Gjest helt vilt Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 ..flere som så denne dokumentaren? Om en gutt som ble tøyd fra 6-mnd-alderen og trent blodhardt fra treårsalderen, og så ut som en body-builder med testosteron-muskler da han opptrådte på sitt første bodybuilder-stevne da han var 6!! Stakkars gutt. Fikk ikke spise vanlig mat - bare drikke pulvere og juice - til frokost, lunsj og middag. Faren tvang ham til å sparke på en pute i 6-7 timer i strekk. Til å ta 2000 push-ups på en dag. Etc. (Og ble senere fengslet pga vold mot familien.) Fikk ikke gå utenfor huset og leke med jevnaldrende. Hadde også dermed samme aksent og voksne ordforråd som sine foreldre. Hørtes ut som en farmasøyt der han satt og snakket om de ulike typene aminosyrer, etc. Tenk at man kan la et barn vokse opp slik!!
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har sett den for ganske lenge siden, og ja, det er helt sinnsykt! Og særlig ille når han snakket om hva han ønsket seg i fremtiden. Det han ville var å få seg venner.
Cilla Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Jeg ¨så denne dokumentaren og den gjorde inntrykk på meg. Jeg synes synd på gutten som ikke får ha en alminnelig barndom.
Leanne Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Det var helt forferdelig... det var jo faren som hadde startet med dette hysteriet, men etter moren forlot faren har jo hun fortsatt videre ved å leie inn managere til en 6 år gammel gutt!!!! Skulle blitt anmeldt til barnevernet! Stakkars gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå