Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Er på hyttetur med en venninnegjengen, er ikke så ofte vi møttes da vi er alle opptatt med forskjellige ting i hverdagen vår. Problemet som har oppstått er at flere av venninnene mine fjerter og promper uten hemninger, noe som er meget ubehagelig for meg, om jeg må ‘lufte’ meg så går jeg enten inn på badet eller ut, men det gjør altså ikke venninnene mine! 
Har prøvd å hinte til at jeg syns det er ekkelt osv, men de stopper ikke. Det er vel ikke normalt å oppføre seg slikt? Hva kan jeg gjøre ?

Takker for råd!

Anonymkode: 616de...229

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjelp! Er på hyttetur med en venninnegjengen, er ikke så ofte vi møttes da vi er alle opptatt med forskjellige ting i hverdagen vår. Problemet som har oppstått er at flere av venninnene mine fjerter og promper uten hemninger, noe som er meget ubehagelig for meg, om jeg må ‘lufte’ meg så går jeg enten inn på badet eller ut, men det gjør altså ikke venninnene mine! 
Har prøvd å hinte til at jeg syns det er ekkelt osv, men de stopper ikke. Det er vel ikke normalt å oppføre seg slikt? Hva kan jeg gjøre ?

Takker for råd!

Du får sove ute da. Hilsen ei som promper, og som har en samboer som promper, og et barn som BÆSJER så det lukter i hele huset. Det er helt normalt å prompe, mener du at de skal holde seg hele helgen? 

Anonymkode: 4126a...0e3

AnonymBruker
Skrevet

Nice try.

Anonymkode: 71ad2...57f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takker for råd!

Flatulens er naturlig

Skrevet

«Jeg er glad vi er så trygge på hverandre at vi kan slippe en fis uten å skjemmes, men kunne vi kanskje prøvd å gå ut av rommet? Jeg syns lukten er litt ubehagelig.»

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...