Gå til innhold

Å se bralette under hvit t skjorte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Til sommeren har jeg et par tynne hvite t skjorter, og jeg har bare en grå bralette (hva heter det på norsk?). T skjorten er ikke tettsittende, men man ser fortsatt at jeg har på noe under. Synes dere det ser rart ut, eller ikke? Blir som en mørk skygge. Forstyrrer ikke meg, men vet ikke om folk er enige ?

Anonymkode: c4ec9...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns hvit eller hudfarget er best, eventuelt sjokkfarga som bevisst effekt. Men grå er sikkert ok. Ville sikkert ikke tenkt stort over det om jeg så deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe 😊

Anonymkode: 797dd...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Ville styrt unna hvit, siden den bare blir ekstra synlig under hvitt. Jeg foretrekker rødt, siden det blir helt usynlig under hvite t-skjorter. Men jeg hadde ikke tenkt over hva du hadde under t-skjorta, det handler bare om hva jeg liker å bruke selv. 

Anonymkode: ec863...15a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min bruker svart Nike sports BH under hvite T-skjorter, hvor logoen som er hvit og ganske stor blir spesielt synlig gjennom stoffet, men gjør jo ingen verdens ting. Selv ikke når hun, som i dag har hvit Adidas T-skjorte over med den synlige Nike logoen under. Antagelig mer synlig enn ensfarget som du snakker om. 

Anonymkode: b859f...af8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjæresten min bruker svart Nike sports BH under hvite T-skjorter, hvor logoen som er hvit og ganske stor blir spesielt synlig gjennom stoffet, men gjør jo ingen verdens ting. Selv ikke når hun, som i dag har hvit Adidas T-skjorte over med den synlige Nike logoen under. Antagelig mer synlig enn ensfarget som du snakker om. 

Anonymkode: b859f...af8

Takk for svar! Bor ved sjøen så blir på en måte normalt siden det nesten ser ut som en bikini under en tynn t skjorte. Men i byen er jeg usikker på... tror jeg gjør det, lager big deal ut av dette 😂😂

Anonymkode: c4ec9...fd4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en knallrosa fra cubus, den er overraskende usynlig.

Anonymkode: 1c404...960

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 11.13):

Ville styrt unna hvit, siden den bare blir ekstra synlig under hvitt. Jeg foretrekker rødt, siden det blir helt usynlig under hvite t-skjorter. Men jeg hadde ikke tenkt over hva du hadde under t-skjorta, det handler bare om hva jeg liker å bruke selv. 

Anonymkode: ec863...15a

A montage of six different images of a person wearing a white shirt, in every picture their red bra is visible underneath.

Anonymkode: f955c...360

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 23.29):

A montage of six different images of a person wearing a white shirt, in every picture their red bra is visible underneath.

Anonymkode: f955c...360

Null problem med denne synligheten 

Anonymkode: 66bef...664

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...