AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Har noen brukt denne over tid og opplevd at de får mindre hull enn med vanlig tannkrem? Anonymkode: 27552...063
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 Jeg bruker den hver kveld. Jeg har munntørrhet og hadde alltid hull i tennene. Nå siste kontroll var det 2 småhull, men ikke sånne som måtte fikses der og da. Så for meg har det blitt bedre. Sinnsyk dyr tannkrem, men billigere enn å fikse tenner. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Hurrahei skrev (39 minutter siden): Er denne reseptbelagt? Nei, ikke nå lenger. Anonymkode: d13c6...a9b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 beste tannkremen, men dyr. Du finner den ikke i hyllene på apoteket, du må be en ansatt hente det til deg. Anonymkode: cbb63...b0a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #6 Skrevet 27. mai 2023 Eva-Lena skrev (52 minutter siden): Jeg bruker den hver kveld. Jeg har munntørrhet og hadde alltid hull i tennene. Nå siste kontroll var det 2 småhull, men ikke sånne som måtte fikses der og da. Så for meg har det blitt bedre. Sinnsyk dyr tannkrem, men billigere enn å fikse tenner. Bruker den jeg å. Det går an å kjøpe pakke med 3 stk på apoteket, det er billigere, den kjøper jeg. Men når det gjelder tenner, så er ingenting dyrt, min mening. Anonymkode: 6133e...b03
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bruker den jeg å. Det går an å kjøpe pakke med 3 stk på apoteket, det er billigere, den kjøper jeg. Men når det gjelder tenner, så er ingenting dyrt, min mening. Anonymkode: 6133e...b03 Jeg kjøper den 3 pakningen ja. Fikk den på resept tidligere. Den er uansett billigere enn en tannlegetime 😊
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. mai 2023 #8 Skrevet 27. mai 2023 Jeg bruker den, kjøper 3-pk på nett. Opplever bedring og får skryt av tannlegen.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Skrevet 27. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (9 minutter siden): Jeg bruker den, kjøper 3-pk på nett. Opplever bedring og får skryt av tannlegen. Hvordan får du kjøpt den på nett? Jeg prøvde å kjøpe den på et nettapotek, men det kom opp varsel om at fe ikke kunne selge den til meg fordi de måtte stillemeg noen spørsmål angående bruken. Anonymkode: d792b...c87
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. mai 2023 #10 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan får du kjøpt den på nett? Jeg prøvde å kjøpe den på et nettapotek, men det kom opp varsel om at fe ikke kunne selge den til meg fordi de måtte stillemeg noen spørsmål angående bruken. Anonymkode: d792b...c87 Det er bare å svare på spørsmålene. De spør om du har blitt anbefalt tannkremen av tannlege, hvis jeg husker riktig.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #11 Skrevet 27. mai 2023 Eva-Lena skrev (20 minutter siden): Jeg kjøper den 3 pakningen ja. Fikk den på resept tidligere. Den er uansett billigere enn en tannlegetime 😊 Ja, det er den Bruker du den fast? Jeg fikk beskjed av tannlegen om å bruke den annenhver gang, en gang vanlig tannkrem neste gang Duraphat. Men jeg har lyst å bruke den fast, den er så god og bedre enn vanlig tannkrem. Anonymkode: 6133e...b03
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, det er den Bruker du den fast? Jeg fikk beskjed av tannlegen om å bruke den annenhver gang, en gang vanlig tannkrem neste gang Duraphat. Men jeg har lyst å bruke den fast, den er så god og bedre enn vanlig tannkrem. Anonymkode: 6133e...b03 Jeg bruker den hver kveld. Tannlegen rådet meg til det og jeg har brukt den i 2 år nå. Munntørrhet gir hull i tennene og tunga mi er som en inntørket svamp hver morgen. Helt forferdelig å være så tørr. Tygger tyggegummi omtrent hele tiden for å ha fukt i munnen. Tygger så jeg blir sliten i kjeven oftest.
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #13 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvordan får du kjøpt den på nett? Jeg prøvde å kjøpe den på et nettapotek, men det kom opp varsel om at fe ikke kunne selge den til meg fordi de måtte stillemeg noen spørsmål angående bruken. Anonymkode: d792b...c87 Får bestillt den på farmasiet. Bare huke av på ett spørsmål og legge den i handlekurven.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14 Skrevet 27. mai 2023 Eva-Lena skrev (2 timer siden): Jeg bruker den hver kveld. Jeg har munntørrhet og hadde alltid hull i tennene. Nå siste kontroll var det 2 småhull, men ikke sånne som måtte fikses der og da. Så for meg har det blitt bedre. Sinnsyk dyr tannkrem, men billigere enn å fikse tenner. Tror du at den kan hjelpe mot tannkjøttssykdom? Anonymkode: d85ed...a49
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #15 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): beste tannkremen, men dyr. Du finner den ikke i hyllene på apoteket, du må be en ansatt hente det til deg. Anonymkode: cbb63...b0a Please….Selges på Apotek 1. Anonymkode: d85ed...a49
Eva-Lena Skrevet 27. mai 2023 #16 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du at den kan hjelpe mot tannkjøttssykdom? Anonymkode: d85ed...a49 Den er til for å forhindre hull i tennene. Kun det jeg vet iallefall. Ring tannlegen og hør.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #17 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror du at den kan hjelpe mot tannkjøttssykdom? Anonymkode: d85ed...a49 Et høyere fluorinnhold har ingen effekt på utvikling av periodonitt. Anonymkode: d13c6...a9b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #18 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): beste tannkremen, men dyr. Du finner den ikke i hyllene på apoteket, du må be en ansatt hente det til deg. Anonymkode: cbb63...b0a Det var rart.. Jeg var innom apoteket i dag og kjøpte. Den lå jo i en hylle sammen med alt annen til tannpleie. Tannlegen anbefalte den til bruk om kvelden Anonymkode: 5d38e...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå