AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Var på universitet i dag for å lese min siste eksamen. Satt med en venninne i pausen for å spise noe, og hun kommer i retningen fra der jeg ikke ser. Bak meg. Venninnen min smiler til hun og sier hei, og hun svarer hei tilbake smilende, også kaster hun et blikk over seg for å se hvem som sitter der, og når hun ser at det er meg, himler hun bare med øynene. Hun liker meg ikke i det hele tatt, og jeg forstår ikke hva jeg har gjort for å trigge en slik reaksjon. Til og med venninnen min lurte på hva som hadde skjedd. Altså blir synt forvirret. Hvordan håndterer man slike folk. Kjenner på meg at jeg ble veldig lei meg Anonymkode: dc426...3ce
lillevill Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 Det er drama som ingen andre enn hun forstår. Og de som hun forteller det til tenker nok at hun er barnslig, men tør ikke stå for meningen sin. Sånn er det på skolen. Det blir bedre etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Noen har bare bestemt seg for at enkelte ikke er gode nok. Det var en slik i min klasse, hun skulle bare ikke snakke med meg og jeg kom godt overens med alle andre. Anonymkode: 72c64...068
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 hun er usikker sikkert. det er nok ikke noe galt med deg, men dumt at hun skal la usikkerheten sin gå utover deg istedet for å deale med den selv Anonymkode: 4559d...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå