Bamseklemmer Skrevet 28. mai 2023 #21 Skrevet 28. mai 2023 Hvorfor er norske jenter så enkle å få seg med? På grunn av likestillingen vel, kvinner blir jo mer og mer lik oss menn😅 Er man lett på tråden selv, så finner man en kvinne som er lett på tråden.. enkel hoderegning😉 1
SlemUlv Skrevet 28. mai 2023 #22 Skrevet 28. mai 2023 Er vi horer, eller er vi kjipe som ikke gir alle incels i Norge sex? Nå må dere bestemmer dere, vi kan ikke være begge deler.. (Jeg fikk også lyst å generalisere!!) 10 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #23 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg vet 😂 sånne trenger ikke penger, så lenge dere får et knull. Så desperate. Det er fortsatt h*rete å gjøre det gratis og. Alle norske jenter snakker om Amerikanske soldater nå. Om hvordan de ikke klarer å vente med å spre beina for dem. Herregud så latterlig. Stakkars norske menn. Anonymkode: ead3d...f85 Med god grunn. Amerikanske menn har nemlig ikke problemer med å utføre oralsex når de får oralsex. Norske kvinner suger på norske menn for harde livet men det er heller sjeldent å få en norsk manns hodet mellom beina. Så da sprer jeg heller for en amerikaner. Anonymkode: 7d419...045 3 1
Mannjessheim1984 Skrevet 28. mai 2023 #24 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Med god grunn. Amerikanske menn har nemlig ikke problemer med å utføre oralsex når de får oralsex. Norske kvinner suger på norske menn for harde livet men det er heller sjeldent å få en norsk manns hodet mellom beina. Så da sprer jeg heller for en amerikaner. Anonymkode: 7d419...045 Det er ikke sant. Så mye fitte som jeg har sleiket. Er det første jeg gjør. 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #25 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er ikke hate, men noe jeg faktisk lurer på. Hvorfor ligger dere med folk på 1, 2, og 3 date? Også samgidig så lurer dere på om dere kommer til å bli droppa. Selvfølgelig vil man ikke bli tatt seriøst om du gir sex så lett. Du kommer til å gå i sex only kategorien ja, og der kan du være lenge. Men når en mann virkelig vil ha noe seriøst, en familie, forhold osv, er du værtfall ikke på lista lenger. Hvordan kan du ha sex med en du såvidt kjenner?? En du AKK har møtt?! Tenk å gå rundt å ligge med alt og alle. OG: Jeg har jobbet med kundeservice og hver eneste dag så jeg hvordan kjærestepar/ektefeller kom innom, dama betalte, uansett om det gjaldt noe kjempe billig, eller om det var store tunge ting, til og med da bærte ikke mannen, ikke spurte han om han skulle det heller. Sånne ting som det her er ting jeg lurer på hvorfor folk gidder. The bar is low, kort sagt. Anonymkode: ead3d...f85 Norske menn vil ikke gifte seg. Det er dermed om å gjøre å få dem til å levere varene, så man kan stikke og leve livet sitt med ønskebarnet. Vi norske kvinner liker å varte opp mennene inntil de har levert de edle dråpene sine. Så dropper vi dem. Det er også slik, på grunn av trange dongeribukser, alkohol og miljøgifter fra aliminium, oljeindustri og annet norsk, at mange menn er ufruktbare. Derfor må vi prøve oss fram, om vi blir gravide, før vi eventuelt viser ordentlig interesse for mannen. Syns veldig synd på de damene som gifter seg før sex, bare for å oppdage at mannen er ufruktbar, og de må gå gjennom hele prosessen enda en gang. Da kan de ha sløst bort mye tid. Anonymkode: 99d2c...18a 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #26 Skrevet 28. mai 2023 Mannjessheim1984 skrev (16 minutter siden): Det er ikke sant. Så mye fitte som jeg har sleiket. Er det første jeg gjør. Du er et hederlig unntak. Det er i hvert fall min erfaring med norske menn at de helst vil motta og når de ikke tar initiativ selv til å gi har jeg faktisk spurt noen ganger. Da har de som regel gjort en meget halvhjertet innsats. Får jeg tro mine venninner har de lignende erfaringer. Anonymkode: 7d419...045 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #27 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og dette er hvorfor dere er samboere og kjærester til dere blir 50 år selv om dere har flere baen sammen. Ser ut som mange følte seg personlig truffet her haha. Anonymkode: ead3d...f85 Går du blindt utfra at alle kvinner som er samboere vil gifte seg? Anonymkode: ab79b...ba3 4 1
