AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Drit lei av å fryse, av regn og av vind. Er det noen lysning i sikte? Hilsen værsjuk nordmøring. Anonymkode: df120...7c8 1
Million Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Det var seks grader i Oslo i morges da jeg sto opp. Veldig tidlig, riktignok, men ikke akkurat "nå kommer juni snart" vær!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Det er noe som heter værmelding, vises ofte på tv i forbindelse med nyhetene. Det er også diverse steder på nett man kan finne værmelding feks yr.no eller storm.no evt i aviser. På telefonen din vises også mest sannsynlig været. Mange muligheter til å få svar på dette. Anonymkode: dc7b1...ba2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er noe som heter værmelding, vises ofte på tv i forbindelse med nyhetene. Det er også diverse steder på nett man kan finne værmelding feks yr.no eller storm.no evt i aviser. På telefonen din vises også mest sannsynlig været. Mange muligheter til å få svar på dette. Anonymkode: dc7b1...ba2 For et nedlatende svar. Tror du ikke TS. vet om både storm og yr og andre værmeldinger? Er jo lov å spørre uten å få et stygt svar i fleisen! Anonymkode: 815b1...ea4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Yr.no Anonymkode: 4b8c1...b44 Jeg sjekket norsk-tipping punkt no nylig, betyr det at jeg derfor vinner i lotto? Det blir ikke sommer bare fordi en sjekker innom yr punkt no. Anonymkode: afd03...ea8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Skrevet 27. mai 2023 Skjønner du spør...yr.no har spådd feil en god stund, her jeg bor. For noen dager siden var det meldt skikkelig pent vær! Utpå ettermiddagen høljet det ned og tordnet/lynte. Var meldt fint i dag og, litt overskya og sol, men nå regner det og er klamt. Yr.no oppdaterer seg ikke heller, når været endrer seg. Har egentlig sluttet å følge med på værmeldingen. Kikker bare innom av og til for morro skyld. Kikker ut, ser på hvilken typer skyer, temperatur og luft det er istedet. Mye mer korrekt ☀️ Anonymkode: 078c6...bf8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #10 Skrevet 27. mai 2023 Frykter det er sommeren som er komt, man ser gjerne en tendens på denne tiden syns jeg. Og det var akkurat likt på denne tiden i fjor og da forble det sånn sommeren ut. Hilsen sunnmøring. Anonymkode: 26771...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #11 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): For et nedlatende svar. Tror du ikke TS. vet om både storm og yr og andre værmeldinger? Er jo lov å spørre uten å få et stygt svar i fleisen! Anonymkode: 815b1...ea4 Takk til deg. Har sjekka både storm og yr og alt det der. Under 10 gr, vind og regn så langt værmeldinga går. Hadde kanskje håpet noen her hadde lest noe om varmere vær der fremme. Anonymkode: df120...7c8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 Athena Freyja skrev (39 minutter siden): Du får flytte lengre sør 😉 Vurderer det sterkt. Anonymkode: df120...7c8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #13 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drit lei av å fryse, av regn og av vind. Er det noen lysning i sikte? Hilsen værsjuk nordmøring. Anonymkode: df120...7c8 Enig med deg. Må fyre ennå, og føles ikke som noe vår men høst. Skulle ønske man kunne flytta til varmere strøk. Anonymkode: bb7db...fc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå