AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Har blitt invitert i selskap hvor alle skal ta med en smårett. Jeg er ikke så god på kjøkkenet, spiser sunne, men kjedelige middager til vanlig. Jeg ønsker derfor så mange tips jeg kan få til enkle småretter. 🙏 Anonymkode: 150e2...ac9 1
Newgirll Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 tacolefser med kremost, spekeskinke og ruccula rulla sammen og kutta i biter Ost, kjeks og druer Asparges stekt i ovn surra i bacon Spekepølse- og ostebiter på tannpirker Grillspyd
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Asparges galette(2-4 porsjoner) 1 butterdeigsplate 10 miniasparges dæsj olivenolje litt flaket havsalt nykvernet peppermiks 1.Ta butterdeigen ut av fryseren og la den tine i ca 20 min. Kjevle til den er nesten halvparten så bred. 2.Vask og rens aspargesene. Legg dem side ved side oppå butterdeigen. Spre over et godt dryss med havsalt og nykvernet pepper. 3.Sprinkle over litt olivenolje. 4.Stek på 225 grader i 15 min, til den er gyllen, sprø og oppfluffet 5.Kutt den i biter Anonymkode: 35fdc...c61
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Kanapeer med kremost/røkelaks, brie/spekeskinke. Noe grønt på toppen. Scampi stekt i hvitløk og chili Minibruschetta (bruk baguette og skjær i skiver). Tomatsalat og evt mosarella som fyll. Fyllet ville jeg tatt på med en skje rett før servering så brødet ikke blir mykt. Hummus og grønnsaksstaver Chorizo og manchego Oliven, ulike typer Anonymkode: a3ec2...6ac
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Skrevet 28. mai 2023 Ville kjøpt inn 2-3 gode oster, 1-2 marmelader eller frukt/bær og kjeks eller baguette. Anonymkode: 0fcfe...88c 1
Bingo Bongo Skrevet 28. mai 2023 #6 Skrevet 28. mai 2023 Cocktailpinner med cherrytomat, mozarellakuler og basilikumblader. 3
Brunhilde Skrevet 29. mai 2023 #7 Skrevet 29. mai 2023 Bingo Bongo skrev (12 timer siden): Cocktailpinner med cherrytomat, mozarellakuler og basilikumblader. Jeg liker ikke tomat og mozarelle spesielt godt, men dette var jo nydelig anrettet! Skulle ønske jeg syns mozarella smaker noe, men for meg er det nesten som å spise gummi. Jeg kunne funnet på å lage minipizzaer og tatt med. De kan være gode selv om de ikke er varme når de serveres. 1
Taluno Skrevet 29. mai 2023 #9 Skrevet 29. mai 2023 Dere bør absolutt ha en oversikt mellom gjestene om hvem som tar med hva! Men tortillaruller med fyll er populært. De kan fylles med kremost og spekeskinke eller røykalaks. Eller med eple og mangobiter. Eller spinat og soltørkede tomater. Bare fantasien stopper deg her Ovnsbakt omelett, kuttet i små firkanter. Dadler, asparges eller kyllinglever rullet i bacon. Kjøttboller i tomatsaus Kyllingvinger og dip Foccacia Ett brett med spekemat Brokkolisalat Pastasalat Potetsalat, enten kremet, oljet eller tomatisert. Brucetta med tomatsalat 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #10 Skrevet 30. mai 2023 Har gjestene noen kostholdsrestriksjoner? Anonymkode: c2f5e...99f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #11 Skrevet 30. mai 2023 Bacondadler, foccacia med aioli, mozzerella og tomat salat, Squash i skiver med valnøtter, olivenolje, fetaost og mynteblader. Pizzastykke med hvit saus med ruccula og spekeskinke som topping . ost og kjeks med fikensylte/chilisylte/ripssylte og druer.nachos i store muffinsform med Guacomole og Salsa til. Anonymkode: 671ef...950
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #12 Skrevet 31. mai 2023 Jeg liker å ta med mat som krever minst mulig arbeid i tilberedningen: Et fat med oppskåret røkelaks og eggerøre. Et fat med spekemat og eggerøre. Serranoskinke og melon Kyllingvinger Anonymkode: 1f6e6...ff2 1
Chili bird Skrevet 31. mai 2023 #13 Skrevet 31. mai 2023 Jeg tenker at det er vesentlig for alle å vite hva andre tar med for å få en viss variasjon. Dessuten lettere å gi råd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå