AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Tenkt litt på dette. På flyplassen fikk jeg plutselig øye på en person jeg har lagt veeeldig bak meg. ( Han var en mann jeg fikk et trygt og dypt vennskap med. Han såret meg veldig og forsvant ut av livet mitt uten et ord.) Dette er 4-5 år siden og jeg har heldigvis ikke sett snurten av han. Så ser jeg han altså sittende på en benk på flyplassen. Han så ikke meg, satt bare der og tastet på telefonen sin. Jeg stakk med engang jeg så han og håpet han ikke skulle på samme fly. Så han heldigvis ikke mer. Men her går jeg mange dager etterpå og han er i hodet mitt hele tiden. Fortrengte minner, ting vi gjorde sammen osv går på repeat i tankene mine. Selv om jeg prøver å gjøre meg selv opptatt med andre ting. Er dette en normal reaksjon etter noe sånt? Altså at man helt uforberedt møter på eller ser noen man ikke har tenkt på eller sett på lenge, og som man har negative minner om? Anonymkode: e3e89...502
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er dette en normal reaksjon etter noe sånt? Altså at man helt uforberedt møter på eller ser noen man ikke har tenkt på eller sett på lenge, og som man har negative minner om? Om det er normalt eller ikke kan jeg ikke svare på. Annet enn at jeg også er sånn Anonymkode: 3a12c...723
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Ja, jeg tror i hvert fall det er normalt for mange. Anonymkode: d4051...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå