AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Jeg er en mann på 27, ser over middels pen ut, men er ikke noen supermodell. 185cm høy. Jeg gikk kveldstur alene ved operaen i Oslo i kveld og plutselig kom en dame en dame løpende fra siden og sa at jeg var kjekk og ba om nr mitt. Jeg ble så paff og satt ut at jeg endte med å si høflig at det ikke var aktuelt for meg å gi henne nr mitt, hun sa unnskyld og gikk. I etterkant tenkte jeg at jeg kanskje gikk glipp av en mulighet, det hele skjedde så raskt og har aldri skjedd for meg før, at en dame kommer og spør meg om nr mitt på gata. Jeg tenkte vel kanskje at det hele bare var tull, og hun var med noen venninner ute for å ha det morsomt på andres bekostning, men hun hadde Airpods på seg da kun kom løpende fra siden og ba om nr, så det virket som hun var alene ute.... Hun var nok i midten av 20-åra selv og virket ikke beruset eller noe.... Gikk jeg glipp av en mulighet for å bli kjent med en dame? Anonymkode: 79bf6...c91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 Sikkert en kriminell/agn for kriminelle. Anonymkode: 2f5cb...7d6 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Hun ble nok utfordret av sine venninner som sto et stykke unna og lo av hele greia Anonymkode: 66264...0ae 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun ble nok utfordret av sine venninner som sto et stykke unna og lo av hele greia Anonymkode: 66264...0ae Ja, det var det jeg også tenkte, derfor ga jeg heller ikke nr mitt heller..... Men man vet jo aldri. Anonymkode: 79bf6...c91 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikkert en kriminell/agn for kriminelle. Anonymkode: 2f5cb...7d6 kriminell virket hun absolutt ikke som.... Ts Anonymkode: 79bf6...c91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #6 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det var det jeg også tenkte, derfor ga jeg heller ikke nr mitt heller..... Men man vet jo aldri. Anonymkode: 79bf6...c91 Generell regel: om man får damer servert er det en baktanke Anonymkode: 2f5cb...7d6 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 Jeg har opplevd dette flere ganger, så ingenting rart med det synes jeg. Men nå er jeg dame og kanskje annerledes for motsatt kjønn? Anonymkode: 9d34b...89d 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #8 Skrevet 27. mai 2023 Ja. Men hun tok og en sjanse og kan ikke forvente at hennes spontanitet faller i god jord hos alle. Mange tror som deg at det må være noe galt om en vilt fremmed person tar med kontakt og gir et kompliment. Anonymkode: f0486...e25 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Men hun tok og en sjanse og kan ikke forvente at hennes spontanitet faller i god jord hos alle. Mange tror som deg at det må være noe galt om en vilt fremmed person tar med kontakt og gir et kompliment. Anonymkode: f0486...e25 Nettopp, jeg har ALDRI i mitt liv opplevd dette. Jeg ser ikke stygg ut og har hatt noen kjærester før, men da har det vært meg som har tatt initiativet, og aldri over fruktdisken på Rema... Det er vel ikke særlig vanlig i Norge.... Ts Anonymkode: 79bf6...c91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #10 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har opplevd dette flere ganger, så ingenting rart med det synes jeg. Men nå er jeg dame og kanskje annerledes for motsatt kjønn? Anonymkode: 9d34b...89d hva tror du hennes intensjon var? tror du hun hadde en baktanke? Anonymkode: 79bf6...c91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #11 Skrevet 27. mai 2023 Neste gang det skjer, så gi henne nummeret ditt. Det er mer sannsynlig at hun hadde gode hensikter enn onde. Hun syntes sikkert du var kjekk og tok sjansen💞 Syntes du hun var søt, pen, vakker da? Anonymkode: 5da6f...ef7 6
