AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Del Skrevet 27. mai 2023 Har noen brukt denne over tid og opplevd at de får mindre hull enn med vanlig tannkrem? Anonymkode: 27552...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #2 Del Skrevet 27. mai 2023 Jeg bruker den hver kveld. Jeg har munntørrhet og hadde alltid hull i tennene. Nå siste kontroll var det 2 småhull, men ikke sånne som måtte fikses der og da. Så for meg har det blitt bedre. Sinnsyk dyr tannkrem, men billigere enn å fikse tenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 27. mai 2023 #3 Del Skrevet 27. mai 2023 Er denne reseptbelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Del Skrevet 27. mai 2023 Hurrahei skrev (39 minutter siden): Er denne reseptbelagt? Nei, ikke nå lenger. Anonymkode: d13c6...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Del Skrevet 27. mai 2023 beste tannkremen, men dyr. Du finner den ikke i hyllene på apoteket, du må be en ansatt hente det til deg. Anonymkode: cbb63...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #6 Del Skrevet 27. mai 2023 Eva-Lena skrev (52 minutter siden): Jeg bruker den hver kveld. Jeg har munntørrhet og hadde alltid hull i tennene. Nå siste kontroll var det 2 småhull, men ikke sånne som måtte fikses der og da. Så for meg har det blitt bedre. Sinnsyk dyr tannkrem, men billigere enn å fikse tenner. Bruker den jeg å. Det går an å kjøpe pakke med 3 stk på apoteket, det er billigere, den kjøper jeg. Men når det gjelder tenner, så er ingenting dyrt, min mening. Anonymkode: 6133e...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #7 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bruker den jeg å. Det går an å kjøpe pakke med 3 stk på apoteket, det er billigere, den kjøper jeg. Men når det gjelder tenner, så er ingenting dyrt, min mening. Anonymkode: 6133e...b03 Jeg kjøper den 3 pakningen ja. Fikk den på resept tidligere. Den er uansett billigere enn en tannlegetime 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. mai 2023 #8 Del Skrevet 27. mai 2023 Jeg bruker den, kjøper 3-pk på nett. Opplever bedring og får skryt av tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Del Skrevet 27. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (9 minutter siden): Jeg bruker den, kjøper 3-pk på nett. Opplever bedring og får skryt av tannlegen. Hvordan får du kjøpt den på nett? Jeg prøvde å kjøpe den på et nettapotek, men det kom opp varsel om at fe ikke kunne selge den til meg fordi de måtte stillemeg noen spørsmål angående bruken. Anonymkode: d792b...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. mai 2023 #10 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan får du kjøpt den på nett? Jeg prøvde å kjøpe den på et nettapotek, men det kom opp varsel om at fe ikke kunne selge den til meg fordi de måtte stillemeg noen spørsmål angående bruken. Anonymkode: d792b...c87 Det er bare å svare på spørsmålene. De spør om du har blitt anbefalt tannkremen av tannlege, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #11 Del Skrevet 27. mai 2023 Eva-Lena skrev (20 minutter siden): Jeg kjøper den 3 pakningen ja. Fikk den på resept tidligere. Den er uansett billigere enn en tannlegetime 😊 Ja, det er den Bruker du den fast? Jeg fikk beskjed av tannlegen om å bruke den annenhver gang, en gang vanlig tannkrem neste gang Duraphat. Men jeg har lyst å bruke den fast, den er så god og bedre enn vanlig tannkrem. Anonymkode: 6133e...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #12 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, det er den Bruker du den fast? Jeg fikk beskjed av tannlegen om å bruke den annenhver gang, en gang vanlig tannkrem neste gang Duraphat. Men jeg har lyst å bruke den fast, den er så god og bedre enn vanlig tannkrem. Anonymkode: 6133e...b03 Jeg bruker den hver kveld. Tannlegen rådet meg til det og jeg har brukt den i 2 år nå. Munntørrhet gir hull i tennene og tunga mi er som en inntørket svamp hver morgen. Helt forferdelig å være så tørr. Tygger tyggegummi omtrent hele tiden for å ha fukt i munnen. Tygger så jeg blir sliten i kjeven oftest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #13 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvordan får du kjøpt den på nett? Jeg prøvde å kjøpe den på et nettapotek, men det kom opp varsel om at fe ikke kunne selge den til meg fordi de måtte stillemeg noen spørsmål angående bruken. Anonymkode: d792b...c87 Får bestillt den på farmasiet. Bare huke av på ett spørsmål og legge den i handlekurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14 Del Skrevet 27. mai 2023 Eva-Lena skrev (2 timer siden): Jeg bruker den hver kveld. Jeg har munntørrhet og hadde alltid hull i tennene. Nå siste kontroll var det 2 småhull, men ikke sånne som måtte fikses der og da. Så for meg har det blitt bedre. Sinnsyk dyr tannkrem, men billigere enn å fikse tenner. Tror du at den kan hjelpe mot tannkjøttssykdom? Anonymkode: d85ed...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #15 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): beste tannkremen, men dyr. Du finner den ikke i hyllene på apoteket, du må be en ansatt hente det til deg. Anonymkode: cbb63...b0a Please….Selges på Apotek 1. Anonymkode: d85ed...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #16 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du at den kan hjelpe mot tannkjøttssykdom? Anonymkode: d85ed...a49 Den er til for å forhindre hull i tennene. Kun det jeg vet iallefall. Ring tannlegen og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #17 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror du at den kan hjelpe mot tannkjøttssykdom? Anonymkode: d85ed...a49 Et høyere fluorinnhold har ingen effekt på utvikling av periodonitt. Anonymkode: d13c6...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #18 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): beste tannkremen, men dyr. Du finner den ikke i hyllene på apoteket, du må be en ansatt hente det til deg. Anonymkode: cbb63...b0a Det var rart.. Jeg var innom apoteket i dag og kjøpte. Den lå jo i en hylle sammen med alt annen til tannpleie. Tannlegen anbefalte den til bruk om kvelden Anonymkode: 5d38e...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå