har sagt det er slimhoste. Er det noen som har bra tips til hvordan jeg kan roe det ned? Har prøvd te og tabletter, og kan ikke ta hostesaften kosylan for jeg skal kjøre ikveld. Jeg hadde sett film hjemme istedet. Det er ikke kjekt å gå på kino å sitte å hoste hele tiden. Hostesaft, mye drikke, og haispastiller , kanskje paracet kan bidra til at det ikke klør sånn i halsen. Men viktig å holde seg etter hva som står i bruksanvisning om paraceter. Ikke ta mer enn riktig angitt dose. Endret 28. mai 2023 av Eloise12345 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Vær så snill å holde deg hjemme. Det finnes nesten ikke noe mer provoserende enn hostende mennesker ved siden av seg. Anonymkode: 8f1d0...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå