Gå til innhold

Dere menn som ikke liker å gå ned på en kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe annet hvis dere er skikkelig forelsket i henne? Får dere mer lyst da, og mindre lyst hvis det er en dere ikke er gale etter?

Anonymkode: 8e6ec...45a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry. En mann som ikke liker å slikke fitte er garantert skjult homofil eller verre – aseksuell. 

Anonymkode: 085db...d2e

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har kun hatt en mann som ikke har vært så glad i det. 

Veldig lett å merke hvem som gjør det fordi de elsker det og hvem som gjør det fordi de føler at det er noe som nesten forventes av dem. 

Anonymkode: 8d0a1...37c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker det ikke fordi det smaker og lukter reker🦐

Anonymkode: 8fb15...25b

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da har du vært uheldig. Et friskt og rent kvinnelig underliv smaker og lukter IKKE reker. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og liker heller ikke at menn går ned dit. Ikke pga selvtillit, men fordi det gir meg lite

Anonymkode: 72e98...456

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det har jeg egentlig aldri opplevd.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og liker heller ikke at menn går ned dit. Ikke pga selvtillit, men fordi det gir meg lite

Anonymkode: 72e98...456

Jeg liker det heller ikke, men jeg liker å bli begjært, så jeg syns det er litt rart at kjæresten min aldri har ytret ønske om å gjøre det. Første gang jeg har opplevd med en mann, og jeg er over 50....
TS

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sorry. En mann som ikke liker å slikke fitte er garantert skjult homofil eller verre – aseksuell. 

Kan vi snart slutte å spre missinformasjon? 
Det hadde vært fint. 

Ikke alle liker å gi oralsex.. Ikke alle liker å få oralsex. Det har ingenting med legning å gjøre. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Når kvinner smaker og lukter reke er det vanligvis pga infeksjon i underlivet, bakteriell vaginose, eller svært dårlig hygiene. Det skal ikke være sånn. Menn stinker også fisk fra underlivet om de har problemer der.

Anonymkode: aec83...486

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men, er det slik at noen menn liker å gå ned på NOEN kvinner, men helst ikke på andre (la oss at alle var like renslige og så bra ut, men du hadde ulik grad av emosjonell tiltrekning til kvinnen).

Tror det jeg egentlig lurer på er: hvorfor vil han ikke gå ned på meg - er det fordi han ikke elsker meg nok?

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi han ikke liker det, eller tidligere partnere ikke har likt det. 

Anonymkode: 11337...81b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men, er det slik at noen menn liker å gå ned på NOEN kvinner, men helst ikke på andre (la oss at alle var like renslige og så bra ut, men du hadde ulik grad av emosjonell tiltrekning til kvinnen).

Tror det jeg egentlig lurer på er: hvorfor vil han ikke gå ned på meg - er det fordi han ikke elsker meg nok?

TS

Selvfølgelig finnes det menn som er sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er du homoseksuell og ikke heteroseksuell. Kvinners underliv har egne duftferomoner(lukt og smak) som kun er der med hensikt om å tenne mannen, heterofile menn vel å merke. Så om du syns det lukter og smaker avstøtende så er du fra naturens side ikke programmert til å tenne på kvinner, altså homofil. Velkommen ut av skapet :)

Anonymkode: 69830...668

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS

Nei da er han nok den sjeldne typen som ikke gjør det på noen kvinner. Har bare møtt en mann som ikke gikk ned på meg og han var kjempe egoist på alle områder. 

Dump han 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme med kvinner som ikke vil suge kuk?

Anonymkode: 8b337...6c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme med kvinner som ikke vil suge kuk?

Anonymkode: 8b337...6c9

Penis og menns underliv produserer ikke egne smaks og duft feromoner som er designet for å tenne kvinnen, slik kvinners underliv produserer egne feromoner som er designet for å tenne menn. 

Det er også en vesentlig forskjell på det å stikke tungen to centimeter ut av munnen, og det å få et 14 centimeters legeme inn i munnen. Munnen er ikke designet for det, hvertfall ikke for deepthroathing som fører til smertefulle kroppslige refleksreaksjoner, kvelning og oppkast. 

Også er det en ganske forskjell på det å slikke og ha kontrollen over seg selv og egen velvære, og det å suge og oppleve fra mange menn at de uten avtale tvinger hodet ditt mere ned på pikken og påfører deg smerte og nedverdigelse. 

Å slikke fitte og suge kukk kan ikke sammenlignes på noen måte

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (3 timer siden):

Da har du vært uheldig. Et friskt og rent kvinnelig underliv smaker og lukter IKKE reker. 

Men mange gjør altså det.

Anonymkode: e6535...fef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men mange gjør altså det.

Anonymkode: e6535...fef

Da har du vært maks uheldig og enten møtt på kvinner med dårlig hygiene eller infeksjon i underlivet. Et friskt kvinnelig underliv med normal hygiene lukter og smaker svært lite. Frisk, lett syrlig duft er normalt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kun en kvinne ville ha sagt noe sånt. Mannen ville tenkt: er det fordi hun ikke tenner seksuelt nok på meg? 

Det går kanskje an å finne mannlige kjærlighetshandlinger i senga, men i all hovedsak er det hans preferanser og tenningsmønster som viser seg. Han kan være egoistisk,  han kan ha fått negative assosiasjoner fra tidligere partnere, eller han er av de som ikke takler det fysiske med det. 

Noen av oss liker å få mest mulig av fjeset inn i musa, mens andre til og med synes kyssing på munnen er for intimt. 

Kommunikasjon kan anbefales. 

Anonymkode: 76615...6ef

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...