Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som absolutt skal bry seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om alt mulig de absolutt ikke har noe med? Selv finner jeg de veldig irriterende. 

Anonymkode: 10422...6a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen eksempler på hva du mener?

Anonymkode: ea37b...40e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du noen eksempler på hva du mener?

Anonymkode: ea37b...40e

Folk som bryr seg om at naboen spiser grandiosa eller bestiller ting på nett.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk som bryr seg om at naboen spiser grandiosa eller bestiller ting på nett.

Det synes jeg er en uting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker DU om folk som blir krenka av at naboen ser i retning huset ditt? Du må tåle at folk har meninger og lever rundt deg! Jeg elsker å studere folk å lære mer om dem, jeg kan ta en studie på deg og jeg. 

Anonymkode: f3a6a...3c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva tenker DU om folk som blir krenka av at naboen ser i retning huset ditt? Du må tåle at folk har meninger og lever rundt deg! Jeg elsker å studere folk å lære mer om dem, jeg kan ta en studie på deg og jeg. 

Anonymkode: f3a6a...3c2

Det er vel forskjell på å ha en mening og ytre sin mening?

Anonymkode: 34a02...5e2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slitsomme folk. 

Anonymkode: 096e9...1a8

AnonymBruker
Skrevet

For eksempel hvis man ønsker å se på TV, og de absolutt skal kommentere hva slags "søppel" det på TV er.

De kunne jo selvfølgelig valgt å bare gå sin vei, i stedet for å sitte på rævva og sutre på denne måten. Men de skal absolutt sitte der, bare for å ha noe dritt som de kan klage over.     

Anonymkode: e6a2a...74c

Skrevet

At de ikke har noe liv… 

Jeg er nysgjerrig på hva naboen gjør til tider, men utifra posten din virker det som at det er den eneste underholdningen de har i livet

• Liker 1
Skrevet
On 5/28/2023 at 2:47 PM, AnonymBruker said:

Slitsomme folk. 

Anonymkode: 096e9...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen sånne kolleger, alle kvinner, og mitt soleklare inntrykk er at de ikke har et eget liv og at de kjeder seg. Jeg syns sånn adferd er invaderende og at det egger til irritasjon som senere kan føre til krangling. Jeg liker også å bli kjent med folk men jeg er interessert i hvilke erfaringer, tanker og ideer de har - ikke hva de spiser til frokost og hvordan det EGENTLIG går med samlivet og barna. 

Anonymkode: 267ed...8c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i et rekkehus med mange hus rundt meg, Jeg har ingen oversikt om naboer spiser pizza eller handler på nett eller hva de ser på tv. Hvordan vet dere det?

Anonymkode: 79690...659

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 10.06):

Om alt mulig de absolutt ikke har noe med? Selv finner jeg de veldig irriterende. 

Bryr meg midt i ryggen hva andre gjør, deres liv og deres valg. Men jeg rynker nok på nesen om det går utover andre, da kan det hende hjertet mitt følger med.

Anonymkode: 767c4...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...