Rødstrupa Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er en mann på 27, ser over middels pen ut, men er ikke noen supermodell. 185cm høy. Jeg gikk kveldstur alene ved operaen i Oslo i kveld og plutselig kom en dame en dame løpende fra siden og sa at jeg var kjekk og ba om nr mitt. Jeg ble så paff og satt ut at jeg endte med å si høflig at det ikke var aktuelt for meg å gi henne nr mitt, hun sa unnskyld og gikk. I etterkant tenkte jeg at jeg kanskje gikk glipp av en mulighet, det hele skjedde så raskt og har aldri skjedd for meg før, at en dame kommer og spør meg om nr mitt på gata. Jeg tenkte vel kanskje at det hele bare var tull, og hun var med noen venninner ute for å ha det morsomt på andres bekostning, men hun hadde Airpods på seg da kun kom løpende fra siden og ba om nr, så det virket som hun var alene ute.... Hun var nok i midten av 20-åra selv og virket ikke beruset eller noe.... Gikk jeg glipp av en mulighet for å bli kjent med en dame? Anonymkode: 79bf6...c91 Ja, det kan hende. Ta det som et kompliment🙃 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #13 Skrevet 27. mai 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hun ble nok utfordret av sine venninner som sto et stykke unna og lo av hele greia Anonymkode: 66264...0ae Enten dette, eller så er det noe lureri. Det er hva jeg tror i allefall Anonymkode: 620ff...563
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Neste gang det skjer, så gi henne nummeret ditt. Det er mer sannsynlig at hun hadde gode hensikter enn onde. Hun syntes sikkert du var kjekk og tok sjansen💞 Syntes du hun var søt, pen, vakker da? Anonymkode: 5da6f...ef7 Ja, jeg synes det, hun var pen. Hvorfor mener du at sjansen er større for at hun hadde gode enn onde hensikter? Ts Anonymkode: 79bf6...c91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #15 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enten dette, eller så er det noe lureri. Det er hva jeg tror i allefall Anonymkode: 620ff...563 Hva skullle hun lure meg med? Anonymkode: 79bf6...c91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #16 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er en mann på 27, ser over middels pen ut, men er ikke noen supermodell. 185cm høy. Jeg gikk kveldstur alene ved operaen i Oslo i kveld og plutselig kom en dame en dame løpende fra siden og sa at jeg var kjekk og ba om nr mitt. Jeg ble så paff og satt ut at jeg endte med å si høflig at det ikke var aktuelt for meg å gi henne nr mitt, hun sa unnskyld og gikk. I etterkant tenkte jeg at jeg kanskje gikk glipp av en mulighet, det hele skjedde så raskt og har aldri skjedd for meg før, at en dame kommer og spør meg om nr mitt på gata. Jeg tenkte vel kanskje at det hele bare var tull, og hun var med noen venninner ute for å ha det morsomt på andres bekostning, men hun hadde Airpods på seg da kun kom løpende fra siden og ba om nr, så det virket som hun var alene ute.... Hun var nok i midten av 20-åra selv og virket ikke beruset eller noe.... Gikk jeg glipp av en mulighet for å bli kjent med en dame? Anonymkode: 79bf6...c91 En dame kom tilfeldig opp til meg, sa jeg var kjekk og spurte om mitt nr Følg med i neste episode av "ting som aldri har skjedd". Anonymkode: e2da6...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #17 Skrevet 27. mai 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hva skullle hun lure meg med? Anonymkode: 79bf6...c91 Noe podcast eller streaming stunt, hvor hun lager morsomme videoer og legger ut på sosiale media. Eventuelt kan det være forsøk på å svindle deg for penger eller noe. Oppegående folk har fått med seg #villebarepratelitt Anonymkode: 620ff...563
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #18 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe podcast eller streaming stunt, hvor hun lager morsomme videoer og legger ut på sosiale media. Eventuelt kan det være forsøk på å svindle deg for penger eller noe. Oppegående folk har fått med seg #villebarepratelitt Anonymkode: 620ff...563 hva menes med dette? Anonymkode: 79bf6...c91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #19 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noe podcast eller streaming stunt, hvor hun lager morsomme videoer og legger ut på sosiale media. Eventuelt kan det være forsøk på å svindle deg for penger eller noe. Oppegående folk har fått med seg #villebarepratelitt Anonymkode: 620ff...563 Jeg har ikke mange penger, og går heller ikke kledd på en måte som utståler mye penger.... Anonymkode: 79bf6...c91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #20 Skrevet 27. mai 2023 Ja du gikk glipp av en sjanse der. To ganger i livet har jeg også gått etter menn på gata og skolen og spurt om nr, fikk nei begge ganger jeg og 😂han på skolen sa noen år senere at han trodde jeg tulla fordi jeg var russ men da hadde jeg jo sett på han hele skoleåret og likte han på ekte Anonymkode: 65a33...b87 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå