AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Jeg begynte å snakke med en mann for et par uker siden på nettet. Han skrev han ønsket høre mer fra meg. Det var gjensidig. Siden da har ikke jeg fått skrevet på en ukes tid fordi jeg har vært travel og nå er jeg blokkert? Er dette vanlig? Jeg ble litt lei meg jeg. Jeg mente jo ikke såre han med å ikke svare og ville egentlig bli bedre kjent.. Anonymkode: fb5f1...548
visp Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 En uke i stillhet; da hadde jeg avskrevet deg for lenge siden. 8 6
Phoenix Heart Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Å ikke skrive på en uke, hadde jeg tolket som ikke interessert. 5 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Hvem blokkerer noen fordi en samtale tok slutt? Rødt flagg. Anonymkode: 1b1c1...db6 1
Daria Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 Med tanke på hvor mange tråder her inne hvor det kategorisk slås fast at en mann som ikke svarer på en melding i løpet av et par timer og bør dumpes umiddelbart (og jeg overdriver ikke så mye som jeg skulle ønske...), kan jeg forstå at en hel ukes stillhet kan ta motet og interessen fra noen og enhver. Jeg er av de som fint kan tåle litt stillhet og skjønner at folk har annet å gjøre enn å vokte telefonen til enhver tid, men en mann som i løpet av en uke ikke engang klarte å sende en melding om at han hadde det travelt ville jeg vært skeptisk til. Aller mest fordi det sier litt om hvor på prioriteringslista man ligger... 8
norw Skrevet 27. mai 2023 #6 Skrevet 27. mai 2023 Blokkert? På Messenger? De aller, aller fleste har mulighet til å svare iløpet av et døgn.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 norw skrev (1 minutt siden): Blokkert? På Messenger? De aller, aller fleste har mulighet til å svare iløpet av et døgn. Nei, jeg ble blokkert på datesiden vi snakket på. Jeg har ikke lest meldingene hans før i dag, jeg , så de har bare stått som ulest. Jeg har ikke lest og latt være å svare. Jeg har ikke vært inne på siden. Ts Anonymkode: fb5f1...548
Mezzosoprena Skrevet 27. mai 2023 #8 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, jeg ble blokkert på datesiden vi snakket på. Jeg har ikke lest meldingene hans før i dag, jeg , så de har bare stått som ulest. Jeg har ikke lest og latt være å svare. Jeg har ikke vært inne på siden. Ts Anonymkode: fb5f1...548 Da var du altså ikke spesielt interessert, og han gadd ikke mer. Han har i hvert fall ikke tabbet seg ut. 11
godfisk Skrevet 27. mai 2023 #9 Skrevet 27. mai 2023 Han kunne nok bare latt være å åpne nye meldinger fra deg, slik som du har gjort med ham, men han gikk for blokkering isteden. Jeg skjønner ham litt uansett, du har ikke akkurat vist noe interesse for ham.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #10 Skrevet 27. mai 2023 Mezzosoprena skrev (7 minutter siden): Da var du altså ikke spesielt interessert, og han gadd ikke mer. Han har i hvert fall ikke tabbet seg ut. Jeg var så intressert jeg kan være, i en tidlig bli kjent fase. Jeg var nysgjerrig. Jeg hadde bare ikke tid eller anledning til å gi noen min fulle oppmerksomhet og ønsket vente til jeg hadde rom for det..men det var gjerne dumt tenkt av meg. Ts Anonymkode: fb5f1...548
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #11 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var så intressert jeg kan være, i en tidlig bli kjent fase. Jeg var nysgjerrig. Jeg hadde bare ikke tid eller anledning til å gi noen min fulle oppmerksomhet og ønsket vente til jeg hadde rom for det..men det var gjerne dumt tenkt av meg. Ts Anonymkode: fb5f1...548 Fair nok at man ikke har tid og anledning til å vie noen mye oppmerksomhet, men da burde du nok kanskje gitt en liten melding om at du var veldig opptatt, men at du snart tar kontakt igjen. Gjør man ikke det, så tolkes det jo fort som at man ikke er særlig interessert, og det er jo ikke så rart tenker jeg. Hadde tenkte det samme selv, dersom h*n ikke hadde svart på en uke. Anonymkode: a0606...8de 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 Jeg skjønner han godt, hvorfor kaste bort tiden på noen som ikke er interessert Anonymkode: 9b99f...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #13 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg var så intressert jeg kan være, i en tidlig bli kjent fase. Jeg var nysgjerrig. Jeg hadde bare ikke tid eller anledning til å gi noen min fulle oppmerksomhet og ønsket vente til jeg hadde rom for det..men det var gjerne dumt tenkt av meg. Ts Anonymkode: fb5f1...548 Du trengte ikke gi din fulle oppmerksomhet, bare skrive litt med han. Det skal lite til. Og du gadd ikke det engang. Anonymkode: 60731...ae7 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14 Skrevet 27. mai 2023 Ja noen menn blir butthurt sånn, de er ikke noe å samle på, se respekterer ikke at man har et liv og ville blitt kontrollerende i et forhold. Ingen kan kreve raske svar fra deg i begynnelsen når man ikke engang har møttes. Har opplevd menn som klikker bare de ikke får svar på et døgn også Anonymkode: e29a4...188 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #15 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg begynte å snakke med en mann for et par uker siden på nettet. Han skrev han ønsket høre mer fra meg. Det var gjensidig. Siden da har ikke jeg fått skrevet på en ukes tid fordi jeg har vært travel og nå er jeg blokkert? Er dette vanlig? Jeg ble litt lei meg jeg. Jeg mente jo ikke såre han med å ikke svare og ville egentlig bli bedre kjent.. Anonymkode: fb5f1...548 Ikke svart på en uke. Er jo rimelig klar tale fra deg det. Anonymkode: b91d0...dc9 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #16 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg skjønner han godt, hvorfor kaste bort tiden på noen som ikke er interessert Anonymkode: 9b99f...fa4 Jeg er jo interessert. Men jeg får jo ikke akkurat meldt fra om det, når jeg er blokkert.. Ts Anonymkode: fb5f1...548
Miaiai Skrevet 27. mai 2023 #17 Skrevet 27. mai 2023 Kan jo være at du ikke er den første som ikke gidder og ta kontakt på en uke, så blokker han fordi han ikke orker og bruke tid på nettopp det. Det er en datingside, ikke så uvanlig. Ville gått videre, og tenkt dette ikke var mannen for deg uansett. Er det en du virkelig ønsket og bli bedre kjent med finner man tid i løpet av en uke, så man kan tenke litt etter hvor interessert man selv var og bruke tid på dette. Så let videre, dukker nok opp en før eller siden som du vil finne tid til.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #18 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg var så intressert jeg kan være, i en tidlig bli kjent fase. Jeg var nysgjerrig. Jeg hadde bare ikke tid eller anledning til å gi noen min fulle oppmerksomhet og ønsket vente til jeg hadde rom for det..men det var gjerne dumt tenkt av meg. Ts Anonymkode: fb5f1...548 Men da kunne du jo ha skrevet det til han? Anonymkode: 0aaf8...f58 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #19 Skrevet 27. mai 2023 Det var drøyt lenge å vente selv om du er travel og du er interessert. Da går toget. Iht dating må du jo være litt mer på. Hva ville du selv tenkt, om det var du som ikke gikk svar på en uke? Anonymkode: 73cef...aa3 2
svartkatt Skrevet 27. mai 2023 #20 Skrevet 27. mai 2023 Du kunne gitt beskjed om at det var en travel uke. Såå travel var du neppe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå