Gå til innhold

ser en person ofte, Stalking?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er kun i forbindelse med jobb jeg ser den fyren ofte til dagelig. Han jobber ikke på samme sted så det er visst, men naa nylig begynner det aa skremme meg litte gran. Har sett han i flere aar ikke tenkt så mye på det, Hva tenker dere? 

Anonymkode: e37cf...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skybert? 👻

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo hvilket jobb du har, hvis du jobber på burger king i en travel gå gate, må du forvente å se samme folkene hver dag.

Anonymkode: 74ce6...12a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sees dere ofte i forbindelse med jobb om dere ikke jobber samme sted? Er han/du kunde, klient eller samarbeidspartner? 

Anonymkode: 359f7...f03

AnonymBruker
Skrevet

Jobbet før på en bensinstasjon hvor en person kom innom hver dag, begynte å lure litt om han stakket meg selv, men viste seg å være en lokal stamkunde som kjente alle som jobbet her. haha flauttt

Anonymkode: c1ee6...757

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb og i hvilken sammenheng ser du han?. Hvorfor skulle noen du ikke kjenner stalke akkurat deg?

Anonymkode: b6208...47e

AnonymBruker
Skrevet

Tror ordet stalking blir brukt for lett. Stalking er en sykdom som narsister ofte gjør når de ikke tåler å bli motsagt. Det er som regel relasjon og sjeldent at en random fyr som antakeligvis enten er kunde eller bare en passerby gjør. Stalking i flere år sier du?. Huff ja da må ha sikkert ha gått lei for lengst.

Anonymkode: 74dba...3bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enda en kvinne som trenger en tur til psykolog. Vet ikke om det er noe Norske kvinner unikt har eller er kvinner fra andre land sånn også?. Det er mye selv fokus, alt handler om dere. Konkuranser og galskap. Nei han stalker deg nok ikke i flere år, tviler på at du er så deilig.

Anonymkode: f1643...9df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enda en kvinne som trenger en tur til psykolog. Vet ikke om det er noe Norske kvinner unikt har eller er kvinner fra andre land sånn også?. Det er mye selv fokus, alt handler om dere. Konkuranser og galskap. Nei han stalker deg nok ikke i flere år, tviler på at du er så deilig.

Anonymkode: f1643...9df

Unnskyld meg?

VI sitter ikke å tenker på oss selv dagen lang, vi har faktisk et liv foruten å tenke på å tilfredstille menn heltiden. Enig at akkurat i denne sammenhengen er det nok ikke stalking, men stalking finnes og mange kvinner rammes. Eksen min stalket meg på SoMe, laget falske profiler og la til både meg og vennene mine. Så ikke kom å si at det er kun noe vi innbiller oss fordi de tenker altfor mye på oss selv.

Anonymkode: 900ab...a91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Unnskyld meg?

VI sitter ikke å tenker på oss selv dagen lang, vi har faktisk et liv foruten å tenke på å tilfredstille menn heltiden. Enig at akkurat i denne sammenhengen er det nok ikke stalking, men stalking finnes og mange kvinner rammes. Eksen min stalket meg på SoMe, laget falske profiler og la til både meg og vennene mine. Så ikke kom å si at det er kun noe vi innbiller oss fordi de tenker altfor mye på oss selv.

Anonymkode: 900ab...a91

Hmmm så alle de stalke sakene er reelle og at kvinner ikke innbiller seg?. Hvordan vet du for eksempel at det er eksen din som lager falske sosiale medier profiler? Kun en følelser du har eller?. At den fyren der stalker henne tror jeg neppe og at der kvinner fokuserer altfor mye på dere selv at det har blitt sykdom er ikke utelukket. 

Kjenner damer som sier heletiden at de har det behagelig fordi de kan være seg selv hos meg, gjett hva hører det nesten hver dag. Ei jeg kjenner måtte bruke rette tang på året fordi ei venninne kom uanmeldt på besøk. Dette er helt ekstremt.

Anonymkode: 69653...8a3

AnonymBruker
Skrevet

Jobber du et sted hvor det er unaturlig at det kommer folk som ikke jobber der? Altså en jobb som der ikke er kunder/pasienter?

Jeg er ofte innom kiwi. Opptil flere ganger i uken, og har gjort det i åresvis. Det er ofte de samme som jobber på det tidspunktet jeg handler (på vei hjem fra jobb). Håper ikke noen av dem tror jeg stalker dem...

Anonymkode: a7b70...b6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det du som hadde en tråd om at du sendte vektere på denne kunden, og ble fornærmet da han sluttet å komme mer?

Anonymkode: a7b70...b6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjebnen 😍

Anonymkode: 37cbf...916

AnonymBruker
Skrevet

Herregud.. ikke bruk ordet stalking hvis dette er en tilfeldig kunde som er stamgjest. Jeg jobbet i noen år i en kiosk og vi hadde flere kunder som var innom daglig. Og jeg har aldri tenkt tanken i min villeste fantasi at dette var stalking. Disse personene var kun stamkunder og aldri vært noe ubehagelig med dem. Kun hei og hadet som er normal høflighet 

Blir også matt å høre om dem som forteller at den og den stalker dem på Facebook eller Instagram osv og. Herregud.. disse profilene er jo oftest offentlig. Og hvis dere ikke vil at folk skal skikke på profilene deres, så avslutt kontoene deres da…. 

Amen !!!

Anonymkode: 32eff...f9b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...