Gå til innhold

Ny pandemi? Forskere varsler ny pandemi med svært dødelig fugleinfluensa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når forskere blir skremt blir jeg det også.

Anonymkode: c5ec7...cec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig click-baity overskrift da. Hun tjener jo mer penger jo reddere du blir og jo mer du deler denne videoen. Jeg gidder ikke å klikke engang, så lite bekymret er jeg.

Anonymkode: 8d244...b05

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ro deg ned din eggebubbert. 

Anonymkode: 9d312...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La oss bekymre for absolutt ALT. Bare fordi vi kan.

Jeg sverger, folk har for mye tid til å sitte på internett. 
Kom deg ut i naturen og lev litt i stedet. 

Anonymkode: 129ea...fda

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lev mens du kan, i morra kan det være for sent.

Anonymkode: 243f2...db5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

La oss bekymre for absolutt ALT. Bare fordi vi kan.

Jeg sverger, folk har for mye tid til å sitte på internett. 
Kom deg ut i naturen og lev litt i stedet. 

Anonymkode: 129ea...fda

Kom deg ut i naturen, der fugleinfluensaen er😂😂😂😂

Anonymkode: 96bd0...f37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ro deg ned din eggebubbert. 

Anonymkode: 9d312...97a

Lært deg nytt uttrykk?

Anonymkode: 09732...e92

Skrevet

For å se kynisk på det, så er vi for mange mennesker i verden. Er det så farlig om menneskeheten hadde blitt halvert?

Vi ser jo kynisk på bjørn og ulvebestanden og andre ville dyr, så hvorfor ikke på mennesker? Er vi så jævla mye mer verdt? Bare fordi vi kan snakke og er intelligente?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (6 timer siden):

For å se kynisk på det, så er vi for mange mennesker i verden. Er det så farlig om menneskeheten hadde blitt halvert?

Vi ser jo kynisk på bjørn og ulvebestanden og andre ville dyr, så hvorfor ikke på mennesker? Er vi så jævla mye mer verdt? Bare fordi vi kan snakke og er intelligente?

Det er derfor enkelte forskere advarer mot kunstig intelligens. Hvis AI finner ut at den enkleste løsningen på miljøproblemene er å fjerne årsaken, kan det hende at datamaskinene gjør det. Hvis ikke naturen fjerner årsaken først, med et effektivt virus. 

Anonymkode: 5792e...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Før i tida begynte eventyr med "Det var en gang...". Nå begynner de med "Ifølge eksperter..." 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Før i tida begynte eventyr med "Det var en gang...". Nå begynner de med "Ifølge eksperter..." 

Og slutter med at ingen levde lykkelig noen av sine dager.

Anonymkode: 322c5...d71

• Liker 1
Skrevet
DelvisPresley skrev (8 timer siden):

Mennesker har aldri vært og kommer aldri til å bli intelligente.

AnonymBruker
Skrevet

Så skal det skremmes litt igjen. Nå har de ropt ulv litt for mange ganger...

Anonymkode: 57749...546

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fugleinfluensa har vi jo hatt i mange år og er ikke noe nytt. Flere parker blir hvert år utryddet for fugler for å stoppe spredning.

Anonymkode: 3fbd9...c2a

Skrevet

Blir Tysk WW2 gassmaske da ved neste virus for min del som noen sist gang hevdet måtte bruke munnbind siden gassmaske ikke beskyttet de ble rare i fjeset når jeg påstod at den tålte jo Cyklon B 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bekymret i det hele tatt, er drittlei av pandemi så det skal mye til for jeg blir bekymret på ny og tar det på alvor. Da må det være snakk om luftbåren ebola eller kanskje et zombivirus tatt fra en dårlig sci fi film... 

Anonymkode: fcec6...803

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke noe nytt, de har snakket om og fryktet at dette skal bli en pandemi i lang tid, lenge før covid-19 enkelte av typene har vel ekstremt høy dødelighet. 

Coronavirus er også noe de var fult klar over hadde kapasitet til å bli en trussel og har det fortsatt, det finnes betraktelig værre varianter som sars og Mers. 

Anonymkode: e3b4f...e95

• Liker 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (29 minutter siden):

Mennesker har aldri vært og kommer aldri til å bli intelligente.

Vi gjør ting og utretter ting andre skapninger ikke kan. Vi kommuniserer på en måte ingen andre kan.

Men ja, vi er destruktive av natur og det er på en måte dumskap. Men selvfølgelig er mennesket uansett intelligent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...