AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Når begge fortsatt har lyst på hverandre men man ikke vil det samme. Jeg føler vi har tekstet i timesvis om at dette ikke funker, men når han til slutt skrev "Takk for alt og lykke til med alt i livet" så ble jeg HELT satt ut. Er det så kaldt man avslutter ting? Betyr det at han ikke bryr seg om meg? Vi hadde sex mange ganger og han sier han aldri har fått så god kjemi med noen, men at han ikke klarer å binde seg pga traumer så han saboterer. Jævlig irriterende men selvinnsikt har han hvertfall da Er det bare å si hadet bra til han også eller forteller han meg om det saboterende mønsteret sitt for at jeg skal kjempe for han? Hvordan runder man av på en vanlig måte når det er noen man har datet lenge? Har aldri vært utsatt for dette før Anonymkode: ae031...63d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 Syns nå egentlig menn bruker å opptre ekstremt kaldt når de bestemmer seg for å ikke gå videre, eller avslutte et forhold, så syns det fungerer best å møte dem med samme kulde og bare ignorere dem fra sekundet ting tok slutt. Jeg gikk på date 3 dager etter forrige brudd, bare for å markere for meg selv at kan menn, så an jeg og som kvinne🤭 Anonymkode: 11739...645
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Har man følelser for hverandre, er det best å kutte kontakten fullstendig. Jeg var selv sammen med en jeg elsket så utrolig høyt, så forelsket i, og vi hadde det helt fantastisk sammen. Men vi ønsket ikke det samme i livet. Men vi holdt på i 3 år, men gjorde det slutt 3 ganger før det ble endelig slutt. Første gangen så ble vi sammen igjen 2 timer etterpå, så 5 dager, så en måned. Siste gangen kuttet vi kontakten helt. Men siste natten så lå vi og klamret oss desperat til hverandre, og det siste kysset jeg fikk, kan jeg fortsatt kjenne på leppene, selv om det er flere år siden. Anonymkode: b8d5e...e59 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Jeg hadde blitt ganske lei meg og satt ut hvis en dame jeg drev med skrev sånn til meg for å avslutte det. Synes ikke det er rart at du ønsket deg bedre. Har både opplevd breakups med den kulden du beskriver der, og et breakup med en kjempeflott dame der vi avsluttet med å skrive så varme og gode meldinger til hverandre om hvor fine vi syntes hverandre var. Minst like trist med det siste, men også litt godt å føle at ting er sagt og at kjærligheten på et vis kunne få overleve selv om forholdet ikke gjorde det. Har vært lettere å komme seg over det forholdet også. Så ja synes det der er en kjip måte å avslutte et forhold på. Og kanskje et tegn i seg selv på at du kan få noe (mye) bedre i fremtiden! Lykke til og ta vare på deg selv Anonymkode: da109...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå