AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #21 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 29.5.2023 den 19.31): Her har Inky List laget en krem med karbamid/urea: https://www.kicks.no/the-inkey-list/hudpleie/ansiktspleie/dagkrem/urea-10-moisturizer-50-ml?gclid=EAIaIQobChMIjfDCj4eb_wIVRuuyCh38MwSgEAQYASABEgJDYfD_BwE Anonymkode: 9fa3b...8e1 Den er 10% Jeg vil bare ha 5 Anonymkode: 84f39...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #22 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 17.20): Den er 10% Jeg vil bare ha 5 Anonymkode: 84f39...3dd Helt ærlig, så ville jeg kjøpte en krem med karbamid som er ment for ansiktet. Selv om den inneholder 10% karbamid vil den nok oppleves som mildere pga. sammensetningen i produktet. Jeg har en krem med 10% karbamid (carbaderm) som jeg bruker for tørre hender. Har smurt den rundt øynene når jeg har hatt behov for det, fikk ingen reaksjon. Så du må bare prøve. Anonymkode: 9fa3b...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #23 Del Skrevet 6. juni 2023 Bruker den på både kropp og ansikt. Hud scanning viste at jeg er ca 15 år "yngre" i ansiktet enn gjennomsnittet. Anonymkode: 06a4f...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #24 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt ærlig, så ville jeg kjøpte en krem med karbamid som er ment for ansiktet. Selv om den inneholder 10% karbamid vil den nok oppleves som mildere pga. sammensetningen i produktet. Jeg har en krem med 10% karbamid (carbaderm) som jeg bruker for tørre hender. Har smurt den rundt øynene når jeg har hatt behov for det, fikk ingen reaksjon. Så du må bare prøve. Anonymkode: 9fa3b...8e1 Jo, men 10% er mildt eksfolierende, 5% ikke. Derav at jeg ikke ønsker 10% Anonymkode: 84f39...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå