Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle se på app hva strømmen koster, og så står det -4,83 øre. Betyr det at vi nå kan bruke mye strøm fordi det er gratis?? Har lyst til å sette på full varme, men vil ikke få noe sjokkregning 😂 

Anonymkode: 82ce6...ddd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle se på app hva strømmen koster, og så står det -4,83 øre. Betyr det at vi nå kan bruke mye strøm fordi det er gratis?? Har lyst til å sette på full varme, men vil ikke få noe sjokkregning 😂 

Det betyr at du får betalt for å bruke strøm når det står minus foran. Er den gratis står det akkurat 0,00.  Bare å kjøre på når det står minus.

Anonymkode: 814bd...384

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det betyr at du får betalt for å bruke strøm når det står minus foran. Er den gratis står det akkurat 0,00.  Bare å kjøre på når det står minus.

Jeg reagerte på det samme. Så da får man betalt for å bruke strøm? Merkelige greier. Men jeg er virkelig glad for at prisen er gått ned. :)

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet
Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Jeg reagerte på det samme. Så da får man betalt for å bruke strøm? Merkelige greier. Men jeg er virkelig glad for at prisen er gått ned. :)

Ja man får betalt for å bruke strøm når det står minus foran 👌

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja.

Nettleien må du imidlertid betale for.

Skrevet

Husk å ta høyde for at du må betale nettleie også. Så at strømmen er gratis betyr ikke at du ikke må betale for det.

• Liker 2
Skrevet

Gratis strøm her ja 😊

Skrevet

Ser det står - 11,51 på "Din strømpris nå". Snakker om total omvelting. Fra 6-7 kroner til under null...

Skrevet

Husk at når man bruker mye kWh samtidig, så stiger nettleien ;)
Så kjør på med strøm, men lurt å fordele allikevel ;)  

Skrevet
1 hour ago, Perfume said:

Husk at når man bruker mye kWh samtidig, så stiger nettleien ;)
Så kjør på med strøm, men lurt å fordele allikevel ;)  

Jeg kjørte på med strøm på badegulvet og i stuen nå. Men betyr det at nettleien vil koste en del?  Jeg nyter dette mens det varer. Men strømmen er nok snart dyr igjen. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja man får betalt for å bruke strøm når det står minus foran 👌

Supert :). Men sikkert lurt å passe på nettleien. Men jeg utnytter denne situasjonen. Godt å få litt varme i baderomsgulvet og i leiligheten generellt  :D

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke gratis hvis man tar med nettleien.

Laveste strømpris med strømstøtte var i dag minus 27,61 øre.

Nettleien hos f.eks. Elvia er 37,3 øre i helgen.

= Laveste strømpris i dag var ca. 10 øre per kwh.

Anonymkode: 69480...a25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Digg da. Hilsen fra meg i boblebadet. 

Anonymkode: baa25...88d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...