Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte noen sko på Tise og nå når jeg fikk skoene ser jeg de er mye mer slitte enn det som gikk frem på bildene. De er egentlig helt utslitt. Hva gjør jeg? Kan jeg kreve å få heve kjøpet?

Anonymkode: 7401c...e5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk regler på Tise/evt spør kundeservice. 

Vi vet ikke. 

Anonymkode: 576b7...d2c

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt selger, send bilde av skoene og be om pengene tilbake med begrunnelsen din, evt at du betaler returen (med mindre det er helt åpenbart at skoene sin standard er langt under det man kunne forvente av bilder/beskrivelse - da bør selger dekke retur)

Om selger ikke er enig kan du kontakte kundeservice på tise.

Anonymkode: ac790...52e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er bildene tatt med filter?

Anonymkode: a9496...d5d

AnonymBruker
Skrevet

Hei                                                                         Har selv samme problemet bare med en jakke jeg fikk tilsendt som var full i bruksmerker og jeg forstod det sånn at den var blitt lite å pent brukt. Så jeg fikk sjokk når jeg åpnet pakken og ble ganske skuffet så jeg tok kontakt med selger. 

Anonymkode: 09925...111

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpte noen sko på Tise og nå når jeg fikk skoene ser jeg de er mye mer slitte enn det som gikk frem på bildene. De er egentlig helt utslitt. Hva gjør jeg? Kan jeg kreve å få heve kjøpet?

Tise gir det alltid 24 timer til å bestride at et kjøp ikke er gjennomført riktig. Bruk den muligheten i appen. Etter det tviler jeg på at du får noe hjelp.

Anonymkode: 93f1c...7bc

AnonymBruker
Skrevet

Skoene såg ok ut utenpå, men de var veldig slitte i foret inni og de lukter vondt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 9.56):

Skoene såg ok ut utenpå, men de var veldig slitte i foret inni og de lukter vondt 

Det nå man regne med når man kjøper brukt sko. Jeg pleier å spørre hvor lenge de har vært i bruk og om de sier fire år så skjønner man jo at de er slitt 

Anonymkode: e19b8...3bb

• Liker 2
Skrevet

Brukte du Tise sitt betalingssystem? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 9.33):

Tise gir det alltid 24 timer til å bestride at et kjøp ikke er gjennomført riktig. Bruk den muligheten i appen. Etter det tviler jeg på at du får noe hjelp.

Anonymkode: 93f1c...7bc

Det gjelder kun dersom betalingen har gått gjennom Tise. Vippser man utenom har man ikke den muligheten. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...