monja Skrevet 8. januar 2006 #1 Del Skrevet 8. januar 2006 Finnes det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #2 Del Skrevet 8. januar 2006 Jepp. Og anbefales av noen tannleger. Fordi de beveger på seg av seg selv, kommer de til på flere plasser enn en vanlig tannbørste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. januar 2006 #3 Del Skrevet 8. januar 2006 Braun har et par modeller Den ene spiller en melodi. like lenge som barnet skal pusse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #4 Del Skrevet 8. januar 2006 Da jeg gikk på skolen lærte vi at elektriske tannbørster ikke er bedre enn vanlige tannbørste, bortsett fra hos folk som sliter med vanlig tannpuss, det være seg eldre eller folk som har en eller annen sykdom... Men ja, det finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 8. januar 2006 #5 Del Skrevet 8. januar 2006 Dattera mi på 5 har det. Vi kjøpte den faktisk først og fremst for at hun skulle bli vandt med "duringen" inne i munnen. Jeg har nemlig en lillebror som er hysterisk redd for tannlegen, og han ble annbefalt å bruke eletrisk tannbørste for å venne seg litt til vibrasjon/ lyd. Tenkte at det var like greit å være føre var,- så jeg kjøpte likegodt en til vesla. Det funker veldig greit for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koriander Skrevet 9. januar 2006 #6 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg spurte min tannlege om dette, og hun sa at det slett ikke måtte bli en sovepute for foreldrene - vi må jo streve oss innom alle kroker også med elektrisk tannbørste - men at det kan være en motiverende for barnet. Spesielt børstene med melodi kan jo bidra til at man får forlenget tannpusseseansen litt. Her i huset virker det ikke som "puss, puss så får du en suss" med mammas falske toner er tilstrekkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #7 Del Skrevet 9. januar 2006 Da jeg gikk på skolen lærte vi at elektriske tannbørster ikke er bedre enn vanlige tannbørste, bortsett fra hos folk som sliter med vanlig tannpuss, det være seg eldre eller folk som har en eller annen sykdom... Men ja, det finnes. ← Jeg fikk derimot beskjed fra tannlegen at det var MYE bedre med elektrisk, og at det nok var derfor jeg hadde så fine tenner. (Har brukt elektrisk tannbørste fra jeg var veldig liten.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #8 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg fikk derimot beskjed fra tannlegen at det var MYE bedre med elektrisk, og at det nok var derfor jeg hadde så fine tenner. (Har brukt elektrisk tannbørste fra jeg var veldig liten.) ← Jeg lærte dette da jeg gikk tennhelsesekretærlinjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 9. januar 2006 #9 Del Skrevet 9. januar 2006 Min mann som går til tannspesialist har fått beskjed om at elekstrisk tannbørste er det beste for både voksne og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå