Gå til innhold

Hår bak på menn-må det fjernes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bimann på 46 år. Har forløpig ikke levd ut min bi-side men har lyst å prøve å bli tatt. 

Jeg regner med de fleste menn med slike planer fjerner alt hår bak, eller gir den «aktive» blaffen i det?

Selv foretrekker jeg jo glatt , men er litt herk å holde det slik.

Shave eller ikke shave, noen menn her med preferanser?

Anonymkode: 5463f...d35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flere fordeler enn ulemper. Jeg tror de fleste vil falle på omtrent den konklusjonen.

Utfra ditt konkrete ståsted, kan du regne med mer applaus enn gule/røde kort dersom du steller deg bak. Jeg er ikke så bevandret i akkurat det der, men det fins mye å lese. Erfaringer og meninger i div forum og helsepersonell som har et innspill her og der. Selvsagt er hele området et yndet sted for bakterier, hvordan man enn snur og vender på det, men det sies at hår samler mye mer bakterier enn glatt hud, i særdelshet rundt anus. Det er jo ett av momentene som taler for glattbarbert rumpe.

"Herket" med å holde eng og åker ren og velstelt kan svare seg. Det ser nok mye mer innbydende ut enn krattskog og villnis.

Anonymkode: c4451...31a

AnonymBruker
Skrevet

Spør på gaysir, tror det er lite bimenn her desverre 

Anonymkode: d0669...316

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne, men har en mann som liker analstimuli, så jeg fingrer, rimmer og bruker strapon på ham. Jeg liker ikke når det er helt glattbarbert. Joda, det er praktisk, men langt fra attraktivt. Er heller ikke fan av fri vekst hverken bak eller rundt penis, så foretrekker at mannen trimmer med maskin jevnlig 😊

Når det er sagt, så vil jeg tro at homo- og biseksuelle har like store variasjoner i preferanser når det kommer til kjønnshår som heterofile. 

Anonymkode: ac2ba...739

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er bimann på 46 år. Har forløpig ikke levd ut min bi-side men har lyst å prøve å bli tatt. 

Jeg regner med de fleste menn med slike planer fjerner alt hår bak, eller gir den «aktive» blaffen i det?

Selv foretrekker jeg jo glatt , men er litt herk å holde det slik.

Shave eller ikke shave, noen menn her med preferanser?

Jeg har vokset rundt hele penis  og gjort det på klinikk og da tar de også rompa. Det er veldig deilig syns jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her,

takk alle for saklige svar om er bokstavelig talt «ræva» tema. Det går mot voksing. Så gjelder det å finne rett kandidat til resten av jobben etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...