AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Har vært på tre dates og ligget en gang. Han foreslår ikke at vi skal bli sammen ennå, men lurer på om vi skal la være å date og ligge med andre mens vi holder på. Er det red flag med så mye usikkerhet? Han virker selvsikker ellers Anonymkode: c3d42...3aa
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 Kan folk ikke bare rulle inn de røde flaggene? Og selvsagt vil han være eksklusiv når man har hatt sex, vil ikke de fleste det? Anonymkode: a320e...78a 11 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 For meg er det en helt normal ting å ikke date mer enn en. Folk finner på så mye rart for å rettferdiggjøre å ligge rundt med gid og hvermann. Anonymkode: 3a52c...fdf 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Håper for hans del du dropper han. Anonymkode: d4e7d...833 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 Oioioi. En mann vil ikke ha sex med noen andre enn deg, og du blir skeptisk? . Dump han. For hans del. Anonymkode: a38dc...8e4 5
Andro Skrevet 27. mai 2023 #6 Skrevet 27. mai 2023 Nei, absolutt ikke. Tvert imot, ville jeg tenkt. 1
Sphere Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 Dersom jeg har kommet såpass langt i datingen at jeg ligger med ei dame, har jeg ingen interesse av å ligge med noen andre. Da har jeg nok også luket bort alle andre som kan ha vært inne i bildet også. Jeg behøver likevel ikke være sikker på om det blir noe forhold enda. Det behøver ikke handle om usikkerhet. Det kan handle om verdier. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #8 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har vært på tre dates og ligget en gang. Han foreslår ikke at vi skal bli sammen ennå, men lurer på om vi skal la være å date og ligge med andre mens vi holder på. Er det red flag med så mye usikkerhet? Han virker selvsikker ellers Anonymkode: c3d42...3aa Synes du han virker usikker fordi han ønsker å holde seg til en dame - deg? Herlighet. Høres ut som en mann som vil fokusere på deg. Forstår ikke vitsen med å ligge rundt med kreti og pleti når man dater. En av gangen må jo være bra. Hvis ikke dette er godt nok for deg så gi ham beskjed så han kan komme seg videre. Mer rødt flagg over ditt hode. Anonymkode: f642e...d80 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Skrevet 27. mai 2023 For meg er det en selvfølge at man dater kun en. Hadde jeg fått vite at daten min plutselig var på date med flere, ville jeg sett på det som redflag iht å stole på. Kan jo ikke starte et forhold på den måten, så da hadde jeg sagt nei takk. Det er jo så ustabilt og turn off. Hvordan skal man bli ordentlig kjent da om man skal ha to eller ti dater å I hodet på en gang. Det har jo ingenting med kjærlighet å gjøre iallefall Anonymkode: 2ba2e...f64 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #10 Skrevet 27. mai 2023 Det røde flagget her er deg altså. Anonymkode: 182c3...5c9 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #11 Skrevet 27. mai 2023 Nei det er fornuftig å ta opp det å være eksklusive når man begynner å ha sex. Det har med seksuell helse å gjøre og ikke usikkerhet Anonymkode: 9070a...0e6 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 Ok bare lei av menn som lar usikkerheten sin føre til sjalusi og kontrollbehov og synes det er litt rart å skulle «styre» hvem jeg ligger med så tidlig Anonymkode: c3d42...3aa
Pippi Lotta Skrevet 27. mai 2023 #13 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok bare lei av menn som lar usikkerheten sin føre til sjalusi og kontrollbehov og synes det er litt rart å skulle «styre» hvem jeg ligger med så tidlig Anonymkode: c3d42...3aa Jeg tenker det er helt innafor å ønske at en sex partner ikke ligger med andre. Om du føler deg kontrollert om du ikke kan ligge med andre så må du bare være ærlig på det. Om du ikke er interessert i noe seriøst bør du informere han om det slik at han vet hvor han har deg… 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok bare lei av menn som lar usikkerheten sin føre til sjalusi og kontrollbehov og synes det er litt rart å skulle «styre» hvem jeg ligger med så tidlig Anonymkode: c3d42...3aa Han stilte deg et spørsmål om å la være å date og å ligge med andre så lenge dere møtes, i følge HI. Hvordan får du dette til å handle om kontrollbehov og sjalusi? Bare å svare nei da. Så kan du ligge i vei. Anonymkode: f642e...d80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå