Gå til innhold

Han har ikke tannhygiene eller tannkrem er det vanig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme hos han første gang. Vi møttes og gikk tur. Skulle videre hjemme hos han for å spise litt mat. Han drakk litt lettøl før vi kysser. Jeg går inne på badet forå gå på do. Ser han ikke har tannbørste og ikke tannkrem heller. Jeg blir jo sjokkert. Jeg merker jo at han har svært gule og svarte tenner til å være så ung, men tenkte at han kanskje snuser men jeg spurte han snuser du eller røyker, da sa han nei, han hadde aldri gjort det før heller. Han snuser ikke røyker ikke. Spiser nesten aldri godteri. 🤣🤣

Kjenner dokker til noe slikt? Å ikke bruke tannbørste. Før han kysset meg spiste han bare tyggis. Likevel kysset jeg han tilslutt

Anonymkode: 12f8c...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,  det er ikke vanlig.  

• Liker 6
Skrevet

🤮

Nei, det er ikke vanlig!!!

Han kan enten være tidenes gris, eller så er han utsatt for omsorgssvikt i barndommen og har aldri lært nødvendigheten av tannhygiene.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (27 minutter siden):

🤮

Nei, det er ikke vanlig!!!

Han kan enten være tidenes gris, eller så er han utsatt for omsorgssvikt i barndommen og har aldri lært nødvendigheten av tannhygiene.

Uff, ja, det kan jo hende :( Stakkars

Anonymkode: 1d2c2...e44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjemme hos han første gang. Vi møttes og gikk tur. Skulle videre hjemme hos han for å spise litt mat. Han drakk litt lettøl før vi kysser. Jeg går inne på badet forå gå på do. Ser han ikke har tannbørste og ikke tannkrem heller. Jeg blir jo sjokkert. Jeg merker jo at han har svært gule og svarte tenner til å være så ung, men tenkte at han kanskje snuser men jeg spurte han snuser du eller røyker, da sa han nei, han hadde aldri gjort det før heller. Han snuser ikke røyker ikke. Spiser nesten aldri godteri. 🤣🤣

Kjenner dokker til noe slikt? Å ikke bruke tannbørste. Før han kysset meg spiste han bare tyggis. Likevel kysset jeg han tilslutt

Vi har alt av tannstell på kjøkken. Kunne det vært noe slik med han også? 

Anonymkode: 4db4f...62c

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at noen menn som er blitt seksuelt misbrukt oralt har store problemer med tannhelsen. Mener å huske det gikk et program på tv med en del av den typen. Mulig det var noe Helene sjekker ut eller noe sånt.

Anonymkode: dccc6...cf4

• Nyttig 1
Skrevet

Han kan ha psykiske problemer, eller vært utsatt for omsorgssvikt eller lignende. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har tannkosten i skapet??

Ville spurt han rett ut.

Anonymkode: 581af...35e

Skrevet

Ville vært meget skeptisk, 

Har en dårlig tannhygiene er det mangel på noe, gjerne fra oppveksten. Men han må da ha klart å få det på stelle som voksen mann? 

Skrevet (endret)

Dette er svært uvanlig.. Faktisk aldri hørt om noe lignende før. 
At man er litt slurvete og kan glemme en puss en gang iblant er én ting, men dette er å ta det til et helt nytt nivå altså.

For mitt vedkommende må det puss til for å få suss, i hvertfall haha.

Endret av ariel01
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ikke så uvanlig. Mange damer lurer på hvorfor jeg er singel. Jeg kan komme med 100 grunner men fakta er at jeg ikke liker å pusse tennene og i et forhold med det motsatte kjønn må man pusse tennene

Anonymkode: bd5ae...a24

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

🧌🧌🧌

AnonymBruker
Skrevet

Spurte du han om han hadde tannvbørst? Hvis ikke så kan det fint hende at han har den et annet sted. Folk har ulike vaner. 

Anonymkode: 4ded8...52e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner jo selv at det ikke er vanlig! Ikke for å være ufin, men det er jo ikke noe å spørre om her 😅 ALLE vet at det ikke er vanlig.

Anonymkode: b601e...9f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har alt av tannstell på kjøkken. Kunne det vært noe slik med han også? 

Anonymkode: 4db4f...62c

Spytter dere i kjøkkenvasken?🤢🤢🤢

Anonymkode: 8c5ad...9c8

• Liker 1
Skrevet

Lusker du rundt i skapene hans? 
Frekt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg blir også sånn "stakkars", får vondt av han. 

Som andre skriver kan det være mange grunner. 

Jeg var ikke så flink heller før og fikk dårlig opplæring hjemme.. 

Jeg ville spurt han, litt sånn generelt ved å komme inn på temaet. Vanskelig det der. 

Anonymkode: f9eee...610

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herregud har vi vært hos samme mann? 😅Ikke hadde han dopapir, håndsåpe eller tannkrem, ligner veldig på din historie :P 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (1 time siden):

Herregud har vi vært hos samme mann? 😅Ikke hadde han dopapir, håndsåpe eller tannkrem, ligner veldig på din historie :P 

Oi da, kanskje? Er han sånn rundt slutten av 30?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Overnatte hos han, pusse tenner sammen, så får du sett hva han gjør. Da får du også observert hygiene generelt. Hvis dette er illevarslende må du snakke med han om det før ev bryte opp. 

Anonymkode: 22d31...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...