AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Del Skrevet 28. mai 2023 Nå er det kommet opp en ny postkasse i nabolaget, med ukjente navn (4 stk) med adresse til vår utleieleilighet (denne lå ute på Finn.no tidligere i vår), og er nå leiet ut til kommunen. syns det er ubehagelig at ukjente personer bruker vår adresse når de ikke bor her?? ser det er en bil ved postkassene støtt og stadig, med polske skilt.. What to do? Anonymkode: 4c4ea...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er det kommet opp en ny postkasse i nabolaget, med ukjente navn (4 stk) med adresse til vår utleieleilighet (denne lå ute på Finn.no tidligere i vår), og er nå leiet ut til kommunen. syns det er ubehagelig at ukjente personer bruker vår adresse når de ikke bor her?? ser det er en bil ved postkassene støtt og stadig, med polske skilt.. What to do? Anonymkode: 4c4ea...09c Dette skjønte jeg ikke, kan du forklare på en annen måte? Det er ikke leieboerne som har satt opp egen postkasse? Eller har dere leid ut til kommunen, men ingen bor der? Anonymkode: 31d6f...567 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 28. mai 2023 #3 Del Skrevet 28. mai 2023 https://www.posten.no/adressetjenester/min-adresse Hvis du logger inn her, så kan du se hvem som står oppført på din egen adresse. Er det noe som ikke skal være der, kontakt folkeregister/posten/skatteetaten. Aner egentlig ikke hvem av dem. Tror kanskje posten. Tror også du kan fjerne folk fra den linken der... men litt usikker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bovina sancta Skrevet 28. mai 2023 #4 Del Skrevet 28. mai 2023 Æsj, så ekkelt. Tror kanskje jeg ville ringt Politiet og hørt hva jeg skikkelig gjort. Det er jo litt skummelt å bare fjerne den hvis det er snakk om kriminelle. Kanskje notere deg skiltene til bilen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette skjønte jeg ikke, kan du forklare på en annen måte? Det er ikke leieboerne som har satt opp egen postkasse? Eller har dere leid ut til kommunen, men ingen bor der? Anonymkode: 31d6f...567 Mistenker de som har registrert adressen sin her, så annonsa til leiligheten når den lå ute. Vi har leid ut til kommunen nå, de som bor der har egen postkasse. -TS- Anonymkode: 4c4ea...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå