Gå til innhold

Er jeg hysterisk som ikke vil at barnas venner skal sitte i sengene ved besøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker heller ikke at barna mine sitter i sengen med klær de har vært ute i. To av barna mine mener jeg er hysterisk og sliter med å følge denne regelen. Jeg vil at senga skal være en ren og hygienisk soveplass. 

Anonymkode: 029b0...8d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er hysterisk.

Anonymkode: 3422d...47b

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å bruke et sengeteppe? 

Anonymkode: 00e37...62c

• Liker 17
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enkel løsning: sengeteppe

Anonymkode: 8973f...841

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er både hysterisk og vanskelig.

Kjøp et sengeteppe de kan bruke ved besøk.

Anonymkode: e9321...486

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er hysterisk. Det å være livredd for "utebakterier" på klærne er ting som fremkaller allergier i dagens barn når de vokser opp. De blir jo aldri utsatt for noe, så immunforsvaret går amok over filleting senere.

La de sitte på sengene. Det er en god plass å sitte, og INGENTING galt vil skje med den som sover i sengen etterpå. Ingenting.

Hvis du ikke gir deg på dette, er du temmelig hysterisk og bakteriefobisk, ja. Ta det med ro.

Anonymkode: fba41...1f5

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor tenker du at de skal sitte da? Har barna sofa og stoler på rommene sine?

Bruk sengeteppe da vel. 

Anonymkode: e9fab...906

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg liker heller ikke at barna mine sitter i sengen med klær de har vært ute i. To av barna mine mener jeg er hysterisk og sliter med å følge denne regelen. Jeg vil at senga skal være en ren og hygienisk soveplass. 

Da legger du bare et pledd over som du vasker jevnlig. Problem løst🤗

Skrevet

Haha, jeg er helt enig i tankegangen din😅

Men jeg godtar at folk kaller meg hysterisk for akkurat det🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har godt med andre sitteplasser, så er det vel greit. Har de sofa eller gode stoler på rommet? Eller mener du at de skal sitte på gulvet eller ute i stua?

Senga skal være hygienisk ja, det fikser man med å bytte sengetøy og bruke sengeteppe.

Når vasket du sofaen din sist? Hvor ofte renses bilsetene? Eller er bakterier mindre farlig steder man oppholder seg i våken tilstand?

Anonymkode: 83c1b...717

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får forsegle sengen med plast hver morgen. 

Anonymkode: 1ffda...d7a

Skrevet

Du er ekstremt hysterisk. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er hysterisk. Hva er du redd for at skal skje, liksom?

Du er nok en av dem som bør sjekke ut han legen, Ingvard Wilhelmsen. Han sier mye bra du sikkert kunne dratt nytte av. Blant annet om det med å forsøke å kontrollere ting man ikke har kontroll over, som f.eks bakteriehysteri.

Anonymkode: b75ca...3bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja det er hysterisk. Hørt om sengeteppe forresten?

Anonymkode: 181f4...f9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg løsynes også det der litt ekkelt at de sitter i senga med klær de har lekt ute i, men vi har ikke plass til sofa og stoler på rommet så det blir der de sitter. 
jeg oppfordrer til å legge over sengeteppe i tillegg til at skifting på senga blir tatt minimum hver fredag. 

Anonymkode: 12591...d61

AnonymBruker
Skrevet

Jeez. En ting er om ungene er fulle av sand og jord, men sånn generelt så er det jo ikke akkurat farlig med «utebakterier». Bruk sengeteppe. 

Anonymkode: e57be...3c6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi har litt tykke, vatterte sengetepper og noen store puter vi bruker til å lage sengene om til litt sofaaktige om de har besøk.

Men vi gjør det for kosen sin del da :) 

Anonymkode: 3adce...13a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Den e har du hatt før og fikk svar om at du var hysterisk 

Anonymkode: 9a794...093

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner tankegangen din, og ville derfor aldri lagt meg i min egen seng med «uteklær» på. Det er mitt valg. Men hva ungene gjør ang det legger jeg meg ikke oppi. Det er mye som unger gjør hver dag som jeg kanskje ikke synes er helt tipp topp hygienisk, men jeg prøver å mase minst mulig og spare masingen til situasjoner hvor jeg føler det er helt nødvendig å gripe inn.

• Liker 1
Skrevet

De må jo få sitte et sted, så med mindre de har en sofa eller masse stoler på rommene sine, må de nesten få sitte i sengen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...