Gå til innhold

Selv om du kan stå å tisse, kan du ikke tisse overalt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lenger tall på hvor mange ganger jeg har passert menn i alle aldre som stiller seg opp og tisser hvor som helst i offentlig rom. Dette er alt fra fulle unge menn, til familiefaren på treningstur. Gjerne med utstyret godt blottlagt for alle forbipasserende på gaten, turveien eller hvor enn man har valgt å stille seg opp. Hvorfor gjør dere menn dette? Det er ekkelt å se andre tisse. Det er ekkelt å se fremmedes underliv. Så hvorfor kan dere ikke i det minste finne dere en busk om doen ble for langt unna?

Anonymkode: aa114...90b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Joda klarer begge deler veldig bra. Det ene utelukker ikke det andre, snarere tvert imot

Anonymkode: 10638...327

AnonymBruker
Skrevet

Stifler?!

Anonymkode: 6fe0d...862

AnonymBruker
Skrevet

Ser aldri dette. Ser ryggen på noen i skogen, veikanten eller en bakgate kl 3 om natta. Enten så bor du på et sted med litt tvilsom befolkning eller så oppsøker du dette. 

Anonymkode: f8337...dab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2023 den 17.08):

Jeg har ikke lenger tall på hvor mange ganger jeg har passert menn i alle aldre som stiller seg opp og tisser hvor som helst i offentlig rom. Dette er alt fra fulle unge menn, til familiefaren på treningstur. Gjerne med utstyret godt blottlagt for alle forbipasserende på gaten, turveien eller hvor enn man har valgt å stille seg opp. Hvorfor gjør dere menn dette? Det er ekkelt å se andre tisse. Det er ekkelt å se fremmedes underliv. Så hvorfor kan dere ikke i det minste finne dere en busk om doen ble for langt unna?

Anonymkode: aa114...90b

Hvis jeg tilfeldigvis passerer noen som må lette på trykket, ser jeg høflig en annen vei, uten nærstudie av vedkommendes intime deler.

Siden du tydeligvis føler at du må se på vedkommende - hvorfor gjør du dette ...?

Anonymkode: bd5ea...3ef

Skrevet

Akkurat. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke orker å gå noen meter inn i skogen. Det er ekkelt at de står på turstien, selv med ryggen mot. Kvinner klarer å gå vekk fra folk, hva i all verden er det med menn som ikke orker det? 

AnonymBruker
Skrevet

Menn er griser. Bor i Oslo sentrum og ser dette nesten daglig fra vinduet mitt midt på lyse dagen 

Anonymkode: 81cf8...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...