Gå til innhold

Jeg har en mann som kun tar kontakt med meg når han er kåt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Derfor lurer jeg på en ting med mannfolk og kåthet. Det jeg trodde er at en mann kan plutselig føle kåtskap og har lyst på sex, men hvorfor kommer jeg inn i bildet her? Og tenker menn sånn at "nå har jeg lyst på sex med henne igjen"? Og så oppnår de ikke det fordi hun sier nei ikke interessert eller vært ute på dates eller noe annet. Jeg tenker hvor fort går den kåtskapen over? Fordi det virker jo som de kan holde på å gnage i dager og uker på ting, går det aldri over lissom? Hvorfor ikke snu det til noen som de har sjans på? Som fruen hjemme? 

Anonymkode: 22644...084

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går aldri over.

Anonymkode: addca...1a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Derfor lurer jeg på en ting med mannfolk og kåthet. Det jeg trodde er at en mann kan plutselig føle kåtskap og har lyst på sex, men hvorfor kommer jeg inn i bildet her? Og tenker menn sånn at "nå har jeg lyst på sex med henne igjen"? Og så oppnår de ikke det fordi hun sier nei ikke interessert eller vært ute på dates eller noe annet. Jeg tenker hvor fort går den kåtskapen over? Fordi det virker jo som de kan holde på å gnage i dager og uker på ting, går det aldri over lissom? Hvorfor ikke snu det til noen som de har sjans på? Som fruen hjemme? 

Jeg forstod ikke helt hva du mener

Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Får de ikke noe, så går det heller ikke over. Har han lyst på deg så vil han prøve igjen og igjen. 

Anonymkode: 4fd78...b98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fordi det er kjedelig å ligge med fruen hjemme? 

og var dette egentlig bare en skrytetråd over at du har en fyr som vil ligge med deg? Ikke akkurat noen bragd 😅

Anonymkode: faf8b...c10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fordi det er kjedelig å ligge med fruen hjemme? 

og var dette egentlig bare en skrytetråd over at du har en fyr som vil ligge med deg? Ikke akkurat noen bragd 😅

Anonymkode: faf8b...c10

Er mange menn som vil ligge med meg bare pga at jeg er kvinne. Det er jeg klar over men jeg er nyskjerrig på hva som foregår i hodet på kåte menn. Hvis jeg tenker på meg selv så kan jeg føle meg kåt en dag men den følelsen er borte dagen etter. Men han her kan det gå 4-5 mnd mellom hver gang de prøver seg. Jeg hadde ikke gidda det med en mann. Hadde jeg fått nei hadde jeg prøvd meg på noe annet. I tillegg er jeg drit dårlig i senga så har ikke noe å tilby menn så holder meg for meg selv. 

Skrevet

Kåt konstant, hver dag. Forstår meg ikke på de som lar det gå flere uker eller dager. Det vil jo ikke si at jeg har sex hver dag, langt derifra. 

Men for ta, hvorfor har du kontakt med en mann som kun tar kontakt når han er kåt? Er det ikke hva du leter etter er det vel ingen grunn til å stille opp for hans behov? 

Finn ut hva du ønsker og finn deg en elsker som har samme behov og ønsker. 

AnonymBruker
Skrevet

Du "har" ikke en mann. Du har ham ikke. Han tar kontakt med deg når han vil ha sex, så du KJENNER en mann som vil ha sex med deg en gang nå og da. Big whoop. Ikke noe å skryte av. Mange menn er sånn. Veldig mange. 

Ingenting av det du skrev om tyder på at du har mannen. Eller mennene.

Anonymkode: 0b423...a4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du "har" ikke en mann. Du har ham ikke. Han tar kontakt med deg når han vil ha sex, så du KJENNER en mann som vil ha sex med deg en gang nå og da. Big whoop. Ikke noe å skryte av. Mange menn er sånn. Veldig mange. 

Ingenting av det du skrev om tyder på at du har mannen. Eller mennene.

Anonymkode: 0b423...a4b

Stått opp med feil fot eller?😂

ts

AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (1 time siden):

Kåt konstant, hver dag. Forstår meg ikke på de som lar det gå flere uker eller dager. Det vil jo ikke si at jeg har sex hver dag, langt derifra. 

Men for ta, hvorfor har du kontakt med en mann som kun tar kontakt når han er kåt? Er det ikke hva du leter etter er det vel ingen grunn til å stille opp for hans behov? 

Finn ut hva du ønsker og finn deg en elsker som har samme behov og ønsker. 

Ja er derfor jeg har sagt nei siste året og forklart hvorfor. Vi bor på samme sted så møter opp meg innimellom sikkert når han er kåt da.  Jeg bare ikke skjønner hvorfor det er sånn. Er det sånn at det er jakten som driver menn som en utfordring de skal klare? 

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn bare fyrer avgårde litt meldinger til damer de har ligget med før eller tror de har kjangs på å få ligge med når de kjeder seg, er kåte og/eller beruset.

Jeg "har" mange sånne, det kan være stille lenge og så popper det opp et hei fra dem. Så avviser jeg dem høflig - igjen. Og så kanskje et år senere, så titt-tei, her er jeg igjen liksom.

De gjør det til mange.

Anonymkode: 83572...991

AnonymBruker
Skrevet

Han tar kontakt med deg når sjansen byr seg, fordi du er lett tilgjengelig. Ikke møt den gifte idioten! Hans problem at konemor ikke vil/han ikke vil ha konemor. 

Anonymkode: 0c0d5...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...