Gå til innhold

Hvor vanlig er det at menn onanerer i rumpa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det at menn onanerer i rumpa? Er det alle typer menn? 

Hva brukes? Fingre? Buttplug? Dildo? 

Kommer de av dette eller må de runke i tillegg? 

Anonymkode: f529f...edb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig aldri. Det hullet er fullstendig turn-off for meg. 

Anonymkode: e32e4...fa3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hvor vanlig"? Finnes neppe noen skala som indikerer at det f.eks forekommer blant 37% av menn over 18 år. Eller at hver fjerde mann er åpen for å prøve og/eller har prøvd. Uansett er det for mange noe som sitter langt inne å innrømme. Det skal imidlertid også sies at ungdommen muligens har noe mer senkede skuldre når det kommer til akkurat det der. Har hørt direkte fra en yngre mann at han diskuterer lett med kompiser hvilke metoder og utstyr som føles ok når det skal avstedkomme en hemmelig privattime der bak.

Hvor "vanlig" det er, tror jeg vi aldri får svar på. Men uvanlig er det ikke!

Anonymkode: d5585...526

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Personlig aldri. Det hullet er fullstendig turn-off for meg. 

Anonymkode: e32e4...fa3

Da har du nok aldri opplevd skikkelig prostata massasje med påfølgende orgasme. Min mann elsker det. Hadde en tidligere kjæreste som fortalte han fingret seg selv og fikk sinnsyke orgasmer. Den gang synes jeg det var ekkelt🙈

Anonymkode: 9e28b...a44

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil påstå det er ganske vanlig. Og at hva som brukes varierer veldig. 
Noen kommer av det, mens andre må runke i tillegg. 

Som du skjønner er dette sannsynligvis et spørsmål som det er helt umulig å gi et presist svar på pga. veldig store variasjoner.

Anonymkode: 69076...976

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Langt ifra uvanlig, men de fleste runker i tillegg.

Anonymkode: f0dcb...a1e

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er et tau 

Anonymkode: 94ad4...fcd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker av til en buttplug. Får ikke "sinnsyke" prostataorgasmer av det, men den forsterker nytelse, og gir muskulaturen noe å jobbe med.  Siden jeg ikke diskuterer slike detaljer med kompisene, så har ikke jeg heller statistikk på det. 

Anonymkode: 7e0df...7ee

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har du nok aldri opplevd skikkelig prostata massasje med påfølgende orgasme. Min mann elsker det. Hadde en tidligere kjæreste som fortalte han fingret seg selv og fikk sinnsyke orgasmer. Den gang synes jeg det var ekkelt🙈

"Da har du nok"-svar er uhyggelig bedrevitede.

Anonymkode: 740a6...332

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor langt er et tau 

Anonymkode: 94ad4...fcd

Fra den ene enden til den andre selvfølgelig!

Anonymkode: 9d1de...90e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har prøvd men men ikke nå lenger. Men jeg forstår de som gjør for der treffer du best prostata som kan gi en veldig deilig nytelse for menn. 

Skrevet

Jeg vet at flere av mine tidligere partnere har gjort det, hvertfall. Var vel buttplug og dildo det gikk i, så vidt meg bekjent. 

Hvis det er digg, harmløst og noe en gjør for seg selv så spiller det vel fint liten rolle hva andre tenker om saken? Fanken, jeg skulle ønske folk sluttet å skamme seg over allverdens ting.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Som regel ikke, men det hender. 
Bruker enten en buttplug eller en dildo. Jeg kommer ikke av anal stimulering alene, så jeg må runke i tillegg. Får veldig sterke orgasmer av det. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo som de andre sier umulig å vite hvor vanlig det er, men skulle virkelig ønske slike ting kunne snakkes om mer. Etter samlivsbrudd med dama så har jeg gått litt.. okei kanskje veldig over på det andre laget og selv om jeg er 'top' liker jeg godt å bruke prostata massager i rumpa og liker enda bedre å bli rimmet. Disse tingene gir en helt annen følelse enn stimulering på penis. Noen liker det, andre ikke. Det handler om å tørre. 

Anonymkode: 776b6...c0a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 14.02):

Bruker dildo av forskjellige str. Kjenne en stor en samtidig som jeg runker er himmelsk. 

Kan også komme kun ved stimulering med dildo i anal. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 14.41):

Da har du nok aldri opplevd skikkelig prostata massasje 

Flere ganger.

får meg ikke til å like det. Dessverre. 
Folk er forskjellig.

Anonymkode: 4f3c5...bb0

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi er nok mange som liker dette. Jeg har selv kjøpt inn en vibrerende buttplugg til formålet. Men jeg kommer aldri til å snakke med mine kompiser om det, så trist som det kanskje enn høres ut… 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/1/2023 at 8:03 AM, AnonymBruker said:

Flere ganger.

får meg ikke til å like det. Dessverre. 
Folk er forskjellig.

Anonymkode: 4f3c5...bb0

Har prøvd, både med fingre og med vibrator. Med fingre funka det faktisk, men det var litt styrete og slitsomt, men etter å ha runket meg "opp til et visst nivå" kunne jeg komme bare med masering av prostata. En anerledes orgasme og sprut... kan ikke si at det var bedre eller verre en vanlig orgasme... bare anerledes.

Har prøvd en prostatavibrator også. Det var artig og spennende å sette den inn og ha den inne, men rent seksuelt gjorde den nada. Tror rett og slett den ikke traff riktig punkt.

Anonymkode: a4c64...546

Skrevet

Jeg pleier ofte å ha en finger eller to i rumpa mens jeg runker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...