Snok1 Skrevet 28. mai 2023 #28 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er ikke hate, men noe jeg faktisk lurer på. Hvorfor ligger dere med folk på 1, 2, og 3 date? Også samgidig så lurer dere på om dere kommer til å bli droppa. Fordi kvinner blir kåte og kan ha sex. Det vil alltid være nok attraktive menn som ikke ser ned på kvinner som er glade i sex. Hallo!😂 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #29 Skrevet 28. mai 2023 Bra at vi norske jenter har mye sex, det er digg og sundt for skjela. Vi mennesker er dyriske og å ha sex er et innstinkt vi har i oss. Nå har det kommet så mange bra vibratorer og sexleketøy, kanskje vi ikke har så mye mer bruk for dere menn.! Mer digg med en riktig orgasme med et dyktig verktøy. Vær glad det fremdeles er mange som foretrekker et ligg enn en kveld med vibratorern 🤪 Anonymkode: aa5b4...d78 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #30 Skrevet 28. mai 2023 Jeg tror det er fordi vi spiser mye fisk og blir kåte🙂 Anonymkode: e4f06...b32 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. mai 2023 #31 Skrevet 28. mai 2023 «Gi sex»? Man HAR sex 🙄 Med hvem man vil! Vi er i 2023. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #32 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med god grunn. Amerikanske menn har nemlig ikke problemer med å utføre oralsex når de får oralsex. Norske kvinner suger på norske menn for harde livet men det er heller sjeldent å få en norsk manns hodet mellom beina. Så da sprer jeg heller for en amerikaner. Anonymkode: 7d419...045 Akkurat min erfaring. Er gift med en svenske, og det er første gang jeg opplever gjensidig oralsex. Med mine norske ekser var det uffing og huffing, unnskyldninger osv. Samtidig en forventning om å få regelmessig BJ. Anonymkode: b01fc...c99 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #33 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette er ikke hate, men noe jeg faktisk lurer på. Hvorfor ligger dere med folk på 1, 2, og 3 date? Også samgidig så lurer dere på om dere kommer til å bli droppa. Selvfølgelig vil man ikke bli tatt seriøst om du gir sex så lett. Du kommer til å gå i sex only kategorien ja, og der kan du være lenge. Men når en mann virkelig vil ha noe seriøst, en familie, forhold osv, er du værtfall ikke på lista lenger. Hvordan kan du ha sex med en du såvidt kjenner?? En du AKK har møtt?! Tenk å gå rundt å ligge med alt og alle. OG: Jeg har jobbet med kundeservice og hver eneste dag så jeg hvordan kjærestepar/ektefeller kom innom, dama betalte, uansett om det gjaldt noe kjempe billig, eller om det var store tunge ting, til og med da bærte ikke mannen, ikke spurte han om han skulle det heller. Sånne ting som det her er ting jeg lurer på hvorfor folk gidder. The bar is low, kort sagt. Anonymkode: ead3d...f85 Og hvor er du ifra? Anonymkode: afdaa...00f 1
*Mocca* Skrevet 28. mai 2023 #34 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og dette er hvorfor dere er samboere og kjærester til dere blir 50 år selv om dere har flere baen sammen. Ser ut som mange følte seg personlig truffet her haha. Anonymkode: ead3d...f85 Så greia di er at man bør være gift hvis man har sex? Siden det også er problematisk at man er samboer/kjæreste når man har barn også? Det er så åpenlyst at du ikke får deg noe, hverken sex eller dating, eller hadde tonen vært annerledes. 2
Elaine Marley Skrevet 28. mai 2023 #35 Skrevet 28. mai 2023 (endret) Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 28. mai 2023 av Elaine Marley
Lava Anne Skrevet 28. mai 2023 #36 Skrevet 28. mai 2023 Skjer med sommer og slut shaming på kg i disse soltimer? Når ble åpenbar slut shaming in og greit igjen. Rapportert. 2
Gjest Inverto Skrevet 28. mai 2023 #37 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker 42 skrev (9 timer siden): Peak-performance - sen laudrdagskvæld på Bringebær på ei færjjå, eg følte meg ganske sjøsjuk på dæn båten, ja på den båtæn Hva i satan?! XD
feliek54 Skrevet 28. mai 2023 #39 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette er ikke hate, men noe jeg faktisk lurer på. Hvorfor ligger dere med folk på 1, 2, og 3 date? Også samgidig så lurer dere på om dere kommer til å bli droppa. Selvfølgelig vil man ikke bli tatt seriøst om du gir sex så lett. Du kommer til å gå i sex only kategorien ja, og der kan du være lenge. Men når en mann virkelig vil ha noe seriøst, en familie, forhold osv, er du værtfall ikke på lista lenger. Hvordan kan du ha sex med en du såvidt kjenner?? En du AKK har møtt?! Tenk å gå rundt å ligge med alt og alle. OG: Jeg har jobbet med kundeservice og hver eneste dag så jeg hvordan kjærestepar/ektefeller kom innom, dama betalte, uansett om det gjaldt noe kjempe billig, eller om det var store tunge ting, til og med da bærte ikke mannen, ikke spurte han om han skulle det heller. Sånne ting som det her er ting jeg lurer på hvorfor folk gidder. The bar is low, kort sagt. Anonymkode: ead3d...f85 Merkelig sak du tar opp. Jeg har hat sex med en del Dama for kun ha sex der vi begge nyter. Flere av damene hadde jeg sex mange ganger med samme dama og ei lit fast i over et år. så jeg mener at både damer og menn kan ha sex bare for nytelse for begge og ikke noe forhold. Så damer og menn har stort sett lik ønske for kose og sex selv om jeg mener damer ofte trenger mer kos før sex enn oss menn. og det er noe vi menn må vite og gi damene mer av om det er ONS, sex flere ganger eller også lit mer fast kos og sex.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #40 Skrevet 28. mai 2023 Fordi vi er egentlig like kåte som dere Anonymkode: a253e...f61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå