Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 28 år gammel fyr i Oslo som er så lei Tinder.. Har vært lite singel, og når jeg først har vært det, har det vært Tinder jeg har brukt. Men tar så mye tid, og føles så kjedelig når det tar så lang tid før man egentlig blir kjent.

Liker mye rart, men å danse er det verste jeg vet.

Så - har dere noen tips til hvor man kan finne likesinnede damer, uten at jeg må gjøre det verste jeg vet (tro mer, jeg er ikke særlig attraktiv når jeg danser haha)

Er ganske åpen og interessert i andre folk, og egentlig ikke så redd for å snakke med fremmede. Så lurer mest på hvor og hva dere damer synes er viktig for at det skal bli hyggelig og ikke ubehagelig.

Anonymkode: 64bc2...99b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har liksom vært lite singel, og har ikke tilegnet deg noe om oppførsel rundt kvinner?  Skeptisk... 

Anonymkode: a5d67...d86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du har liksom vært lite singel, og har ikke tilegnet deg noe om oppførsel rundt kvinner?  Skeptisk... 

OK, du kan være skeptisk, men det hjelper meg liksom ikke så mye med problemet mitt, haha.

Setter pris på det hvis du eller noen andre har noe å komme med som svarer litt mer på spørsmålet som meg, og sikkert mange andre i min situasjon, har.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva om han har vært i 2 langvarige forhold? 

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (7 timer siden):

Hva om han har vært i 2 langvarige forhold? 

Han har fremdeles måttet sosialisere rundt to kvinner, med venninner og familie, og alt det der. 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så lurer mest på hvor og hva dere damer synes er viktig for at det skal bli hyggelig og ikke ubehagelig

Det er kanskje ikke så rart at ts har blitt singel da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men tar så mye tid, og føles så kjedelig når det tar så lang tid før man egentlig blir kjent.

Kjedelig fordi det tar så lang tid på å bli kjent? Hvorfor tar det lang tid? Når dere har chattet litt frem og tilbake, kan du si at du gjerne vil treffe henne for å kunne bli mer kjent. Det er mye lettere og hyggeligere å bli kjent ansikt til ansikt. Og så foreslår du et sted og tid, og spør om hun synes det passer.

Jeg synes det er hyggelig med initiativrike menn. At du ikke tar seg selv høytidelig eller er skrytete om hvor godt du har gjort det. At du viser interesse og er en glad person.

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (5 timer siden):

Kjedelig fordi det tar så lang tid på å bli kjent? Hvorfor tar det lang tid? Når dere har chattet litt frem og tilbake, kan du si at du gjerne vil treffe henne for å kunne bli mer kjent. Det er mye lettere og hyggeligere å bli kjent ansikt til ansikt. Og så foreslår du et sted og tid, og spør om hun synes det passer.

Jeg synes det er hyggelig med initiativrike menn. At du ikke tar seg selv høytidelig eller er skrytete om hvor godt du har gjort det. At du viser interesse og er en glad person.

Takk for svar! Kjedelig er litt upresist ord, tenker ikke egentlig på at det tar lang tid. Bare at jeg synes appen er veldig uhyggelig og ikke føles noe god å være på. Vil heller finne folk i virkeligheten. Det jeg lurer mest på er egentlig om dere vet om noen bra steder i Oslo for å møte nye folk, prate og bli kjent, uten at det trenger å være masse alkohol og dansing? 
Har på følelsen av at det er litt lite av det i byen, men tenkte det var verdt å sjekke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel kvinne på 27. Er heller ikke på tinder, det går i de samme samtaleemnene hele tiden (jobb/studier, fritid, helgeplaner). Har du prøvd puber i stedet for nattklubber i Oslo? Barcode, Raadhuset, Cafe Sara, Håndslag? :) 

Anonymkode: da9bf...63f

AnonymBruker
Skrevet

DNT ? De har singelturer 

Anonymkode: c0690...188

Skrevet

Få deg en hobby der du kan treffe kvinner. Liker du å synge? Kor er ofte kvinnedominerte. Eller dykkekurs, malekurs. Sjekk hva som arrangeres i ditt nærområde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...