BK Skrevet 31. oktober 2002 #1 Del Skrevet 31. oktober 2002 Nå for det være grenser. Jespersen og co har gått langt over streken. Det er greit jeg kan ikke fordra Bondevik jeg heller men å mobbe han slik de gjør er langt over hva som bør tilates. Det sier vel sitt også at herr Gjertsen for en tid tilbake blottet seg for et annet lands sin utenriksminnister som var på besøk. De gutta eier overhode ikke folkeskikk det er på tide de stanses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 31. oktober 2002 #2 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ikke enig med deg i d! D er yttringsfrihet i dette landet!! At gjertsen visste fram kuken sin var forsåvidt over streken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 31. oktober 2002 #3 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg er ikke enig med deg om at Torsdagsklubben bør legges ned. Etter min mening er det veldig mye bra humor der! At det hender noen tråkker litt over streken, kan jeg være enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. oktober 2002 #4 Del Skrevet 31. oktober 2002 Er ikke enig. Torsdagsklubben bør bli! Otto er KONGE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 31. oktober 2002 #5 Del Skrevet 31. oktober 2002 DU KAN BARE SLÅ AV TV'N HVIS DU IKKE VIL SE!! Hærregud er det så vanskelig å forstå?? Heia torsdagsklubben, med tilbehør! xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. oktober 2002 #6 Del Skrevet 31. oktober 2002 Enig med deg, Midnattsol! Skal være enig i at OJ kan være liiiiit drøy innimellom, men jeg må bare si at jeg ler utrolig mye av ham... Sånn som i kveld, f.eks... Råbra!! (Dette skal ikke forestille trutmunn... Fant ingen som passet bedre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. oktober 2002 #7 Del Skrevet 31. oktober 2002 I know!! Lo godt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #8 Del Skrevet 31. oktober 2002 sier bare en tin gjeg: heia OJ:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BK Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det er mulig han kan virke morsom. Men syns du virkelig det hadde vært morsomt hvis det hadde vært deg han dreit ut. Tviler på det. Dette er mobbing og æreskrenkig av værste sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 31. oktober 2002 #10 Del Skrevet 31. oktober 2002 Torsdagsklubben er knall bra, men så har jeg også humor og selvironi. De som ikke har det, vil nok synes at torsdagsklubben er dårlig. Selvfølgelig kan det enkelte ganger gå over streken, men det er vel også noe de gjør med vilje Dessuten, så dere hvor søt gjertsen var når han rødmet og var pinlig berørt over sin lille hånbakk episode... stønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 31. oktober 2002 #11 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg må innrømme at jeg synes noe der er bra jah... Jeg har forresten en mor med psykiske problemer. Hun mente Otto var helt på kornet forrige uke. Og kommentaren etter dagens program var at han "var litt spak".. D'er mamma'n min det... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. oktober 2002 #12 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ikke nødvendig å legge ned da. Men selv om jeg har både humor og selvironi i bøttevis synes jeg at det blir litt kjedelig når temaet er det samme hver eneste gang. Gidder rett og slett ikke å se på det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. oktober 2002 #13 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg elsker Torsdagsklubben og Otto. Men må innrømme at jeg ikke likte spøken med Christer Petterson. Tross alt må grenser trekkes et sted. I dag var det forøvrig tamt.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. oktober 2002 #14 Del Skrevet 31. oktober 2002 Satt og humret for meg selv i kveld jeg, hihihi.... Ondskapens yppersteprest....lol...... Ja takk til torsdagsklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delilah Skrevet 31. oktober 2002 #15 Del Skrevet 31. oktober 2002 Norge anno 2002: Hva vi ler av, hva vi syns er morsomt, hva vi underholdes av: - Folk som har måttet amputere en legemsdel (Arve Oppsahl) - Folk som sitter i rullestol (Jan Otto Johansen) - Folk som har snakket åpent om psykiske problemer (Bondevik) - Folk som er åpne om følelser (Ari og Martha) - Folk som er overvektige (Nils Gunnar Eggen) Jeg kunne sikkert ha fortsatt, men jeg stopper her. Say no more, sier jeg. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. november 2002 #16 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg ler overhodet ikke av ovenstående, men synes likevel Torsdagsklubben bør bestå. Folk har blitt parodiert og gjort narr av siden tidenes morgen, men det har dessverre i det siste blitt litt vel drøyt. Å le av og harselere av alvorlige og personlige ting, er ikke gøy. De aktuelle personer der, burde ta en litt "mykere" tone. Humor er bra, men å ha det grisegøy på andres bekostning er ikke så utrolig sympatisk. Savner for øvrig heller Mandagsklubben,- jeg minns det ikke var så mye gjøre narr av-greier samtidig som det trimma lattermusklene ganske bra for det. Er vel egentlig andre morro-programmer jeg foretrekker, til Torsdagsklubben tar seg opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 1. november 2002 #17 Del Skrevet 1. november 2002 Mandagsklubben var bedre ja, men synes Torsdagsklubben er grei nok også jeg. Ikke noe jeg MÅ se, men helt ok. Jada, det hender de tråkker over streken, skal være enig i det. Men å legge ned hele programmet blir for dumt. Det er tross alt mange hundre tusen som ser og liker dette programmet. Vi får nok bare godta ett og annet overtramp, både fra Torsdagsklubben og andre programmer. Med tanke på drapstruslene mot OJ, så er tydeligvis ikke Bondevik den eneste med psykiske problemer som ikke taklet forrige sending. Synes avslutningen var litt drøy, men som mange har sagt før meg, så har da Bondevik virkelig satt seg selv lagelig for hugg. Da mener jeg ikke det at han var åpen om sykdommen sin, men det at han til tider kan virke rimelig PR kåt og sympati søkende. La torsdagsklubben være i fred mener nå jeg. De som ikke vil se kan slå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 1. november 2002 #18 Del Skrevet 1. november 2002 Ingenting er for hellig til å fleipes med, men alt er ikke like morsomt (heldigvis) Dere som mener vi skal ha sensur: HVEM skal bestemme HVA som ikke er 'stuerent'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 1. november 2002 #19 Del Skrevet 1. november 2002 Enig i at Mandagsklubben var mye bedre, nå drar Gjertsen samme typer vitser gang på gang og OJ sitter å slenger med leppa. Silje Stang har også tapt seg synes jeg. Enig i det Delilah antyder, vi må se litt på hva det er vi ler av i dag?? Jeg er proppfull av både humor og selvironi (to 'moteprd' som har dukket opp i denne debatten), men skjønner ikke hvorfor man skal sko seg på andres sykdom og lidelser. Det blir bare for dumt!!!! :x Når man lager humor av folks lidelser krysser man en grense! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. november 2002 #20 Del Skrevet 1. november 2002 Enig i det Delilah antyder, vi må se litt på hva det er vi ler av i dag?? Jeg er proppfull av både humor og selvironi (to 'moteprd' som har dukket opp i denne debatten), men skjønner ikke hvorfor man skal sko seg på andres sykdom og lidelser. Det blir bare for dumt!!!! :x Jeg er enig i at det er litt drøyt sko seg på andres sykdom og lidelser, men kan ikke ofentlige personer med lidelser holde dem for seg selv? Man MÅ ikke brette ut privatlivet på TV og i aviser om man er syk. Hvor har det blitt av dette med at ingen faktisk ikke har noe med hva som feiler en person som kommer med sykmelding? Ikke engang arbeidsgiver. Hvorfor skal da det norske folk ha fullt innsyn? Er man en offentlig person må man regne med å bli harselert med. Jeg synes OJ er konge ,selv om han drar den litt over streken en gang i blant. Og hadde ikke media laget sånn styr om dette hadde det vært glemt for lenge siden. At det ble framstilt drapstrusler mot OJ viser jo bare at det ikke er alle som takler dette på rasjonelt vis. Da bør de finne av knappen på TV'en eller switche kanal. Vi har jo så masse å velge i at man må ikke sitte med nesa i torsdagsklubben. Faktisk er jeg enig i det Kåre Valebrokk sier i VG idag sitat: "drapstruslene mot Jespersen: Bondeviks ansvar." Men torsdagsklubben bør bestå som den er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå